náhledy
Novostavba je vůči původnímu vejminku natočena blíže ke skále, díky tomu její štít zároveň odstiňuje přímý pohledový kontakt s rušivým domem na sousedním pozemku.
Autor: Peter Fabo
Nový dům je stejně jako původní zbouraná budova orientovaný na pozemku podélně. Oproti původnímu vejminku je mírně natočený v severojižním směru, aby vytvořil co nejlépe využitelný venkovní prostor.
Autor: Peter Fabo
Exteriér domu ladila architektka do odstínů odpovídajících okolí. Pro fasádu použila šedobéžovou barva, která odkazuje k odstínu pískovcové skály za domem, a podporuje pohledové splynutí domu a skály.
Autor: Peter Fabo
Domy společně tvoří kompozici reflektující tradiční strukturu vesnické zástavby.
Autor: Peter Fabo
Výraznější prvky na fasádě představují okenní rámy, pro které byla vybrána vínově červená barva. Ta je inspirována červenými javory v zahradě a navazuje i na barvu okenních rámů ostatních objektů.
Autor: Peter Fabo
Domy společně tvoří kompozici reflektující tradiční strukturu vesnické zástavby.
Autor: Peter Fabo
Strop v přízemí tvoří přiznaná nosná konstrukce dřevěných trámů, které jsou spolu s prkenným záklopem opatřeny lehkou poloprůhlednou bílou olejovou lazurou.
Autor: Peter Fabo
Detail schodiště
Autor: Peter Fabo
Pohled ze schodiště dolů do přízemí
Autor: Peter Fabo
V podkrovních ložnicích je na podlaze použito přírodní jasanové dřevo s výraznou kresbou, kterou podtrhují okolní neutrální povrchy v místnostech.
Autor: Peter Fabo
V podkrovních ložnicích je na podlaze použito přírodní jasanové dřevo s výraznou kresbou, kterou podtrhují okolní neutrální povrchy v místnostech.
Autor: Peter Fabo
Vestavěný nábytek řeší problém s ukládáním.
Autor: Peter Fabo
Úložný prostor v ložnicích vyřešil vestavný nábytek na míru.
Autor: Peter Fabo
Koupelna v podkroví s efektní keramickou mozaikou tvořenou trojúhelníkovými barevnými segmenty.
Autor: Peter Fabo
Detail keramické mozaiky tvořené trojúhelníkovými barevnými segmenty
Autor: Peter Fabo