Os 26607 v čele s lokomotivou T435.0095 v Horní Libchavě, 16. 9. 1978 50.7241792N, 14.4837456E
Autor: Petr Ovsenák
Dobová pohlednice nádraží v České Lípě. Spodní obrázek je místní nádraží lokální dráhy Česká Lípa - Kamenický Šenov 50.6928375N, 14.5321647E
Autor: sbírka Jiřího Kratochvíla
Zbytek kolejiště, nákladové rampy lokální dráhy Česká Lípa - Kamenický Šenov. Budova v pozadí vlevo je původní místní nádraží. 50.6939928N, 14.5307269E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní českoslipská výtopna lokální dráhy Česká Lípa - Kamenický Šenov 50.6948628N, 14.5294181E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Manušice, 15. 9. 1978 50.7172475N, 14.5100258E
Autor: Petr Ovsenák
Os 26606 vedený motorovým vozem M15.0346 v zastávce Manušice, 15. 9. 1978 50.7171367N, 14.5102367E
Autor: Petr Ovsenák
Stanice Horní Libchava, 15. 9. 1978 50.7241656N, 14.4833269E
Autor: Petr Ovsenák
Os 26608 vedený motorovým vozem M15.0202 ve stanici Horní Libchava, 15. 9. 1978 50.7241214N, 14.4838394E
Autor: Petr Ovsenák
Budova zastávky Volfartice, 15. 9. 1978 50.7351128N, 14.4535742E
Autor: Petr Ovsenák
Služební vagon na českolipském zhlaví ve Volfarticích slouží v sezoně jako občerstvení pro cyklisty. 50.7350294N, 14.4535467E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pietně opravená staniční budova ve Volfarticích 50.7350294N, 14.4535467E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propustek za Volfarticemi. Novodobá nástavba vznikla kvůli cyklostezce. 50.7364350N, 14.4534125E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Nová Ves u České Lípy, 15. 9. 1978 50.7462222N, 14.4519167E
Autor: Petr Ovsenák
Zahájení stavby úseku Česká Lípa - Kamenický Šenov v Mistrovicích, 30. 4. 1902 50.7594783N, 14.4371786E
Autor: sbírka Stanislava Kopeckého
Dobová pohlednice z Mistrovic
Autor: Fotohistorie.cz
Nádražní budova v Mistrovicích, 15. 9. 1978 50.7590717N, 14.4386586E
Autor: Petr Ovsenák
Staniční budova v Mistrovicích 50.7592578N, 14.4387558E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M152.0255, Os26610 na náspu za Mistrovicemi 15. 9. 1978 50.7598994N, 14.4362875E
Autor: Petr Ovsenák
Křižování Os 26607 v čele s lokomotivou T435.0095 a Os 26606 vedený motorovým vozem M152.0255 v Novém Oldřichově, 16. 9. 1978 50.7660531N, 14.4441194E
Autor: Petr Ovsenák
Staniční budova v Novém Oldřichově,15. 9. 1978 50.7660597N, 14.4441517E
Autor: Petr Ovsenák
Původní staniční budova v Novém Oldřichově 50.7661072N, 14.4437861E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hluboký zářez mezi Novým Oldřichovem a Kamenickým Šenovem horním nádražím. 50.7660292N, 14.4561992E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hluboký zářez mezi Novým Oldřichovem a Kamenickým Šenovem horním nádražím během sněhové kalamity v roce 1924. 50.7660292N, 14.4561992E
Autor: sbírka Stanislava Kopeckého
Staniční budova Kamenický Šenov-horní nádraží, 15. 9. 1978 50.7690506N, 14.4808122E
Autor: Petr Ovsenák
Os 26613 vedený motorovým vozem M152.0255 ve stanici Kamenický Šenov-horní nádraží,15. 9. 1978 50.7660597N, 14.4441517E
Autor: Petr Ovsenák
Kamenný viadukt mezi Kamenickým Šenovem horním nádražím a Horním Pryskem 50.7777700N, 14.4858697E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek telegrafního sloupu na náspu mezi Kamenickým Šenovem horním nádražím a Horním Pryskem 50.7780481N, 14.4855369E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Traťové těleso před zastávkou Horní Prysk 50.7819306N, 14.4871428E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Budova zastávky Horní Prysk, 16. 9. 1978 50.7823889N, 14.4873728E
Autor: Petr Ovsenák
Dřevěná čekárna zastávky Horní Prysk, 16. 9. 1978 50.7824839N, 14.4873272E
Autor: Petr Ovsenák
Budova zastávky Horní Prysk s docovaným betonovým propustkem 50.7822019N, 14.4873361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Os 26604 vedený lokomotivou T435.0095 mezi Horním Pryskem a Kamenickým Šenovem, 16. 9. 1978
Autor: Petr Ovsenák
Opuštěné koleje před stanicí Kamenický Šenov 50.7807775N, 14.4690433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Kamenický Šenov od České Lípy, 16. 9. 1978 50.7810286N, 14.4680556E
Autor: Petr Ovsenák
Dvoupolový kamenný viadukt na českoslipském zhlaví stanice Kamenický Šenov 50.7810147N, 14.4680347E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dvoupolový kamenný viadukt na českoslipském zhlaví stanice Kamenický Šenov 50.7810147N, 14.4680347E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most na českoslipském zhlaví stanice Kamenický Šenov 50.7812386N, 14.4675200E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most na českolipském zhlaví stanice Kamenický Šenov 50.7812183N, 14.4675628E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Staniční budova Kamenický Šenov, 16. 9. 1978 50.7828331N, 14.4646331E
Autor: Petr Ovsenák
Staniční budova Kamenický Šenov 50.7827989N, 14.4647411E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dobová pohlednice z tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa
Autor: Fotohistorie.cz
Dobová pohlednice z tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa
Autor: Fotohistorie.cz
Jízdní řád tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov z roku 1912
Autor: zelpage.cz, iDNES.cz
Jízdní řád tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa ze zimy 1928
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa ze zimy 1947
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa z roku 1959
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 8c Česká Kamenice - Kamenický Šenov - Česká Lípa. Červeně vyznačený úsek je zrušený. Na oranžově vyznačeném úseku provozuje dopravu společnost KŽC.
Autor: NiKM