- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak, a to je pro letošek v Čechách všechno :-D
Nechápu, čím se ta parta dopravních deviantů při otvírání chlubila.
Ta dálnice mezi Českými Budějovicemi a Veselím nad Lužnicí má uzavřené nájezdy a nedá se na ni najet ve směru na Prahu. Inu pokrok ve výstavbě, že bych zvracel.
Rakousko je mi k prdu, raději bych chtěl jezdit v klidu kolem Benešova a Votic - tam už jde o život!
šampíčko bylo? Nechutná komedie, 8km je k smíchu, ale vlastně na ČR je to až až ...
A to chceme do roku 2050 postavit vysokorychlostní železnici do Drážďan ?
Chceme - ale "asi" se to trošičku (o nějakých 50 let ) posune.
Že je D3 takřka celá postavená v Jihočeském kraji?!!! To autor upadl a nebo propadl ze zeměpisu... Proč takoví neználkové píšou o věcech, kterým vůbec nerozumí?
No tak mi ukažte, o kterém postaveném nebo rozestavěném úseku to neplatí?
pekny, na teto dalnici se fakt dlalo, jezdim tam skoro kazdy tyden..nicmene nechapu, proc nam usek o delce 8km trva postavit 3 roky, to mi fakt hlava nebere....
Tak ještě by to chtělo vyřešit tu parodii u Tábora. Opravdu nechápu, jak je možné snad deset let nechat dálnici v úseku pár desítek metrů nedostavěnou
No a pak by to chtělo ještě pár km dálnic mezi Plzní a Budějkami, Budějkami a Jihlavou a obchvat kolem Prahy a...pak může stát parkovací lístek třeba 2500Kč.
Šupáci. 1.25mld/8km je slušné i když tam bylo dost připraveno. Ale kam se poděly miliardy za dosud postavené dálnice? Cena vycházela k 800mil/km
Dálnici z Plzně do Budějovic a dokonce do Jihlavy? A to jako proč? Víte, že dálnice se mají stavět na úsecích, které mají velké dopravní intenzity a je dost míst v ČR, kde je dopravní intenzita násobně větší než tyhle vaše návrhy?
Chuť by nepřešla. Jen by to trvalo ještě déle...