náhledy
Vojenské lesy a statky pokračují v obnově Želnavského smyku na Prachaticku.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Historická vodní cesta pro plavení dříví spojovala v letech 1887 až 1961 Schwarzenberský plavební kanál s Vltavou.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Kameníci z plöckensteinské žuly vyrobili repliky speciálních lichoběžníkových desek.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Vojenské lesy a statky pokračují v obnově Želnavského smyku na Prachaticku.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Repliky kamenných desek nechal státní podnik vyrobit v Rakousku.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Želnavský smyk je dlouhý téměř čtyři kilometry.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Vojenské lesy a statky obnovují mezi Novou Pecí a Klápou na Šumavě historickou památku Želnavský smyk. Minulý týden dělníci začali usazovat repliky historických kamenných desek, z nichž je vodní cesta tvořená.
Autor: Petr Lundák, MF DNES