Diskuse k článku
Moderní stroje v nové hale chrlí ve dne v noci díly do aut i zbraní
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P25e15t79r 64B96ü76r44g97e26r 4437706937780Tak v podstatě je to skvělá zpráva: samostatná nezadlužená česká firma s velkým růstovým potenciálem umí flexibilně získat zakázky. (Nebude tedy závislá jen na výkyvech automobilového průmyslu, jak jí bylo níže předpovídáno). Zřejmě zvládá dobře i proces řízení kvality tak, aby dosáhla chybovosti požadované v dnešním průmyslu. To všechno je pro českou kotlinu moc dobře, chtělo by to teď přejít od výroben a montoven dál - k vlastním produktům, R&D skupinám atd... |
![]() |
M26i19c21h85a71l 70H68i11r50k23a 4937506280773Česká firma, to je chvályhodné, dokonce na konci roku 2013 hospodařící bez úvěrů. Trochu mi nesedí desítka za víkend, neboť v roce 2013 činila průměrná roční hrubá mzda 1 zaměstnance pouze 251 tis. Kč, což je nějakých 21 tis. Kč měsíčně. Zdroj: justice.cz. |
![]() |
J68a82k45u54b 53K47r67e42j69č38í68k 8113424122634Nazdárek lidičky.. Tempo 20% nárůstu výroby je prakticky dlouhodobě neudržitelné, udržíte ho prakticky po určitou dobu, poté bude tempo růstu či poklesů kopírovat vývoj prodeje automobilů, do kterých vyrábíte díly. Výroba beze zmetků prakticky neexistuje, ty tam prostě budou vždycky a je pouze otázkou času kdy začnou i na vás chodit reklamace.. S pozdravem! |
![]() |
P82e47t91r 55R42o11h16á45n30e38k 1433839667566zmetky samozřejmě existujou, důležité ale je, aby neodešly z firmy. při jednoduchých a malých dílech z jednoho kusu to neni zase tak těžké to kontrolovat. |
![]() |
M13i38l51a13n 35L26i30n56h60a34r49t 8344786507776Tak 8 tisícin mm je ale docela dosti, jestli to je na průměru 5mm v délce třebas 20 mm... |