Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla. archiv Povodí Vltavy GPS: 49.6061786N, 14.1690569E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Lokomotiva železničního vojska T334 0840 ve stanici Tochovice. Březen 1990 Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5887211N, 13.9879322E
Staniční budova v Tochovicích. Přístavba vpravo vznikla kvůli vlečce k přehradě Orlík. GPS: 49.5887944N, 13.9877381E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poslední dochovaná kolej vlečky k přehradě Orlík v žst. Tochovice. GPS: 49.5882103N, 13.9874750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní výtopna vlečky k přehradě Orlík v žst. Tochovice. GPS: 49.5879042N, 13.9864236E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Plán přestavby kolejiště žst. Tochovice. Zdroj: Národní archiv ČR GPS: 49.5888981N, 13.9888767E
Autor: Národní archiv ČR
Lokomotiva T334 0840 železničního vojska ve stanici Tochovice, červenec 1988 Foto: Milan Šrámek GPS: 49.5896247N, 13.9902553E
Autor: Milan Šrámek
Strážní domek číslo 50 ve stanici Tochovice musel být při stavbě vlečky zbořen. Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5897047N, 13.9907703E
Odbočka vlečky na přehradu Orlík v devadesátých letech 20. století. Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5914608N, 13.9938175E
Odbočka vlečky k přehradě Orlík od hlavní trati Zdice - Protivín GPS: 49.5914442N, 13.9936550E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejové pole jako památník vlečky k přehradě Orlík. GPS: 49.5939828N, 13.9982361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zábradlí na betonovém mostě přes odtok ze Zákosteleckého (Podtochovického) rybníka 49.5935028N, 14.0034611E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonový most přes odtok ze Zákosteleckého (Podtochovického) rybníka GPS: 49.5935028N, 14.0034611E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zaasfaltovaný železniční přejezd v polích za obcí Hořejany GPS: 49.5925222N, 14.0255678E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zábradlí na betonovém mostě přes silnici I/4 GPS: 49.5922581N, 14.0697600E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Těleso dráhy směrem k výhybně Pečice GPS: 49.5930092N, 14.0720131E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výhybna Pečice v roce 1997 Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5982308N, 14.0922492E
Přejezd za výhybnou Pečice v roce 1996. Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5984814N, 14.0967658E
Betonový obloukový mostek v osadě Kamenná GPS: 49.5930022N, 14.1288222E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hluboký skalní zářez. V těchto místech se natáčel film Zbraně pro Prahu, scéna se srážkou vlaků GPS: 49.5951364N, 14.1319325E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z mála pohozených pražců podél trati GPS: 49.5951258N, 14.1344806E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přejezd v km 12,7 v srpnu 1993 Foto: Milan Šrámek GPS: 49.5948061N, 14.1355561E
Autor: Milan Šrámek
Další ze zaasfaltovaných železničních přejezdů GPS: 49.5948044N, 14.1355425E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z posledních kilometrovníků, stojících na svém původním místě
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patka návěstidla před překladištěm Lavičky GPS: 49.5947225N, 14.1357681E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vysoký násep před překladištěm Lavičky GPS: 49.5967567N, 14.1465639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Překladiště Lavičky v době výstavby vodního díla. GPS: 49.5975633N, 14.1509036E
Překladiště Lavičky v době stavby vodního díla. archiv Povodí Vltavy GPS: 49.5976258N, 14.1513114E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Lokomotiva železničního vojska T334 0839 v překladišti Lavičky. Květen 1990. Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.5974417N, 14.1503297E
Plán překladiště Lavičky. Zdroj: Národní archiv ČR GPS: 49.5975356N, 14.1518478E
Autor: Národní archiv ČR
Bývalé překladiště Lavičky GPS: 49.5975981N, 14.1518800E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla. archiv Povodí Vltavy GPS: 49.6061786N, 14.1690569E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla. Sbírka Michala Roha GPS: 49.6062967N, 14.1691856E
Autor: sbírka Michala Roha
Kolejová pláň výkladiště Přehrada GPS: 49.6062272N, 14.1691964E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec vlečky Tochovice - přehrada Orlík. Sbírka spolku Rakovnicko - protivínská dráha GPS: 49.6069017N, 14.1704622E
Stavba hráze VD Orlík GPS: 49.6062619N, 14.1828006E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Stavba hráze VD Orlík, výkladiště Přehrada je na snímku nahoře GPS: 49.6062619N, 14.1828006E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Stavba hráze VD Orlík GPS: 49.6062619N, 14.1828006E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Hráz VD Orlík před dokončením. GPS: 49.6062619N, 14.1828006E
Autor: archiv Povodí Vltavy
Hráz vodního díla Orlík GPS: 49.6063731N, 14.1811053E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa železniční tratě z Tochovic k přehradě Orlík
Autor: mapy.idnes.cz