Diskuze

Na co zírá mašinfíra: Kultovním Sergejem po Buštěhradce z Rakovníka do Prahy

Dnes se projedeme ikonickou sovětskou lokomotivou zvanou Sergej z historické flotily Českých drah. Vyzkoušíme ji na zasněžené Buštěhradské dráze z roku 1871 mezi Rakovníkem a Prahou. Kromě Negrelliho viaduktu přejedeme i karlínský spojovací viadukt, kam byste se běžným vlakem nepodívali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Kam se na spojovací viadukt osobním vlakem nepodíváte - to je blbost, poslední vlak z Hlavního nádraží na Kladno jede právě tudy. Odjezd 0:20

0 0
možnosti
RS

Netrúfam si zhodnotiť či je Sergej kultový, ale bývam na trati Prievidza - Horná Štubňa kadiaľ sa uhlie dopravovalo, a dobre si pamätám že keď Sergej "zabral" ako sa triasli okná

0 0
možnosti
VJ

V13í12t 46J37ů53z14a

14. 2. 2021 15:45

Na nádraží Jeneč se někdejší trať Pražsko-duchcovské dráhy do Slaného a dál přes Louny do Duchcova pouze z velké dálky přibližuje, tato se kříži až o kilometr a půl dál, vedla napříč současným letištěm Ruzyně ... to, co je v Jenči 10 až 50 metrů za nádražím, je jen novodobý obchvat letiště.

0 0
možnosti

L50u94b48o97š 34Š74e81d77ý

14. 2. 2021 11:56

Sergej se mi líbí. Už dlouho si chci udělat radost modelem H0, digitál se zvukem a osvětlením..

0 0
možnosti
MK

Sergej není kult ale ukázka neschopnosti socialismu. :-P

2 0
možnosti
RP

Co je na komunistické lokomotivě kultovní ?????????????? ??????????????? ?????????????? ???????????? ??????????

Kvůli sovětskému svazu a RVHP nesmělo Československo vyrábět výkonnější lokomotivy, směl to jen technicky neschopný okupant sssr. Zničili náš průmyslový náskok, okradli nás o pozici ve vyspělém světě, díky nim jsme klesli do bahna prakticky na úroveň rozvojové země, byl div, že v roce 1989 měli nevolníci vůbec co do huby.

4 3
možnosti
LV

Sergej je stejně kultovní jako Volha nebo Moskvič nebo vlk v Jen počkej, zajíci. Kult nemá racionální podklad.

11 1
možnosti