Motorový vůz 810.269-1 ve stanici Trojany v roce 1995 GPS: 49.9783956N, 13.4292656E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Nádraží v Kralovicích na dobové fotografii GPS: 49.9888211N, 13.4894892E
Autor: Sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Nádraží v Kralovicích okolo roku 1900 GPS: 49.9888211N, 13.4894892E
Autor: Sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Stanice Kralovice v roce 1995 GPS: 49.9889231N, 13.4899694E
Autor: Robert Kubica
Stanice Kralovice GPS: 49.9887169N, 13.4898367E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Kralovice GPS: 49.9887169N, 13.4898367E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mladotické zhlaví stanice Kralovice. Po dvou stech metrech začíná vyloučená kolej GPS: 49.9882350N, 13.4878639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec sjízdného úseku v Kralovicích směr Mladotice GPS: 49.9882350N, 13.4878639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezdové návěstidlo sovětského typu na mladotickém zhlaví kralovické stanice GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník na vjezdu do stanice Kralovice od Mladotic GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolej po 22 letech výluky GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný propustek na konci Kralovic GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať na konci Kralovic po 22 letech výluky GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přejezd P1760 v Kralovicích přes silnici II/201 by měl být zachován, jenže není. GPS: 49.9839047N, 13.4705672E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba mostu přes Kralovický potok v roce 1898 GPS: 49.9838958N, 13.4669344E sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Autor: sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Klenutý kamenný most přes Kralovický potok GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 162 u Mariánské Týnice ve směru na Kralovice GPS: 49.9821092N, 13.4531022E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať objížděla barokní klášter Mariánský Týnec, postavený podle plánů Jana Blažeje Santiniho GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patka drážního telefonu GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky přejezdu přes polní cestu GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 162 za Mariánskou Týnicí před zastávkou Trojany GPS: 49.9821919N, 13.4469656E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Trojany se začíná rozpadat GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V zastávce Trojany prosvítá nápis z období protektorátu Čechy a Morava GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Trojany se začíná rozpadat GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejová pláň zastávky Trojany GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejové rozvětvení v zastávce Trojany GPS: 49.9779619N, 13.4270014E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Torzo výhybky na mladotickém zhlaví zastávky Trojany GPS: 49.9779619N, 13.4270014E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mladotický Semmering v roce 1995 GPS: 49.9827661N, 13.3917736E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Trať mezi Mladoticemi a Trojany v roce 1995 GPS: 49.9782500N, 13.3783569E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Mechanická předzvěst stanice Mladotice v roce 2008 GPS: 49.9918919N, 13.3738992E Foto Václav Kopta
Autor: Václav Kopta
Motorový vůz M131.1 s přípojným vozem na mostě přes Mladotický potok GPS: 49.9917147N, 13.3733603E sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Autor: sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Ocelový most přes Mladotický potok v 70. letech 20. století. GPS: 49.9890742N, 13.3703908E Sbírka Muzea Mariánská Týnice
Ocelový most přes Mladotický potok GPS: 49.9917297N, 13.3733950E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Mladotický potok GPS: 49.9917400N, 13.3733733E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sloupek drátovodu GPS: 49.9916194N, 13.3729764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník před stanicí Mladotice. GPS: 49.9890311N, 13.3705411E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Mladotice v roce 1995 GPS: 49.9910683N, 13.3719736E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Dvojitý kamenný klenutý most přes Chrášťovický potok GPS: 49.9890742N, 13.3703908E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Mladotice v roce 1995 GPS: 49.9882264N, 13.3692056E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Trať 162 před stanicí Mladotice. GPS: 49.9890311N, 13.3705411E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled ze stanoviště strojvedoucícho na vjezdu do stanice Mladotice od Rakovníka. Vpravo trať ze Žatce GPS: 49.9881125N, 13.3687469E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Stanice Mladotice. Levá kolej vede do Žatce, pravá do Kralovic a Rakovníka GPS: 49.9881119N, 13.3688350E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Mladoticích v roce 1914 GPS: 49.9866553N, 13.3637956E sbírka Václava Simbartla
Autor: sbírka Václava Simbartla
Stanice Mladotice v roce 1995 GPS: 49.9868294N, 13.3644150E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Motorový vůz 810.269-1 ve stanici Mladotice před jízdou do Rakovníka v roce 1995 GPS: 49.9867528N, 13.3641144E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Žatecké (rakovnické) zhlaví stanice Mladotice v roce 1995 GPS: 49.9869225N, 13.3647103E Foto Robert Kubica
Autor: Robert Kubica
Stanice Mladotice GPS: 49.9867925N, 13.3643183E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa úseku Kralovice - Mladotice
Autor: NiKM
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1949
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1969
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1988
Autor: zelpage.cz