Od té doby už A380 nasadily na pravidelné lety i další společnosti, například Emirates, australský Quantas, Air France, Lufthansa, dohromady téměř 10 aerolinek. Zatím nejnovější objednávku čtyř strojů učinila ruská společnost Transaero. Až dosud bylo vyrobeno přes 80 kusů.
Fotogalerie |
Letoun má dvě paluby a podle konfigurace pojme od cca 530 do 850 cestujících. Kromě jiného musí mít i speciální terminál. Pasažéři oceňují zejména víc prostoru a také menší hlučnost oproti většině dalších běžných dopravních letadel.
Singapore Airlines nyní provozuje 19 letadel A380 a létá s nimi do 10 destinací celého světa, a to do Frankfurtu, Hongkongu, Londýna, Los Angeles, Melbourne, New Yorku, Paříže, Sydney, Tokia a Curychu. Stroje A380 u této letecké společnosti nalétaly přibližně 240 000 letových hodin.
Letoun měl ale i problémy - s trhlinami na křídlech, kvůli nimž bylo více než 70 strojů staženo z provozu. Náklady na odstranění závad Airbus vyčíslil na takřka 260 milionů eur.