náhledy
Motorový vůz 810.640 ve stanici Svatobořice, 20. 7. 1991 GPS: 48.9760897N, 17.0982194E
Autor: Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.640 opustil stanici Mutěnice a míří do Kyjova, 1. 6. 1994. GPS: 48.9043722N, 17.0450097E
Autor: Leoš Tomančák
Motorové vozy 810.640 a 810.663 křižují ve stanici Dubňany, 22. 5. 1998 GPS: 48.9235047N, 17.0745731E
Autor: Leoš Tomančák
Křižování v Dubňanech. Do Kyjova míří stroj 810.640, do Mutěnic 810.663. Na druhé koleji čeká nákladní vlak v čele s lokomotivou 742.345, 22. 5. 1998
Autor: Leoš Tomančák
V květnu 2004 na Mutěnku zavítal i stroj 810.384, Svatobořice 12. 5. 2004
Autor: Leoš Tomančák
Kmenovým motorákem, který v posledních letech provozu na Mutěnce jezdil, byl stroj 810.157. Kyjov 30. 9. 2004
Autor: Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.157 míjí předvěst vjezdového návěstidla stanice Kyjov, 30. 9. 2004. GPS: 49.0034778N, 17.1191219E
Autor: Leoš Tomančák
Vjezd do stanice Dubňany od Kyjova. Vpravo zbytek vlečky do Ústředního zásobníku Šardice, 4. 11. 2004
Autor: Rosťa Kolmačka
Kmenovým motorákem, který v posledních letech provozu na Mutěnce jezdil, byl stroj 810.157. Svatobořice 10. 11. 2004
Autor: Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.157 u bývalého nákladiště Palánek, 20. 11. 2004 GPS: 48.9563731N, 17.0937806E
Autor: Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.157 ve stanici Svatobořice, 22. 11. 2004 GPS: 48.9761194N, 17.0981900E
Autor: Leoš Tomančák
Poslední den provozu na mutěnické lokálce. V Mutěnicích stojí souprava, která 10. prosince 2004 jezdila a motorový vůz 810.157 s přivěšeným Hurvínkem M131.1463.
Autor: Leoš Tomančák
Motorové vozy 810.157 a M131.1663, poslední den pravidelného provozu ve stanici Kyjov, 10. 12. 2004 GPS: 49.0160569N, 17.1224022E
Autor: Leoš Tomančák
Likvidace Mutěnky v roce 2012
Autor: Milan Řihánek
Likvidace Mutěnky v roce 2012
Autor: Milan Řihánek
Na nádraží vlárské dráhy v Kyjově začaly vlaky od Mutěnic zajíždět až v roce 1923. GPS: 49.0159431N, 17.1232244E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník 15,0 u původní koleje místní dráhy v Kyjově GPS: 49.0100883N, 17.1169897E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kyjov, vlevo kolej vlárské dráhy, uprostřed vlečka do šroubáren, kolej se šturcem vedla do Mutěnic a úplně vpravo vlečka do Jednoty. GPS: 49.0065014N, 17.1166986E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mutěnický triangl. Levá kolej vede do Hodonína, pravá do Mutěnic GPS: 48.9093333N, 17.0506331E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ocelový most mutěnické dráhy přes Mutěnický potok GPS: 48.9050267N, 17.0467653E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sloupek výstražníku u přejezdu P8203 je vyroben z původní kolejnice místní dráhy Mutěnice - Kyjov z roku 1900 GPS: 48.9043992N, 17.0453733E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Moravské Toskánsko vynikne především na jaře. Terénní vlny vypadají jako ty opravdové
Autor: Milan Řihánek
Moravské Toskánsko vynikne především na jaře a začátkem léta. Terénní vlny mezi malebnými vískami vypadají jako ty opravdové
Autor: Milan Řihánek
Jízdní řád tratě Mutěnice – Kyjov z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1918
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1931
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1941
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1956
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1989
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 257 z Mutěnic do Kyjova
Autor: NiKM