Jízdenka vozem první třídy z Českých Budějovic do Lince na 18. září 1849. Vlak vyrážel v 5 hodin ráno, cesta trvala 14
Autor: Archiv Iva Hajna
Hostinec U zelené ratolesti v Českých Budějovicích, kde končila manipulační kolej koněspřežky. GPS: 48.9775389N, 14.4699383E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bývalý Solní sklad v dnešní České ulici v Českých Budějovicích. Zhruba v těchto místech nastupovali cestující k jízdě do Lince. GPS: 48.9744719N, 14.4722236E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladní vlak se solí v Českých Budějovicích na dobové výšivce z lidských vlasů zhruba z roku 1830. Originál je ve sbírkách Jihočeského muzea
Autor: Archiv Iva Hajna
Strážní domek v areálu koněspřežného nádraží v Českých Budějovicích. Dnes je v něm expozice Jihočeského muzea. GPS: 48.9683800N, 14.4718372E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Strážní domek v areálu koněspřežného nádraží v Českých Budějovicích. Domek byl v 70. letech 20. století o několik metrů přesunut kvůli rozšíření křižovatky. GPS: 48.9683800N, 14.4718372E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Českých Budějovicích v roce 1873, tedy v době, kdy už byla trať do Lince přestavěna na parní provoz.
Autor: Fotohistorie.cz
Strážní domek u Kamenného Újezdu GPS: 48.9082686N, 14.4562864E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Strážní domek koněspřežky u Bukovce. Trať původně vedla z jeho druhé strany. GPS: 48.8840156N, 14.4428856E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní přepřahací stanice v Holkově GPS: 48.8470967N, 14.4552881E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Interiér stájí, které byly postaveny u přepřahací stanice v Holkově. GPS: 48.8466164N, 14.4548589E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Replika kolejí koněspřežky na kamenném mostě za Holkovem GPS: 48.8393231N, 14.4549933E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný obloukový most za Holkovem GPS: 48.8393231N, 14.4549933E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zářez koněspřežné železnice mezi Holkovem a Velešínem GPS: 48.8379739N, 14.4542044E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný mostek u Velešína na snímku z roku 1925, kdy se poprvé mapovaly pozůstatky koněspřežky. Archiv Iva Hajna GPS: 48.8350464N, 14.4514278E
Autor: Archiv Iva Hajna
Původní kamenný mostek u Velešína GPS: 48.8350464N, 14.4514278E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní kamenný mostek u Velešína GPS: 48.8350464N, 14.4514278E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní strážní domek v areálu nádraží Kaplice, bývalé koněspřežné výhybny GPS: 48.7755597N, 14.4652525E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Muzeum koněspřežky v Bujanově GPS: 48.7017364N, 14.4323497E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní budova přepřahací stanice v Bujanově na snímku z roku 1925, kdy se poprvé mapovaly pozůstatky koněspřežky. Dnes slouží jako škola. Archiv Iva Hajna GPS: 48.7013417N, 14.4324678E
Autor: Archiv Iva Hajna
Nádraží v v Bujanově na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Přepřahací stanice koněspřežky v Bujanově GPS: 48.7017364N, 14.4323497E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Násep koněspřežky u Trojan GPS: 48.6628831N, 14.4393128E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pilíře mostu koněspřežky mezi Trojany a Dolním Dvořištěm GPS: 48.6605447N, 14.4416303E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Násep koněspřežky za Rabníkem GPS: 48.6396772N, 14.4423814E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěry dřevěného mostu u Horního Dvořiště na snímku z roku 1925, kdy se poprvé mapovaly pozůstatky koněspřežky. Archiv Iva Hajna GPS: 48.6272692N, 14.4447844E
Autor: Archiv Iva Hajna
Zajímavě řešené asymetrické pilíře dřevěného mostu koněspřežky GPS: 48.6272336N, 14.4448622E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Těleso koněspřežky zhruba 150 let od zastavení provozu GPS: 48.6263367N, 14.4454256E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Téměř zasypaný kamenný propustek na posledním kilometru trati na českém území GPS: 48.6265725N, 14.4451789E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tímto skalním zářezem jezdily vlaky mezi Českými Budějovicemi a Lince. GPS: 48.6256417N, 14.4458761E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Skalní zářez před posledním strážním domkem na českém území GPS: 48.6254131N, 14.4458894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trosky posledního strážního domku na českém území na snímku z roku 1925, kdy se poprvé mapovaly pozůstatky koněspřežky. Archiv Iva Hajna GPS: 48.6251064N, 14.4459217E
Autor: Archiv Iva Hajna
Zbytky posledního strážního domku na českém území GPS: 48.6250778N, 14.4459514E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dochovaný pilíř nejvyššího mostu na českém území zrestaurovaly Lesy ČR. GPS: 48.6243367N, 14.4465547E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odstřelený pilíř nejvyššího mostu na českém území GPS: 48.6243350N, 14.4466031E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nejvyšší mostní pilíř na českém území měří cca 11 metrů. GPS: 48.6243244N, 14.4465789E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zářez těsně před česko rakouskou hranicí GPS: 48.6237731N, 14.4486522E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěry hraničního mostu mezi Čechami a Rakouskem na snímku z roku 1925, kdy se poprvé mapovaly pozůstatky koněspřežky. Archiv Iva Hajna GPS: 48.6228583N, 14.4505675E
Autor: Archiv Iva Hajna
Zbytky pilíře hraničního mostu už na rakouském území GPS: 48.6228156N, 14.4505808E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koněspřežka mezi Českými Budějovicemi a Linzem vyobrazená v publikaci Geschichte der Eisenbahnen, 1898, str. 103, svazek I/1
Autor: Archiv Iva Hajna
Návštěva císaře Františka I. v roce 1832 u Lince. Olejomalba na základě starší litografie
Autor: Archiv Iva Hajna
Osobní vlak koněspřežné železnice z Českých Budějovic do Lince na dobové kresbě
Autor: Archiv Iva Hajna
Osobní vlak koněspřežné železnice z Českých Budějovic do Lince na dobové kresbě
Autor: Archiv Iva Hajna