Stanice Mariánské Lázně zhruba v době zprovoznění tratě do Karlových Varů
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Motorová jednotka RegioSprinter německé řady 654 společnosti GWTR čeká ve stanici Mariánské Lázně na výkon do Karlových Varů dolního nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most přes trať 149 v Mariánskýých Lázních je spíše podobný tunelu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
241 metrů dlouhý Vlkovický tunel
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 149 vede v těsné blízkosti Vodního díla Podhora, které zásobuje Mariánské Lázně pitnou vodou
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Cestující mohou být okouzleni výhledy z vlaku. Zde město Teplá přes Václavický rybník
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Teplá na dobové pohlednici ze začátku 20. století
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Motorový vůz M240.0067 v čele osobního vlaku 7102 ve stanici Teplá, 4. 9. 1982
Autor: Petr Ovsenák
Motorové lokomotivy T466.2201 a T435.0049 posunují ve stanici Teplá, 4. 9. 1982
Autor: Petr Ovsenák
Za stanicí Teplá se trať pomalu noří do úzkého údolí stejnojmenné říčky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Za stanicí Teplá se trať pomalu noří do romantického údolí stejnojmenné říčky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Poutnov ve druhé polovině 20. století
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Říčku Teplou trať překonává celkem čtrnáctkrát.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dolnohamerský tunel I je dlouhý 132 metrů. Celkem jich vlak mezi Mariánskými Lázněmi a karlovarským Dolním nádražím projede sedm.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dolnohamerský tunel II je dlouhý jen 41 metrů. Celkem jich vlak mezi Mariánskými Lázněmi a karlovarským Dolním nádražím projede sedm.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba čtvrtého Dolnohamerského tunelu na historickém snímku z let 1896 - 1898
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Ocelový most přes Teplou a čtvrtý Dolnohamerský tunel na historickém snímku ze druhé poloviny 20. století
Autor: Jindřich Nový
Před Bečovem nad Teplou se k trati 149 připojí trať 161 z Rakovníka. Každou trať postavila jiná železniční společnost, proto vlaky jezdí na společném úseku po dvou odlišných kolejích.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na nádraží v Bečově nad Teplou shlíží monumentální hrad a zámek. Tamní železniční depo slouží jako opravárenská základna společnosti GWTR. Opravují se zde ale i stroje jiných železničních společností, jako třeba RegioSprintery AŽD.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Bečov nad Teplou s lokomotivou rakouské řady 97 na snímku fotografické firmy Brück und Sohn z roku 1899
Autor: Deutsche Fotothek
Stanice Bečov nad Teplou na snímku fotografické firmy Brück und Sohn z roku 1899. Za zmínku stojí vodní jeřáb německého typu pro zbrojení parních lokomotiv vodou.
Autor: Deutsche Fotothek
Stanice Bečov nad Teplou na dobové pohlednici ze začátku 20. století. Je vidět, že stanice je stavěna v poměrně ostrém oblouku
Autor: fotohistorie.cz
Motorový vůz M131.1 ve stanici Krásný Jez
Autor: Jindřich Nový
Stanice Krásný Jez
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Za Krásným Jezem odbočuje trať 144. Dnes je sjízdná jen do zastávky horní Slavkouv-Kounice. Na dalších cca 10 kilometrech do stanice Loket předměstí je od roku 1997 "dlouhodbá výluka“.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní vlak do Mariánských Lázní ve stanici Aich-Pirkenhammer, dnes Karlovy Vary-Březová
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Tratě v okolí Karlových Varů obsluhovaly převážně Singrovky, tedy motorové vozy řady 820 (M 240).
Autor: Jindřich Nový
Vlak právě překonává Doubský viadukt s nádherným výhledem směrem na Karlovy Vary
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tratě v okolí Karlových Varů obsluhovaly převážně Singrovky, tedy motorové vozy řady 820 (M 240). Na snímku vlak z Mariánských Lázní v zastávce Doubí u Karlových Varů
Autor: Jindřich Nový
Trať 149 v minulosti hostila i mimořádné parní jízdy. Na snímku lokomotiva 310.072 ve stoupání za Karlovými Vary.
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Na území bývalého depa v areálu karlovarského dolního nádraží pokračují práce na odstranění znečištěné zeminy.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Personál stanice Karlovy Vary ústřední nádraží na dobové pohlednici z roku 1899
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Stanice Karlovy Vary ústřední nádraží, dnes dolní nádraží na snímku ze začátku 20. století
Autor: Sbírka Jindřicha Nového
Historická budova karlovarského dolního nádraží byla zdemolována v 80. letech 20. století. Na jejím místě pak téměř 15 let rostla novostavba.
Autor: Jindřich Nový
Historická budova karlovarského dolního nádraží byla zdemolována v 80. letech 20. století. Na jejím místě pak téměř 15 let rostla novostavba.
Autor: Jindřich Nový
Tratě v okolí Karlových Varů na přelomu 70. a 80. let 20. století obsluhovaly převážně motorové vozy řady 820 (M 240)
Autor: Jindřich Nový
Stanice Karlovy Vary dolní nádraží na přelomu 70. a 80. let 20. století
Autor: Jindřich Nový
Současná podoba Dolního nádraží v Karlových Varech
Autor: Milan Petele, MF DNES
Dolní nádraží v Karlových Varech čeká proměna.
RegioSprinter GWTR čeká ve stanici Karlovy Vary dolní nádraží na zpáteční cestu do Mariánských Lázní
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary dolní nádraží z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary dolní nádraží z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary dolní nádraží z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary dolní nádraží z roku 1956
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary dolní nádraží z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 149 mezi Mariánskými Lázněmi a stanicí Karlovy Vary dolní nádraží
Autor: zelpage.cz