- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kam se na spojovací viadukt osobním vlakem nepodíváte - to je blbost, poslední vlak z Hlavního nádraží na Kladno jede právě tudy. Odjezd 0:20
Netrúfam si zhodnotiť či je Sergej kultový, ale bývam na trati Prievidza - Horná Štubňa kadiaľ sa uhlie dopravovalo, a dobre si pamätám že keď Sergej "zabral" ako sa triasli okná
Na nádraží Jeneč se někdejší trať Pražsko-duchcovské dráhy do Slaného a dál přes Louny do Duchcova pouze z velké dálky přibližuje, tato se kříži až o kilometr a půl dál, vedla napříč současným letištěm Ruzyně ... to, co je v Jenči 10 až 50 metrů za nádražím, je jen novodobý obchvat letiště.
Sergej se mi líbí. Už dlouho si chci udělat radost modelem H0, digitál se zvukem a osvětlením..
Sergej není kult ale ukázka neschopnosti socialismu.
Co je na komunistické lokomotivě kultovní ?????????????? ??????????????? ?????????????? ???????????? ??????????
Kvůli sovětskému svazu a RVHP nesmělo Československo vyrábět výkonnější lokomotivy, směl to jen technicky neschopný okupant sssr. Zničili náš průmyslový náskok, okradli nás o pozici ve vyspělém světě, díky nim jsme klesli do bahna prakticky na úroveň rozvojové země, byl div, že v roce 1989 měli nevolníci vůbec co do huby.
Sergej je stejně kultovní jako Volha nebo Moskvič nebo vlk v Jen počkej, zajíci. Kult nemá racionální podklad.