Jan Teplý má v Madetě funkci ředitele marketingu, obchodu, nákupu, jakosti,...

Jan Teplý má v Madetě funkci ředitele marketingu, obchodu, nákupu, jakosti, výzkumu a vývoje. Je synem generálního ředitele firmy Milana Teplého. | foto: Petr Lundák, MF DNES

Věřím, že cena másla přes 60 korun nepůjde, říká obchodní šéf Madety

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Vyšší cena energií, vstupních surovin a do budoucna unijní zelená cesta, která jde až proti přírodě, vedou k nárůstu cen, říká obchodní šéf Madety Jan Teplý. Zatímco koronavirovou krizi firma přečkává bez likvidačních ztrát, ceny u vedení vzbuzují obavy.

„Navíc chceme jít v Evropě ještě zelenější cestou, která bude stát daleko více. Proto doufám, že namísto revoluce půjde spíše o evoluci,“ přeje si jednačtyřicetiletý Jan Teplý, ředitel obchodu, marketingu, nákupu, jakosti, výzkumu a vývoje Madety.

Firma už dříve oznámila, že plánuje od Nového roku zdražit své výrobky v průměru o deset procent.

Vážíme si hlavně dlouholetých zaměstnanců a děláme vše pro to, abychom si je udrželi. Je to vidět i na průměrné délce zaměstnanosti, která je 12 let.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se