Lokomotivy 556.0193 a 556.0507 ve stanici Česká Lípa město, 1978, foto: Karel Šlais GPS: 50.6791236N, 14.5396131E
Autor: Karel Šlais
Lokomotiva 354.1183 v čele osobního vlaku 1006 na lovosickém nástupišti stanice Česká Lípa hl. n., 7. 4. 1969, foto: Ondřej Řepka GPS: 50.6741367N, 14.5341950E
Autor: Ondřej Řepka
Bývalé lovosické nástupiště stanice Česká Lípa hl. n., 1983 GPS: 50.6754353N, 14.5339375E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 477.013 v čele osobního vlaku 6034 na lovosickém nástupišti stanice Česká Lípa hl. n.. Protí ní stojí lokomotiva T478.3106, 10. 7. 8. 1974, foto: Ondřej Řepka GPS: 50.6741367N, 14.5341950E
Autor: Ondřej Řepka
Bývalá zastávka Česká Lípa ATE GPS: 50.6758603N, 14.5339914E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tratě Ústecko-teplické dráhy na dobové pohlednici
Autor: ceskedrahy.de
Lokomotiva 524.1110 u bývalé zastávky Česká Lípa ATE, 13. 9. 1991, foto: Karel Šlais GPS: 50.6754897N, 14.5339000E
Autor: Karel Šlais
Sergej T679.1095 na lovosickém nástupišti stanice Česká Lípa hl. n., 1983, foto: Miroslav Fogl GPS: 50.6754353N, 14.5339375E
Autor: Miroslav Fogl
Doprava vedla vlečka k budov nádraží místní dráhy Česká Lípa - Mimoň, rovně koleje do stanice Česká Lípa město GPS: 50.6758603N, 14.5339914E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Km 85 u bývalého lovosického nástupiště stanice Česká Lípa hl. n., 1983 GPS: 50.6754353N, 14.5339375E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bývalá stanice Leipa Stadt, později provozní dílny státních drah GPS: 50.6771519N, 14.5386636E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek kilometrovníku 85,1 GPS: 50.6762281N, 14.5340142E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Papouškové jezdili na této trati jen pohostinsky. Lokomotiva 477.054 v čele, na postrku Ušatá 464.041 foto: Karel Šlais
Autor: Karel Šlais
Zbytky kolejiště ve stanici Česká Lípa město GPS: 50.6791183N, 14.5395139E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Česká Lípa ATE na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Lokomotiva 556.0497 ve stanici Česká Lípa město, 1978, foto: Karel Šlais GPS: 50.6791236N, 14.5396131E
Autor: Karel Šlais
Ruina staniční budovy Česká Lípa město GPS: 50.6791183N, 14.5395139E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky kolejiště ve stanici Česká Lípa město GPS: 50.6791183N, 14.5395139E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zarostlé zbytky kolejiště na libereckém zhlaví stanice Česká Lípa město GPS: 50.6800261N, 14.5470967E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Někdejší depo Ústecko-teplické dráhy v České Lípě GPS: 50.6802131N, 14.5491108E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Někdejší depo Ústecko-teplické dráhy v České Lípě GPS: 50.6797728N, 14.5480244E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 423.2243 LD Česká Lípa na staré trati mezi Českou Lípou a Vlčím Dolem, listopad 1977, foto: Karel Šlais
Autor: Karel Šlais
Betonový základ mechanické vjezdové předvěsti GPS: 50.6789186N, 14.5647011E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poškozený nosník prvního záplavového mostu od České Lípy GPS: 50.6790981N, 14.5655742E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Ploučnici GPS: 50.6799494N, 14.5670897E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rekonstrukce inundačního mostu před Dobranovem. 1976, foto: Karel Šlais GPS: 50.6804731N, 14.5679372E
Autor: Karel Šlais
Lokomotiva 556.1043 během rekonstrukce inundačního mostu, 1976, foto: Karel Šlais GPS: 50.6805003N, 14.5679158E
Autor: Karel Šlais
Ocelový most přes Ploučnici GPS: 50.6799494N, 14.5670897E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rozvodněná Ploučnice ukazuje nutnost inundačního mostu mezi Dobranovem a stanicí Česká Lípa město, 21. 7. 1981, foto: Karel Šlais GPS: 50.6804731N, 14.5679372E
Autor: Karel Šlais
Strážní domek před zastávkou Dobranov GPS: 50.6810100N, 14.5695908E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.461 v původní zastávce Dobranov, květen 1989, foto: Karel Šlais GPS: 50.6818292N, 14.5797606E
Autor: Karel Šlais
Zastávka Dobranov v době provozu, foto: Miroslav Fogl GPS: 50.6817511N, 14.5798892E
Autor: Miroslav Fogl
Budova bývalé zastávky Dobranov GPS: 50.6817850N, 14.5797511E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bývalá zastávka Dobranov GPS: 50.6817850N, 14.5797511E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraniční kámen ČSD označuje pozemek bývalé zastávky Dobranov GPS: 50.6820553N, 14.5824281E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden ze dvou původních hraničních kamenů ATE
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 434.2327 LD Česká Lípa u strážního domku mezi Vlčím Dolem a Dobranovem, květen1979, foto: Karel Šlais GPS: 50.6771825N, 14.5946414E
Autor: Karel Šlais
Lokomotiva T478.3394 v čele rychlíku z Liberce u strážního domku před Dobranovem, foto: Miroslav Fogl GPS: 50.6771689N, 14.5945447E
Autor: Miroslav Fogl
Bývalý strážní domek mezi Vlčím Dolem a Dobranovem GPS: 50.6771994N, 14.5943986E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Dobranovský potok GPS: 50.6760064N, 14.5975475E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden ze dvou původních hraničních kamenů ATE
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.256 v zastávce Vlčí Důl, v pozadí je už připravena k napojení nová trať, foto: Miroslav Fogl GPS: 50.6717703N, 14.6076769E
Autor: Miroslav Fogl
Bývalá zastávka Vlčí Důl GPS: 50.6717669N, 14.6076272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 735.292 v čele osobního vlaku v původní zastávce Vlčí Důl, květen 1989, foto: Karel Šlais GPS: 50.6718350N, 14.6078378E
Autor: Karel Šlais
Poslední dochovaný kilometrovník na staré trati GPS: 50.6719369N, 14.6083461E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Napínací lano telefonního sloupu staré trati GPS: 50.6720050N, 14.6085983E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V dubnu 1989 byla nová přeložka u Vlčího Dolu připravena k napojená na starou trať, 7. 4. 1989, foto: Karel Šlechta GPS: 50.6721103N, 14.6089214E
Autor: Karel Šlechta
V těchto místech se nová přeložka napojila na starou trať GPS: 50.6721003N, 14.6089308E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.525 v nové zastávce Vlčí Důl - Dobranov, květen 1989, foto: Karel Šlais GPS: 50.6713794N, 14.6078592E
Autor: Karel Šlais
Jízdní řád dráhy Česká Lípa - Mimoň z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád dráhy Teplice - Liberec z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád dráhy Lovosice - Liberec z roku 1947
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád dráhy Liberec - Litoměřice z roku 1989
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád dráhy Lovosice - Liberec z roku 1969
Autor: zelpage.cz