Poslední vlak, který po trati projel. Rok 1936 foto: Johann Theimer sbírka: SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Autor: Johann Theimer, SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Vodárna a nádražní budova v Ondrášově (dnes Moravském Berouně) byla společná pro úzkorozchodnou i normálněrozchodnou trať. Vlaky do Dvorců odjížděly zpoza budov. 49.7849100N, 17.4316192E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný obloukový most nad říčkou Bystřicí využívají místní jako zkratku na nádraží. 49.7846122N, 17.4341031E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný obloukový most nad říčkou Bystřicí využívají místní jako zkratku na nádraží. 49.7846122N, 17.4341031E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Detail uchycení původního zábradlí s místem pro dřevěné pochozí lávky na kamenném mostě přes Bystřici. 49.7842078N, 17.4370425E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Násep za obloukovým mostem, pohled k nádraží. 49.7847819N, 17.4351919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenná zeď ukrytá v křoví směrem k Moravskému Berounu. 49.7847819N, 17.4351919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Moravský Beroun na pohlednici z roku 1913. Železniční trať je vlevo dole. Sbírka: Miroslav Ulrych
Autor: sbírka: Miroslav Ulrych
Nádraží v Moravském Berouně. Sbírka: Karel Šlechta 49.7947172N, 17.4496019E
Autor: sbírka Karel Šlechta
Nádražní Budova v Moravském Berouně v roce 2019. 49.7947172N, 17.4496019E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Skalní zářez na konci Moravského Berouna. 49.7970708N, 17.4494022E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zářez na konci Moravského Berouna směrem k Čabové. 49.7957169N, 17.4556517E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrné zdi ocelového mostu slouží jako přepad z rybníka. 49.7959803N, 17.4666650E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odklízení sněhové závěje v zářezu mezi Moravským Berounem a Čabovou. foto: Johann Theimer sbírka: SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Autor: Johann Theimer, SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Odklízení sněhové závěje v zářezu mezi Moravským Berounem a Čabovou. foto: Johann Theimer sbírka: SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Autor: Johann Theimer, SOKA Bruntál se sídlem v Krnově
Zářez před Čabovou, kde v roce 1929 zapadly do závěje dva vlaky v průběhu několika dnů. 49.7969047N, 17.4657744E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraničníky KK STB jsou dosud vidět podél celé tratě 191. 49.7969047N, 17.4657744E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Čabová stojí v téměř nezměněné podobě. 49.8055747N, 17.4754625E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný mostek přes potok Čabová 49.8126575N, 17.4886375E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Násep před křížením se silnicí I/46 za Čabovou 49.8129831N, 17.4885572E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrné zdi ocelového mostu v km 8,2 49.8206636N, 17.5033200E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Křížení se silnicicí I/46 mezi Čabovou a Rejcharticemi. 49.8205839N, 17.5043178E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky mostku v km 8,4 49.8207397N, 17.5055622E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží ve Dvorcích na Moravě s kompletní vodárnou a skladištěm. 49.8259144N, 17.5397644E
Autor: sbírka Karel Šlechta
Autobusy ČSD po zrušení železničního provozu ve Dvorcích 49.8261369N, 17.5392564E Sbírka: Roman Jeschke
Autor: Sbírka: Roman Jeschke
Jediný dochovaný kilometrovník z tratě Ondrášov - Dvorce v km 11 49.8261697N, 17.5390497E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budově ve Dvorcích se vrací její původní podoba. 49.8261697N, 17.5390497E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek výtopny na nádraží ve Dvorcích. 49.8258256N, 17.5400342E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zahradní železnice v Čabové s modelem ondrášovské lokomotivy U37.002 49.8062014N, 17.4680408E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zahradní železnice v Čabové s modelem ondrášovské lokomotivy U37.002 49.8062014N, 17.4680408E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád tratě 191 Ondrášov - Dvorce z roku 1918
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě 191 Ondrášov - Dvorce z roku 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě 191 Ondrášov - Dvorce z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě 191 Ondrášov - Dvorce z roku 1928
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě 191 Ondrášov - Dvorce z roku 1931
Autor: zelpage.cz
Mapa úzkorozchodné trati Ondrášov - Dvorce
Autor: NiKM