- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tady bych si fakt nevybral, náhodný výběr kol nízké kvality (tedy asi náhodný není, kdo si zaplatil, je v testu)
Kdo chce ať na elektrokolech jezdí, ale to, že se začínají vyrábět elektrokola v dětských velikostech, tak to je, dámy a pánové, hnus všech hnusů.
Výbavou jsou to kola ekvivalentní k normálním cca za 20k. Tedy fakt základ, šílený tekra brzdy, naprosto nepoužitelné vidlice, alivio atd...když budeme počítat s tím, že rám stojí +/- stejně na elektro i neelektro, to opravdu stojí motor a baterka tech 60k co zbývá? Jsou to jen předražený šunty.
Vždycky mne zajímalo, proč lidi, kteří danému tématu nerozumí, mají potřebu pronášet své názory a tak ze sebe dělat hlupáky. To, že máte běžné kolo a jezdíte na něm viditelně neznamená, že rozumíte problamatice e-kol. Zkuste si nejdřív něco nastudovat. A abych Vám doplnil vzdělání ... Ano ... cena dobrého motoru a baterie je skutečně 60.000 CZK. Tedy sportovní ekolo musíte hledat od částek cca 100.000 CZK. Tohle jsou kola jen na turistiku. Stačí ale jen porozumět psanému textu. To všechno je ve článku napsáno.
Proč není v testu zastoupený český výrobce Crussis, který má v TOP10 na Heurece hned 6 modelů elektrokol z toho co tu prezentujete není v TOP 50 ani jedno, takže není to spíše placená reklama na prodání toho, co se moc neprodává není ani divu, když na kole za cca 90 000 Kč je vidlice XCM a prý dobré jízdní vlastnosti.