Odbočka tratě 7h ve Skalsku (2018) GPS: 50.4308761N, 14.7580353E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Souběh tratí ve Skalsku (červen 1981). Na trati do Chotětova jsou odstavené plošinové vozy mladoboleslavské automobilky. GPS 50.4288783N, 14.7593469E
Autor: Jan Koutný
Dochovaný úsek kolejí za Skalskem, 2018. 50.4301653N, 14.7596122E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odstavené plošinové vozy mladoboleslavské automobilky za stanicí Skalsko. Červen 1995. 50.4299997N, 14.7608961E
Autor: Petr Turek
Původní nádraží Skalsko v roce 2018. 50.4252306N, 14.7706308E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní nádraží Skalsko v roce 1997. 50.4250892N, 14.7707678E
Autor: Petr Turek
Původní nádraží Skalsko. 50.4258319N, 14.7697833E
Betonový mostek přes Strenický potok za původní zastávkou Skalsko. 50.4300150N, 14.7610608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný propustek u pivovaru v Podkováni v roce 2018. 50.4185864N, 14.7804800E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 475.1134 u pivovaru v Podkováni v roce 1990. 50.4185475N, 14.7810783E
Autor: Petr Turek
Lokomotiva 475.1134 u pivovaru v Podkováni v roce 1990. 50.4185475N, 14.7810783E
Autor: Petr Turek
Zbytky lokomotivy 475.1134 na nádraží Podkováň v roce 1993. 50.4168453N, 14.7848978E
Autor: Petr Turek
Nádraží v Dolním Cetně v roce 2018. 50.4067275N, 14.7988906E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dolní Cetno v roce 1922. Vlevo nádraží, výtopna a vlečka do cukrovaru. 50.4057394N, 14.8043919E
Autor: Fotohistorie.cz
Cukrovar v Dolním Cetně s vlečkovou sítí. 50.4047069N, 14.8052742E
Lokomotiva BS 200 při zkouškách u cukrovaru Dolní Cetno. 50.4045997N, 14.8026433E
Autor: foto Jiří Mizerovský / sbírka Radima Šnábla / Výtopna Zlíchov
Lokomotiva BS 200 při zkouškách u cukrovaru Dolní Cetno. 50.4045997N, 14.8026433E
Autor: foto Jiří Mizerovský / sbírka Radima Šnábla / Výtopna Zlíchov
Ocelový mostek v Dolním Cetně v roce 2018. 50.4042283N, 14.8013367E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový mostek mezi Dolním Cetnem a Strenicemi. 50.4015750N, 14.8038472E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva BS 200 při zkouškách na trati Skalsko - Chotětov. 50.4008883N, 14.8041111E
Autor: foto Jiří Mizerovský / sbírka Radima Šnábla / Výtopna Zlíchov
Patka někdejšího napínáku drátovodu mezi Dolním Cetnem a Strenicemi. 50.4004739N, 14.8044642E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patka vjezdové předvěsti mezi Dolním Cetnem a Strenicemi. 50.3997422N, 14.8054192E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bývalá budova nákladiště Bezno v roce 1997. 50.3673033N, 14.8113444E
Autor: Petr Turek
Pole betonových pražců před Chotětovem. 50.3481047N, 14.8103328E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejnice zalité do asfaltu silnice Chotětov - Jizerní Vtelno 50.3481047N, 14.8103328E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Chotětov. Vlevo kolej 5b mířící do Skalska. 50.3396506N, 14.8102272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odbočka tratě 7h ze stanice Chotětov. 50.3422369N, 14.8125108E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Železniční muzeum na zastávce Sudoměř u Mladé Boleslavi uchovává památky i na zaniklou trať 7h. 50.4320994N, 14.7553208E
Letní jízdní řád tratě 112c Skalsko - Chotětov z roku 1912
Autor: Želpage
Jízdní řád tratě 165 Skalsko - Chotětov 1937/1938
Autor: Želpage
Jízdní řád tratě 7h Skalsko - Chotětov 1959/1960
Autor: Želpage
Poslední jízdní řád tratě 7h Skalsko - Chotětov 1969/1970
Autor: Želpage