Výtopna ve Frýdlantu v Čechách
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výtopna ve Frýdlantu v roce 1970
Autor: Frýdlantské okresní dráhy
Frýdlantská výtopna s expozicí o historii Frýdlantských okresních drah
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva TU47.008 před frýdlantskou výtopnou po zrušení Heřmaničky. 14. 7. 1981
Autor: Petr Ovsenák
Expozice frýdlantské výtopny s lokomotivou T211.1611
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původně švýcarský (později rakouský a rumunský) vagon B4i 20224 čeká ve výtopně, až bude moci opět vyjet na trať Heřmaničky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Skříň úzkokolejného osobního vozu Ci/u 362
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice frýdlantské výtopny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice frýdlantské výtopny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Železniční muzeum sídlí v autentických prostorách frýdlantské výtopny.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Firemní štítek z úzkokolejného ocelového mostu za frýdlantskou výtopnou
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice zabezpečovacího zařízení ve výtopně Frýdlant
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice zabezpečovacího zařízení ve výtopně Frýdlant
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice frýdlantské výtopny s lokomotivou T211.1611 a vagonem B4i 20224
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Expozice frýdlantské výtopny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Interiér frýdlantské výtopny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Interiér frýdlatnské výtopny
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Frýdlantská výtopna s úzkorozchodnými a normálněrozchodnými vagony
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Podvalový vůz, který umožňoval přepravovat normálněrozchodné vagony (1435 mm) na úzkorozchodné trati (750 mm).
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T36.001 s podvalovými vozy u přechodové koleje z normálněrozchodné na úzkorozchodnou trat ve stanici Frýdlant v Čechách
Autor: Frýdlantské okresní dráhy
Podvalový vůz, který umožňoval přepravovat normálněrozchodné vagony (1435 mm) na úzkorozchodné trati (750 mm).
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Interiér vozu Ztrc. Vagon pro přepravu kusových zásiek byl přestavěn na takzvaný generátorový vůz, který při práci na trati vyráběl dělníkům elektřinu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nejstarší vagon v expozici frýdlanstkého muzea byl vyroben v německém Chemnitzu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Úzkokolejný nákladní vagon z ptačí perspektivy
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Úzkokolejné nádraží ve Frýdlantu v Čechách se postupně obnovuje.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva TU47.008 na místním nádraží ve Frýdlantu v Čechách v čele osobního vlaku do Heřmanic, 3. 8. 1974
Autor: Petr Ovsenák
Nově položené kolejové pole o rozchodu 750 mm u zastávky Frýdlant zastávka. Až sem by měly v budoucnu jezdit z Frýdlantu vlaky. Odsud bude v tělese dráhy pokračovat cyklostezka.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Heřmanice 3. 8. 1974, do ukončení provozu zbývají necelé dva roky.
Autor: Petr Ovsenák
Lokomotiva TU47.008 na nádraží v Heřmanicích v čele osobního vlaku do Frýdlantu v Čechách, 3. 8. 1974
Autor: Petr Ovsenák
Lokomotiva TU47.008 objíždí soupravu na nádraží v Heřmanicích, 3. 8. 1974.
Autor: Petr Ovsenák