náhledy
Redaktora MF DNES Petra Lundáka (vpravo) navigoval ve Škodě 100 L z roku 1973 Robert Straka. Zde čekají na start páteční etapy z českobudějovického náměstí.
Autor: Monika Lundáková
Redaktor MF DNES Petr Lundák se při závodě musel potýkat s problémem s dobíjením baterie vozu Škoda 100 L.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
V závodě se často objevovaly staré škodovky, startovní listina však byla nabitá celou řadou modelů věhlasných světových automobilek.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Na start závodu se postavila i posádka s vozem Corvette Stingray.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Skvosty z řad automobilů mohli lidé obdivovat i v centru několika jihočeských měst, kudy rallye vedla.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Na své si mohli přijít všichni milovníci starých nablýskaných vozů.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Závodníci z Rakouska to oproti jiným zahraničním jezdcům na start neměli nijak daleko.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Největší zastoupení z vozů měla svého času česká automobilka Škoda.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
I přes nepřízeň počasí se někteří závodníci rozhodli užít si jízdu bez střechy.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Na startu se promísily ve své době nejlevnější modely aut se závodními vozy.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Závodníkům počasí opravdu moc nepřálo. Téměř celou sobotu jim drobně mrholilo.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Na trati se proháněl i německý veterán Mercedes-Benz 250 SE cabrio.
Autor: David Peltán, MAFRA
Ve startovním poli nechyběl ani Jaguar E-Type.
Autor: David Peltán, MAFRA
Součástí závodu jsou i testy přesnosti s měřením odchylky od předem daného času, za který se mají projet, s odchylkou 0,01 sekundy.
Autor: David Peltán, MAFRA
Principem setinové rallye je dodržení stanoveného rychlostního průměru při průjezdu naplánovanou trasou podle itineráře.
Autor: David Peltán, MAFRA
Petr Lundák společně s Robertem Strakou nakonec obsadil 85. místo.
Autor: David Peltán, MAFRA
Na závodníky čekalo dohromady více než 400 kilometrů klikatých silniček.
Autor: David Peltán, MAFRA
Závodu se zúčastnil i redaktor MF DNES Petr Lundák se svým navigátorem Robertem Strakou. Na startu se objevili ve voze Škoda 100 L.
Autor: David Peltán, MAFRA
Rallye byla zároveň přehlídkou vozů, které je dnes prakticky nemožné na českých silnicích vidět.
Autor: David Peltán, MAFRA
Rallye se každoročně účastní desítky zahraničních závodníků.
Autor: David Peltán, MAFRA
Na setinovou rallye South Bohemia Classic vyrazilo 135 posádek.
Autor: David Peltán, MAFRA