náhledy
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Lidé nahlédli do tunelu, vlaky až příští rok
Lidé se mohli podívat do připravovaného 370 metrů dlouhého železničního tunelu Zvěrotice u Soběslavi. Tudy budou v roce 2022 jezdit vlaky na IV. železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic.
Autor: Petr Lundák, MF DNES