Most přes Svratku za stanicí Brno dolní nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most přes trať z brněnského hlavního nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Setkání s motorovým vozem řady 843 u zastávky Střelice dolní
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 830.091 projíždí kolem oblíbeného místa železničních fotografů u stanice Střelice. Vyfoceno 20. dubna 1983.
Autor: Zdeněk Nantl
Brejlovec 753.223 projíždí kolem oblíbeného místa železničních fotografů u stanice Střelice.
Autor: Bohumil Skála
Ikonické železniční foto místo za stanicí Střelice ztratilo po rekonstrukci svoje kouzlo. Trať vpravo vede do Náměště nad Oslavou, trať vlevo do Hrušovan nad Jevišovkou.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do Hrušovan je sice jednokolejná, ale mosty, tunely i zářezy umožňovaly rychle přidat druhou kolej.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do Hrušovan je sice jednokolejná, ale mosty, tunely i zářezy umožňovaly rychle přidat druhou kolej.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do Hrušovan je sice jednokolejná, ale mosty, tunely i zářezy umožňovaly rychle přidat druhou kolej.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Moravské Bránice na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Autobusy KIOD (Kounicko-Ivančicko-Oslavanské dráhy) před stanicí Kounice. Autobusy nahradily ztrátovou železnici od 1. února 1936 do 3. ledna 1938. Tehdy byla obnovena železniční osobní doprava pod hlavičkou ČSD.
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Prototyp Kvatra, tedy motorový vůz 842.001, ve stanici Moravské Bránice na jaře 2004
Autor: Rostislav Kolmačka
Motorový vůz 850.008 ve stanici Moravské Bránice na jaře 2004
Autor: Rostislav Kolmačka
Stanice Moravské Bránice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Karkulka T444.105 v čele smíšeného vlaku MnOs 84246 z Moravských Bránic do Oslavan (10. února 1975)
Autor: Ondřej Řepka
Štokr 556.0203 veze uhlí do oslavanské elektrárny. (10. únor 1975)
Autor: Ondřej Řepka
Rozdvojení tratí za stanicí Moravské Bránice. Trať vlevo vede na Ivančický viadukt a do Hrušovan nad Jevišovkou, trať vpravo do Oslavan.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Čtyřkolák 434.2291 v čele manipulačního vlaku přejíždí původní Ivančický viadukt (10. února 1975).
Autor: Ondřej Řepka
Ivančický viadukt
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Ivančice na pohlednici z roku 1912
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Setkání motorových vozů M262.1002 a 842.031 ve stanici Ivančice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rozdvojení tratí za stanicí Ivančice. Koleje vlevo vedou do zemědělského areálu, koleje vpravo do Oslavan.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Oslavany „hlídá“ halda strusky z někdejší oslavanské elektrárny.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní lokomotiva 556.0508 v čele nákladního vlaku a motorová lokomotiva T444.1083 ve stanici Oslavany
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Motorový vůz 830.107 ve stanici Oslavany v roce 2004
Autor: Rostislav Kolmačka
Stanice Oslavany
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Oslavany
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M262.1002 na vlečce bývalé elektrárny Oslavany
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M262.1002 KPKV na vlečkové koleji bývalé oslavanské elektrárny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapka trati Brno dolní nádraží – Oslavany
Autor: mapy.idnes.cz