náhledy
Stádlecký řetězový most přes Lužnici je národní technickou památkou.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Stádlecký řetězový most je národní technickou památkou.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Po Stádleckém mostě opět jezdí auta a přechází chodci.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Po Stádleckém mostě opět jezdí auta a přechází chodci.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Dělníci rozebírají trámy na Stádleckém mostě. Nové budou z dubů z Chorvatska.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Dělníci rozebírají trámy na Stádleckém mostě. Nové budou z dubů z Chorvatska.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Rekonstrukce vyjde na 10 milionů koru.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Rekonstrukce vyjde na 10 milionů koru.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Stádlecký řetězový most přes Lužnici stojí od roku 1975 pod městysem Stádlec a je posledním empírovým řetězovým mostem v Česku. Původně překlenoval Vltavu u Podolska.
Autor: Marek Podhora, MAFRA
Stádlecký řetězový most přes Lužnici stojí od roku 1975 pod městysem Stádlec a je posledním empírovým řetězovým mostem v Česku. Původně překlenoval Vltavu u Podolska.
Autor: Marek Podhora, MAFRA
Stádlecký řetězový most přes Lužnici stojí od roku 1975 pod městysem Stádlec a je posledním empírovým řetězovým mostem v Česku. Původně překlenoval Vltavu u Podolska.
Autor: Marek Podhora, MAFRA
Stádlecký řetězový most přes Lužnici stojí od roku 1975 pod městysem Stádlec a je posledním empírovým řetězovým mostem v Česku. Původně překlenoval Vltavu u Podolska.
Autor: Marek Podhora, MAFRA
Detail nosného řetězu. Výstavba na novém místě probíhala v letech 1971–1974.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nosnou konstrukci tvoří čtyři řetězy uspořádané do dvojic. Železnou konstrukci tvoří 1 100 dílů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz