Diskuse k článku
Na co zírá mašinfíra: Za pány kluky podél Labe až do kopců u Zubrnic
![]() |
M76a36r49t60i35n 16M12u21s54i51l 4480161563121Škoda, že jste nedojeli i těch nových 1300 m směr Lovečkovice. Stálo by to za to. Tedy pokud záznam nevznikl v době, kdy ještě koleje neležely. |
![]() |
R38a86d37k42o 60K44ř41i93v37á19n73e66k 7700493695920Alespoň dvě vzpomínky: 1. Navštívil jsem ty tratě (vč. Verneřic a Úštěka) těsně přrd zrušením. Zaujalo mne, že fíra potřebuje většinou jen dvojku a neutrál. Na rovině či menším stoupání ve stanicích a zastávkách se solo M131.1 na dvojku v pohodě rozjela a pak už při velkém stoupání a nízké traťové rychlosti vyšší stupeň ke slovu nepřišel. 2. Můj příbuzný byl fíra v Děčíně a posléze v Lípě. Někdy v 70. letech byla trať několik dní zavátá sněhem. On to jel s T444.0/1 snad do Verneřic projet. Po několikerém rozjezdu do velké závěje se ozvala rána a vyletělo z ní auto. Řidič auta ponechal předchozí den uvázlý vůz svému osudu, odešel kamsi ve vánici pro pomoc a údajně nevěděl, že stojí na přejezdu. |
![]() |
I60v51o 75Č80á42n 5378983Ne ten tam straší. Fakt. Občas ho tam někdo potká a lekne se. |
![]() |
V18í57t 24M74r56h73a68l 1865169803800Milý autore, opravte si v článku jednu dost zásadní chybu, Trať z Ústí nad Labem do Velkého Března, s odbočkou do Zubrnice vede po pravém břehu, ne po levém. Než začnete psát článek, zjistěte si pořádně fakta o tom, co chcete psát. Kdyby tato strana měla být levým břehem, musela by řeka Labe téct z Německa, což je ovšem velký nesmysl. |
![]() |
J56a89k25u23b 27V50r73á45n41a 6222514606486No jo, moje chyba, člověk dává pozor na koleje a řeka mu úplně vypadne :-D Díky |