Diskuze
Elektřina mění pravidla cyklistiky, do kopce se odpočívá. Ale je to drahé
Děkujeme za pochopení.
J37a40r10o48s53l91a27v 54K43ř80i91v87á11n47e67k
Tak jízda na elektromotorce je opravdu něco jiné vy tupci zpumpičkovaní.
L31u11d22ě73k 36N88ě67m16e34c
Jen mě dost překvapilo, že "v Nizozemsku tvoří elektrokola 78 procent celého trhu". Na rovině...?
J12a19n 13Ž22i71ž23k34a
Pro me je ekolo k nicemu. Jezdim na kole vencit psa, takze pouze tezky teren. Jak zacne podhrabovat kolo tak tlacim. A skopce v terenu je lehke kolo k nezaplaceni. Rovina se na mych trasach prakticky nevyskytuje.
A58l49e34š 37P39r42o40c54h57á62s91k31a
Až nám progresivisti v Praze zakážou auta, poměr elektrokol tu vzroste na 100:1
M40i86r40o49s77l92a11v 87W94a74i48d71i93n24g13e88r
Je zvláštní, že asi každý pochopí, že když jeden při silovém tréninku zvedne 120 kg a ten druhý 50 kg, sportují oba, jen každý na jiné úrovni. Proč tuhle elementární pravdu není kdekdo schopen pochopit u elektrokola, nechápu.
S17t50e31f19a78n 63S51u97r42o88v91j67a80k
Máme se spolužáky tak na přelomu září října sraz. Na jednom srazu jsem se přiznal, že mám elektrokolo. Většina mne znectila, že jsem dědek a že oni by na to nikdy nesedli. Nechal jsem je vykřičet a potom jsem se jich zeptal, kolik letos najezdili na kole...většina odpověděla, že ještě neměli čas...
Já si elektrokolo pořídil, jelikož už mne do kopců bolela kolena. Prostě jsem to rval přes moc. A když vyjedete z baráku, kde na všechny strany je kopec, který i auta jezdí za 3, tak je elektrokolo požehnání.
D29u78š35a75n 83V92e63s70e69l35ý
Aj mňa bolia kolená a jazdím v 60-ke bez elektriny.
L70u35c38i82e 10L61i42c24h39n51o46v16s41k82á
Moje máma (68) říká, že by se styděla na to sednout a dál si všechny kopce poctivě vyšlápne nebo v nejhorším vyjde.
S76t44e42f16a87n 11S42u16r75o95v23j95a19k
Když chci chodit, nepořizuji si kolo. A je kopec a kopec. Když dáte 60 km s celkovým výstupem přes 1300m tak už je to trošku náročnější
J49a27n 47Š25i13ř47i52n34a
Elektrokola na dojíždění do práce někde po silnici / ideálně rovnější cyklostezce jsou za mě ok. Co ale dle mého názoru není ok jsou elektrokola používána pro rekreační jízdu něde v horách ať už v terénu, tak i po silnici. Důvod pro to je jednoduchý - díky tomuhle vyjedou třeba na Lysou horu v Beskydech lidi, kteří by tam jinak v životě ani omylem nevyjeli a neumí pořádně jezdit na kole. Navíc jsou elektrokola oproti klasickým výrazně těžší a tím hůře ovládatelná, což je v kombinaci s nevyježděným cyklistou na něm velký problém už při sjezdu po asfaltce z té Lysé hory. A v terénu tohle platí i při jízdě do kopce, kdy třeba v Beskydech tihle borci jedoucí povolenou 25 někde do kopce po nějaké cestě, kudy vede i turistická značka (a je to zároveň i cyklotrasa - v tom lepším případě) ohrožují i pěší turisty - když do takového terénu jede normální cyklista, tak to kolo jednak umí ovládat a minimálně do kopce jede v takovém terénu s bídou kolem 10 km/hod a při téhle tychlosti není problém se s pěšími turisty vyhnout - ovšem když tam někdo neumící pořádně jezdit pojede 25, tak to často bývá problém. Nakonec to dříve či později dopadne tak, že se elektrokola legislativně budou brát jako motorky a člověk na nich bude moci jezdit jen po běžných silnicích, možná dostanou plošnou výjimku i na asfaltové cyklostezky.
P67a96v80e56l 76O37t39i81s71k
Tak za prve kde bere tu jistotu, ze clovek jezdilo dnes na elektrokole neumi ovladat kolo? To je uplny nesmysl, za druhe vyjezd na lysou horu asi nebudete moc vyletet 25km/h, za prve na tuhle rychlost by jste musel i na e biku v takovem vyjezdu jako je na lysou poradne maknout aby jste tu rychlost udrzel, ona ta pripomoc je mimo jine zavisla i na intenzite vaseho slapani, a za druhe by jste si vystavil baterii. Ano zcela jiste pojedete rychleji nez klasicky cyklista, ale i cloveku na ebiku zabrat. Jinak dnes uz ty e kola zas tak tezka a tezce ovaldetelna opravdu nejsou,. Ne kazdy klasicky cyklista jezdi na vymazlene carbonove silnicce. Takze treba min stary horak klasicky vazil nejakych 17 kg, kdyz jsme cestovali se synem a dal jsem tam nosic a brasny ak jsem byl 25 kg. Mut soucasny ebike hardtail se 625kwh baterkou s nosicem , stojanem, blatniky, vazi, 24 kg. A ted si vemte ze pojede z kopce na ebiku z kopce chlap ktery ma 80 kg , a s nim pojede 90kilovy chleba na klasickem mtb , ona ma vetsi celkovou vahu nez ten na ebiku. A jen tak mimochodem tech 25 neni zadana povolena rychlost, to je pouze rychlost do ktere vam pomaha Motor, klidne muzete jet rychleji, kdyz na to mate . Ale kdyz pouziju tu vasi logiku, ja chodim na lysou pesky, kdysi tam clovek potkal cyklistu zridka, ale s rozvojem cyklistiky , se tam najednou objevila hromada cyklistu i tech normalnich, a ti velmi casto ohrozuji pesi pri jizde dolu, protoze mnozi si predstavuji ze jsou na Tour de France a silnice je jejich. V podstate v poslednich letech co jsme museli uskakovat do prikopy, tak to bylo vzdy kvuli tady temhle cyklistum , a nikoli na ebikach. A jeste jedna na zaver, za sve dlouholete putovani v sedle kola , jsem potkal spousty cyklistu na normalnich kolech kteri na prvni pohled vypadali jako profici tak na kole jezdit neumeli.
M93a91r41t26i28n 38K62o46t26ě37r29a
Pokud se budu chtít svézt, tak si raději koupím skútr. A jeste ušetřím.
M62i86l86a64n 32H93a89i33č98m89a37n
Elektrokolo pro duchodce co to neuslapou do kopce super, ale pro mlade schopne je hrozna tragedie.
P98a51v75e44l 35N41y34g15r75y92n
Přesně, mají si to kolo dovézt na začátek trasy autem, jak je zvykem.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu
Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku
Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Váháte, kam na dovolenou? Toulání po Dánsku vás nabije pozitivní energií
Dříve jsme chtěli vidět celý svět, dnes máme chuť jezdit jen do zemí, ve kterých se cítíme dobře....
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Pěšky, na kole, po vodě. Horní Rakousko je utajený ráj nedaleko českých hranic
Premium Rakousko jsem dosud znala jen pod sněhem, bylo pro mě vždy osvědčeným lyžařským cílem. Zajímalo mě...
Lyžařská střediska ukládají sníh na další sezonu, v létě ho pokryjí izolací
Globální oteplování ohrožuje lyžařské dovolené. Některá zimní střediska proto oživují starodávný...
Prodej RD 3+kk, pozemek 314m2, Kladno - Švermov
Ladislava Nováka, Kladno - Švermov
3 499 000 Kč