Stavba nového nádraží v Králově Poli (km 9,7 – 10,5) na archivním snímku, který byl pořízen 20. června 1941. Vlevo je vidět původní stopa Tišnovky. GPS: 49.2308722N, 16.5971042E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Nová stanice Královo Pole vzniklo s výstavbou Nové Tišnovky v padesátých letech 20. století. Správa železnice chce staniční budovu nahradit novou. GPS: 49.2305208N, 16.5964692
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nové královopolské nádraží. Původní trať vedla zhruba v místech prvního nástupiště, jen asi o pět metrů níž. GPS: 49.2307531N, 16.5966736E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Těleso staré Tišnovky před Řečkovicemi dnes slouží jako cesta. GPS: 49.2496639N, 16.5884519E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Novostavba stanice Řečkovice na nové Tišnovce, v pozadí vidíte původní nádraží. Vyfoceno 21. prosince 1953. GPS: 49.2505711N, 16.5901908E
Autor: Emil Bican, ČTK
Původní stanice Řečkovice v období druhé světové války GPS: 49.2534422N, 16.5904269E
Autor: sbírka Romana Jeschkeho, ČTK
Nádraží Řečkovice na dobové pohlednici GPS: 49.2534931N, 16.5904494E
Autor: fotohistorie.cz
Plán stanice Řečkovice z období první republiky GPS: 49.2534161N, 16.5905328E
Autor: sbírka Jiřího Ambrose
Plán stanice Řečkovice z roku 1946, tedy po rozšíření na tři dopravní koleje. GPS: 49.2534161N, 16.5905328E
Autor: sbírka Jiřího Ambrose
Stará (černě) a nová (červeně) Tišnovka v oblasti Řečkovicna na plánu z roku 1950. GPS: 49.2534161N, 16.5905328E
Autor: sbírka Jiřího Ambrose
Původní stanice Řečkovice na snímku z 80. let 20.století. GPS: 49.2534161N, 16.5905328E
Autor: Jiří Konečný
Původní řečkovické nádraží včetně dřevěné čekárny GPS: 49.2534369N, 16.5904100E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky nákladní rampy původního řečkovického nádraží GPS: 49.2534369N, 16.5904100E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dobový text: Podjezd přes ulici Fügnerovu (dnes Jandáskovu) v Řečkovicích v km 13,5. (23. září 1941). Za dřevěným lešením jsou vidět závory staré Tišnovky. GPS: 49.2562558N, 16.5903878E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Násep nové Tišnovky s přemostěním Jandáskovy ulice. Kolej vpravo stále vede na původní trať. Po dostavbě nové trati bylo napojení zrušeno a původní kolej snesena. Vyfoceno 21. prosince. 1953 GPS: 49.2562014N, 16.5904697E
Autor: Emil Bican, ČTK
Násep nové Tišnovky u Jandáskovy ulice. Stará Tišnovka vedla v úrovni terénu. GPS: 49.2562203N, 16.5902117E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Místo napojení nové Tišnovky na starou trať za stanicí Brno-Řečkovice. Po dostavbě nové trati bylo napojení zrušeno a původní trať snesena. Vyfoceno 21. prosince 1953. GPS: 49.2581131N, 16.5875086E
Autor: Emil Bican, ČTK
Záhadný kamenný patník na břehu Ivanovického potoka. Teoreticky by to mohl být kilometrovník staré Tišnovky, ale jistotu nemáme.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Cesta uprostřed snímku je původní drážní těleso staré Tišnovky. GPS: 49.2596236N, 16.5838681E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní kamenný propustek u Mokré Hory GPS: 49.2596236N, 16.5838681E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Další propustek pod starou Tišnovkou GPS: 49.2636967N, 16.5811811E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní propustek pod starou Tišnovkou GPS: 49.2647747N, 16.5814169E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Téměř neznatelné zbytky kamenné opěry mostku na staré Tišnovce GPS: 49.2693394N, 16.5831283E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný propustek s cihlovou klenbou byl pro starou Tišnovku typický. GPS: 49.2703953N, 16.5826228E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní zastávka Jehnice GPS: 49.2720472N, 16.5822875E
Autor: sbírka Miroslava Vaňka
Původní budova zastávky Jehnice byla zcela přestavěna a dostavěna. Snímek je z roku 2005. GPS: 49.2719561N, 16.5823894E
Autor: Jiří Konečný
Původní budova zastávky Jehnice byla dostavěna. GPS: 49.2720542N, 16.5823278E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní nápis zastávky Jehnice GPS: 49.2720542N, 16.5823278E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavbou v úseku Královo Pole – Česká byl ocelový most přes Ponávku. Dodnes se dochovaly oba kamenné pilíře. GPS: 49.2743467N, 16.5807025E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní mostek slouží jako odtok z rybníka Ledňáček. GPS: 49.2761036N, 16.5754186E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Těleso dráhy slouží jako hráz rybníka Ledňáček. GPS: 49.2761036N, 16.5754186E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z propustků před zastávkou Česká GPS: 49.2775981N, 16.5731117E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tento propustek sloužil jako stavidlo rybníčku na Drážním potoce. GPS: 49.2791100N, 16.5727364E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará Tišnovka vedla v místě dnešní asfaltové cesty. GPS: 49.2831869N, 16.5681122E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Česká na dobové pohlednici GPS: 49.2840458N, 16.5667442E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Dobový text: Hotový nadjezd (bez ramp) v zastávce Česká. Vyfoceno 4. září 1941. GPS: 49.2837783N, 16.5674308E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Dobový text: Hotový nadjezd (bez ramp) v zastávce Česká, km 17,0. Vyfoceno 4. října 1941. GPS: 49.2837783N, 16.5674308E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Budova staré zastávky Česká je oproti nové Tišnovce vyosená. GPS: 49.2840617N, 16.5667389E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Plán zastávky Česká z roku 1946 GPS: 49.2840653N, 16.5669614E
Autor: sbírka Richarda Cily
Původní staniční budova zastávky Česká (Zinsendorf) GPS: 49.2840197N, 16.5668139E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Oznámení společnosti StEG o zavedení zábavních vlaků mezi Brnem a Tišnovem s platností od 5. července 1885
Autor: Moravská Orlice, 4. 7. 1885
Mokrá Hora na dobové pohlednici. Vlevo dole je zachycena lokomotivy řady 400.1 s vlakem do Brna. GPS: 49.2577753N, 16.5882958E
Autor: fotohistorie.cz
Mapa staré Tišnovky mezi stanicemi Královo Pole a Česká
Autor: mapy.opevneni.cz, iDNES.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1918
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1940
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Staré Tišnovky z roku 1949
Autor: zelpage.cz