náhledy
Jednotka 845.103 společnosti Arriva ve stanici Horní Lideč čeká na odjezd do Bylnice.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Horní Lideč, trať do Bylnice klesá vpravo, vlevo vede dráha na Slovensko
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Horní Lideč, motorový vůz Alstom Coardia Lint společnosti Arriva právě přijíždí od Bylnice.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráhu prezidenta Masaryka překonávají typizované železobetonové mostky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráhu prezidenta Masaryka překonávají typizované železobetonové mostky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Valašské Klobouky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
První ze dvou viaduktů za Valašskými Klobouky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Návojský tunel byl postaven jako jednokolejný. Nad oběma jeho portály je vročení 1927.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.493 vyjíždí z Návojského tunelu. Strážní domek vpravo dnes už nestojí, 7. 5. 1997.
Autor: Leoš Tomančák
Nostalgický vlak v čele s lokomotivami T478.1002 a T478.2069 opouští Návojský tunel, 9. 7. 2017.
Autor: Leoš Tomančák
Nostalgický vlak vedený Banglí 742.280 vyjíždí z Návojského tunelu, 22. 7. 2017.
Autor: Leoš Tomančák
Brumovský tunel je postaven už jako dvoukolejný.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nostalgický vlak v čele s parní lokomotivou 475.101 opouští Brumovský tunel. 23. 3. 2002
Autor: Leoš Tomančák
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladní vlak se dřevem vedený Banglí 742.028 v úseku Bylnice – Brumov, 27. 5. 2002
Autor: Leoš Tomančák
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 464.202 v čele nostalgického vlaku na Dráze prezidenta Masaryka odjíždí ze stanice Bylnice. Na postrku je stroj 475.1142. 17. 3. 2001
Autor: Leoš Tomančák
Dvojice mostů přes říčku Brumovku před stanicí Bylnice. Levý patří Dráze prezidenta Masaryka, pravý Vlárské dráze.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád Dráhy prezidenta Masaryka platný od 7. října 1928. Trať však byla zprovozněna až 21. října.
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Dráhy prezidenta Masaryka z roku 1931
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1941
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 19456
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1956
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1988
Autor: zelpage.cz
Motorová jednotka 945.103 společnosti Arriva ve stanici Horní Lideč
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati Horní Lideč – Bylnice
Autor: mapy.idnes.cz