náhledy
Motorový vůz 811.008 SK KPT Rail (dnes v majetku Muzea technických zajímavostí Choceň) ve stanici Balkova Lhota
Autor: Pavel Hořínek
Motorový vůz 811.008 SK (dnes v majetku Muzea technických zajímavostí Choceň) v čele soupravy vozidel KPT Rail na trati 201
Autor: Pavel Hořínek
Výhled z motorového vozu 811.008 SK na viaduktu v Červené nad Vltavou
Autor: Pavel Hořínek
Viadukt v Červené nad Vltavou za první republiky
Autor: fotohistorie.cz
Viadukt v Červené nad Vltavou za první republiky
Autor: fotohistorie.cz
Most přes Orlickou přehradu je unikátní technickou stavbou mimořádného významu svými rozměry i konstrukčním provedením. Tak vypadal předtím, než hned vedle začali stavět nový most.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Železniční most nad vypuštěnou Orlickou přehradou (září 2015)
Autor: Marek Podhora, MAFRA
Dobové snímky fotografa Karla Plicky z knihy Vltava zobrazující řeku Vltavu před napuštěním orlické přehrady. Na fotografii jsou starý a nový most u Podolska.
Autor: Karel Plicka
Motorový vůz 811.008 SK KPT Rail (dnes v majetku Muzea technických zajímavostí Choceň) ve stanici Vlastec
Autor: Pavel Hořínek
Jízdní řád trati Tábor - Milevsko - Písek z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Tábor - Milevsko - Písek z roku 1931
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Tábor - Milevsko - Písek z roku 1949
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Tábor - Milevsko - Písek z roku 1988
Autor: zelpage.cz
Motorový vůz 811.008 SK (dnes v majetku Muzea technických zajímavostí Choceň) v čele soupravy vozidel KPT Rail na trati 201
Autor: Pavel Hořínek
Mapa trati 201 mezi Balkovou Lhotou a Pískem
Autor: mapy.idnes.cz