Diskuse k článku

VIDEO: Zaniklé tratě v Česku. Cukrovarská dráha rezignovala až před autobusy

V jedenáctém díle Zaniklých tratí zamíříme do východních Čech. Ukážeme vám krátkou lokálku, která se 95 let proplétala mezi poli podél říčky Cidliny. Kromě místních svážela hlavně cukrovou řepu do cukrovaru hraběte Paara. Podíváme se na trať 4b ze Smidar do Vysokého Veselí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F59r80a46n73t22i59š96e91k 18M22a65t12ě72j23č73e60k 7803672393381

Lidem naslibovali, že autobusy budou jezdit podle jízdního řádu vlaku, to platilo tak půl roku a pak prd!

0/0
3.9.2018 4:19

L60u50c95i66a32n 34P52a30p22a42z48i28a20n 5694737821375

Myslím si, že by se tato trať mohla znovu obnovit, byla by to velká atraktce pro turistiku i pro místní obyvatelstvo. Třeba taková cukrovarská řepná dráha na Kolínsku je velkým hitem. Je to lepší než to ničit a dělat trapné cyklostezky zde.

0/0
2.9.2018 22:50

M38a77r88e50k 14S77a91j34d43a 2855350356248

Znovu opakuji, super serial R^

+1/0
2.9.2018 16:49

Ř84e71h57o15ř 17K46r16á84l92í54č30e68k 5407671269988

U nás na Moravě se také veselé ruší tratě a místo nich se budují cyklostezky ;-(Rv

+5/0
2.9.2018 9:58

I79v47a69n 52H48o47l28a20s 5277907768227

A jaký ty zrušené tratě mají dopravě-ekonomický přínos?

Nehledě na to, že nahradit trať (snesený svršek) cyklostezkou je ještě ta nejlepší varianta - v případě potřeby (hypotteická ropná krize) lze ještě obnovit na rozdíl od situace, kdy se pozemky dráhy rozprodají a zastavějí.

+2/0
3.9.2018 8:40

I38v92a56n 62M79a17r64e55k 6934768822

Jó, v likvidaci čehokoli , co zbudovaly předchozí generace jsme "specialisté" ;-( Rv

+5/−6
2.9.2018 7:08

J47a57r22d53a 16H40o44f96m40a85n49n 4490405144

tohle ale zlikvidovali komunisté, těm tradice vždy vadila

+2/−4
2.9.2018 7:11

R66o83m27a54n 58J35e68s75c63h46k54e 9368195507495

Ekonomika je neúprosná. Lokálky se rušíly a ruší všude. V Německu, Polsku i u nás. První lokálku u nás zrušili v roce 1933. I po roce 1989 se zrušilo odhadem 20 tratí a stovka vleček. Na koho si plivnete ? ODS nebo ČSSD ?

+2/−3
2.9.2018 7:18

R89o13m69a85n 90J17e72s40c82h71k26e 9508175387645

Kolik zrušili tratí v Rakousku, Německu a Polsku ? Všichni jsou specialisté ??

Bohužel ekonomika je neúprosná. Je mne to líto práce našich předků.

Zrušily se stovky vleček. Také škoda.

+5/0
2.9.2018 10:15

I49v49a31n 44H20o33l69a53s 5367527428907

Předchozí generace holt budovaly tratě v době, kdy alternativa silniční dopravy neexistovala. Co je na tom k nepochopení, že po nástupu osobní (individuální i hromadné) a nákladní dopravy na silnicích jsou karty rozdány jinak než tehdy?

+1/0
3.9.2018 8:38

Najdete na iDNES.cz