náhledy
Jednotka RegioSprinter 654 016-4 společnosti GW train Regio ve stanici Nové Údolí čeká na odjezd do Číčenic
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz řady 816 společnosti GW Train Regio z Volar se křižuje s vlakem do Nového Údolí ve stanici Bavorov.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Helfenburk u Bavorova
Autor: MAFRA
Stanice Prachatice na snímku z první republiky
Autor: ceskedrahy.de
Prvorepubliková pohlednice, zychycující železniční trať mezi Prachaticemi a Volary
Autor: ceskedrahy.de
Chata na Libíně.
Autor: David Peltán, MAFRA
Trať 197 z Číčenic do Nového Údolí. Úsek za Zbytinami
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Volary na snímku z první republiky. Vpravo je zachyceno volarské nádraží.
Autor: ceskedrahy.de
Obnova lávky Černý kříž přes Studenou Vltavu
Autor: Stavba roku
Trať 197 z Číčenic do Nového Údolí. Most přes Teplou Vltavu před zastávkou Dobrá na Šumavě
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Černý Kříž byljo finalistou soutěže Nejkrásnější nádraží roku 2018.
Nové značení Medvědí stezky
Autor: Markéta Rudlová
První polovina Medvědí stezky prochází až pod vrchol hory Perník žulovým skalním městem. Na snímku je obří viklan.
Autor: Vladimíra Hrdinová
Dolní portál tunelu, který je součástí Schwarzenberského kanálu.
Autor: Vladimíra Hrdinová
Kaple na vrchu Stožec na Volarsku
Autor: archiv Ivety Toušlové
Údolí Studené Vltavy za stanicí Černý Kříž na trati 197 z Číčenic do Nového Údolí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraniční úsek v Novém Údolí po vytrhání kolejí v roce 1951
Autor: Förderverein Ilztalbahn
V konečné stanici Nové Údolí na Prachaticku začal fungovat terminál přizpůsobený k přestupu cetujících z vlaku na autobusy směřující do Německa. Jeho součástí je nové nástupiště, zastřešená čekárna a točna pro autobusy, které bude vypravovat německý dopravce.
Autor: Slavomír Kubeš, MAFRA
Po nejprudší části výstupu na Třístoličník se otevírají nádherné rozhledy do vnitrozemí s dominantami v podobě Boubína a Bobíka (vpravo).
Autor: Jan Sklenář, pro iDNES.cz
Chata se sympatickou obsluhou na Třístoličníku je jedním z lákadel, proč náročný výstup podstoupit. Z německé strany se sem dá dojet autem, ale pro pěší má zdejší pivo mnohem lepší chuť.
Autor: Jan Sklenář, pro iDNES.cz
Až do roku konce padesátých let 20. století pokračovala trať přes bavorskou obec Haidmühle až do Pasova. Se vznikem železné opony byly koleje vytrhány.
Autor: ceskedrahy.de
Jízdní řád trati Vodňany - Volary z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Číčenice–Haidmühle z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Haidmühle–Číčenice z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Číčenice–Haidmühle z roku 1945
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Číčenice - Volary z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Číčenice - Volary z roku 1988
Autor: zelpage.cz
Mapa tratě 197 Číčenice - Nové Údolí
Autor: mapy