náhledy
Motorové vozy Stadler RS-1 Českých drah a Stadler Regiosprinter společnosti Die Länderbahn ve stanici Louny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Louny na dobové pohlednici
Autor: ceskedrahy.de
Za stanicí Louny se od tratě 110 odpojuje dráha do Libochovic.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz Stadler 841.211 ve stanici Chlumčany u Loun
Provizorní přemostění budoucí dálnice D7 u Loun
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nostalgický vlak překonává stoupání mezi stanicemi Chlumčany u Loun a Vrbno nad Lesy.
Mezi stanicemi Vrbno nad Lesy a Chlumčany u Loun se z trati 110 naskytnou úchvatné pohledy na České Středohoří a Krušné hory.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mezi stanicemi Vrbno nad Lesy a Chlumčany u Loun se z trati 110 naskytnou úchvatné pohledy na České Středohoří a Krušné hory.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorová lokomotiva T478.3039 v čele nákladního vlaku před stanicí Klobuky v Čechách (1986)
Motorový vůz M152 ve stanici Klobuky v Čechách
Motorový vůz Stadler 841.217 ve stanici Klobuky v Čechách
Stanice Klobuky v Čechách
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 110 vede rovinami Dolnooharské tabule.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
U stanice Peruc se při jízdě do Loun otevírá výhled na České Středohoří.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mosty přes Pražsko-duchcovskou dráhu jsou dodnes očouzené od parních lokomotiv.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Zlonice na dobové pohlednici
Autor: ceskedrahy.de
Motorový vůz Stadler 841.203 ve stanici Zlonice
Za Zlonicemi se koleje opět dělí. Trať vlevo vede do Straškova a je bez osobní dopravy, trať vpravo vede do Slaného.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M152 Československých státních drah na viaduktu Pražsko-duchcovské dráhy v Podlešíně. Pod mostem je patrná železniční trať Kladno-Dubí – Zvoleněves.
Lokomotiva 387.043 v čele nostalgického vlaku na viaduktu Pražsko-duchcovské dráhy v Podlešíně. Vyfoceno 10. září1988.
Mapa železniční sítě v okolí Podlešína do roku 1982
Autor: Národní geoportál INSPIRE
Podlešínský viadukt
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Další z kamenných mostů přes Pražsko-duchcovskou dráhu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz Stadler RS-1 841.214 Českých drah ve stanici Slaný
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní lokomotiva 486.008 v čele nákladního vlaku ve stanici Podlešín
Před stanicí Podlešín se k historické Pražsko-duchcovské dráze (vlevo) připojila v roce 1922 spojka od tratě Kralupy– Zvoleněves–Vinařice.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Spojka ze Zvoleněvse do Podlešína byla vybudována v roce 1922.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Slánské zhlaví stanice Zvoleněves. V těchto místech se zleva připojovala trať z Kladna Dubí.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Olovnice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Za stanicí Kralupy nad Vltavou předměstí se trať 110 větví. Koleje vlevo vedou do Slaného, koleje vpravo do Velvar.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Kralupy nad Vltavou na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Jízdní řád Pražsko-duchcovské dráhy (Praha–Zlonice–Louny– Most–Moldava) z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Pražsko-duchcovské dráhy (Praha–Zlonice–Louny– Most–Moldava) z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Praha – Kralupy nad Vltavou – Zlonice – Louny – Most – Moldava z roku 1947
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Praha – Kralupy nad Vltavou – Zlonice – Louny – Most – Moldava z roku 1956
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Kralupy nad Vltavou – Zlonice – Louny – Most – Moldava z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 110 mezi Kralupy nad Vltavou a Louny
Autor: mapy.idnes.cz
Motorový vůz Stadler RS-1 841.211 Českých drah ve stanici Kralupy nad Vltavou
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz