náhledy
Místo vlaků nyní jezdí autobusy.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lokomotiva z roku 1898 na trati z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Lokomotiva z roku 1898 na trati z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Lokomotiva z roku 1898 s vagony na trati z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Lokomotiva z roku 1898 na trati z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Lokomotiva z roku 1898 na trati z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)
Autor: archiv JHMD
Úzkokolejka zaměstnávala kolem sedmdesáti lidí, v letní sezoně jich bylo o padesát víc.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Vlaky JHMD v minulosti poničil neznámý sprejer.
Autor: PČR
Vlaky JHMD v minulosti poničil neznámý sprejer.
Autor: PČR
Lokomotiva T47.019 v čele osobního vlaku JHMD z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
I tímto vozem, přezdívaným ponorka, jezdili cestující po úzkokolejce směrem z jižních Čech na Vysočinu a zpátky.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
I tímto vozem, přezdívaným ponorka, jezdili cestující po úzkokolejce směrem z jižních Čech na Vysočinu a zpátky.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka zaměstnávala kolem sedmdesáti lidí, v letní sezoně jich bylo o padesát víc.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka v Obratani
Autor: Petr Lemberk, MAFRA