náhledy
Současný most zůstane na místě, byl prohlášen kulturní památkou a nesmí se zbourat.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Současný most zůstane na místě, byl prohlášen kulturní památkou a nesmí se zbourat.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Nyní dělníci na obou březích na vysokých skalách připravují základy pro patky oblouku a začínají s výstavbou jednotlivých pilířů.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Nyní dělníci na obou březích na vysokých skalách připravují základy pro patky oblouku a začínají s výstavbou jednotlivých pilířů.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Na původním mostě z roku 1889 je omezená rychlost souprav.
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Dělníci pracují na obou březích Vltavy. Nový železobetonový most, jehož cena překročí částku 500 milionů korun, mají dokončit na podzim roku 2024
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Dělníci pracují na obou březích Vltavy. Nový železobetonový most, jehož cena překročí částku 500 milionů korun, mají dokončit na podzim roku 2024
Autor: Petr Lundák, MF DNES
Vizualizace budoucího železničního mostu.
Autor: Správa železnic