náhledy
Pohled na průnik definitivního ostění trasy se šachtou J102
Autor: Archiv ČKAIT
Pohled do definitivního ostění kolektoru a betonáže podlahy kolektoru
Autor: Archiv ČKAIT
Příprava na uložení kabeláže
Autor: Archiv ČKAIT
Pohled do technické komory
Autor: Archiv ČKAIT
Pohled na definitivní ostění klenby TK103
Autor: Archiv ČKAIT
Nosná konstrukce armovací plošiny
Autor: Archiv ČKAIT
Automatická bednicí forma použitá na Kolektoru Hlávkův most byla vyrobena rakouskou společností Östu-Stettin, která se výrobou podobných typů ocelových konstrukcí dlouhodobě zabývá.
Autor: Archiv ČKAIT
Stavba kolektorů představuje více než náročné zadání.
Autor: Archiv ČKAIT
Výstavba definitivního ostění kolektorové trasy byla zahájena ke konci října 2017 montáží formy v šachtě J102 o průměru 8 m.
Autor: Archiv ČKAIT
Kolektor Hlávkův most se začal budovat v roce 2016.
Autor: Archiv ČKAIT
V dlouhé historii výstavby vedení sdružených sítí neboli kolektorů byla převážná část zhotovena hloubením. Ražených kolektorů přibylo za posledních 40 let pouze 17,95 km.
Autor: Archiv ČKAIT
Šachty mají hloubku 26,6 až 35,5 metru.
Autor: Archiv ČKAIT
Automatická bednicí forma použitá na Kolektoru Hlávkův most byla vyrobena rakouskou společností Östu-Stettin, která se výrobou podobných typů ocelových konstrukcí dlouhodobě zabývá.
Autor: Archiv ČKAIT
Automatická bednicí forma použitá na Kolektoru Hlávkův most byla vyrobena rakouskou společností Östu-Stettin, která se výrobou podobných typů ocelových konstrukcí dlouhodobě zabývá.
Autor: Archiv ČKAIT
Samotná betonáž byla zahájena 4. 5. 2018 ve 3:00 h a dokončena 9. 5. 2018 ve 2:30, celkem za 119,5 h.
Autor: Archiv ČKAIT
Šachty mají hloubku 26,6 až 35,5 metru.
Autor: Archiv ČKAIT
Kolektory II. kategorie jsou výškově situovány zpravidla 25 až 29m pod terénem, kolektory III. kategorie naopak průměrně v hloubce 6 až 11m pod terénem, někdy i mělčeji.
Autor: Archiv ČKAIT
Kolektory II. kategorie jsou výškově situovány zpravidla 25 až 29 m pod terénem, kolektory III. kategorie naopak průměrně v hloubce 6 až 11 m pod terénem, někdy i mělčeji.
Autor: Archiv ČKAIT
Říční koryto Vltavy se zahlubovalo do podložních zvrásněných a tektonicky porušených ordovických hornin, což komplikovalo výstavbu kolektoru. Původní morfologie terénu byla narušena i vlivem lidské činnosti při výstavbě nábřežních zdí a komunikací na levém i pravém břehu Vltavy a ostrova Štvanice.
Autor: Archiv ČKAIT
Říční koryto Vltavy se zahlubovalo do podložních zvrásněných a tektonicky porušených ordovických hornin, což komplikovalo výstavbu kolektoru. Původní morfologie terénu byla narušena i vlivem lidské činnosti při výstavbě nábřežních zdí a komunikací na levém i pravém břehu Vltavy a ostrova Štvanice.
Autor: Archiv ČKAIT
Pohled na betonážní formu v zabedněném stavu
Autor: Archiv ČKAIT
Příčný profil štoly kolektorové trasy je oválný s protiklenbou, vychází z průřezu kolektoru II. kategorie. Šířka výrubu je 4,5 m a výška 5,94 m.
Autor: Archiv ČKAIT
Vyražený plný profil kolektorové trasy
Autor: Archiv ČKAIT
Stavba kolektorů představuje více než náročné zadání.
Autor: Archiv ČKAIT
Pohled do kolektorové trasy
Autor: Archiv ČKAIT
Centrální strojovna VZT
Autor: Archiv ČKAIT