náhledy
Zajímavým exteriérovým prvkem budovy jsou „převisy“, které chrání interiéry před sluncem.
Autor: Ája Bufka
Barevnost domu ovlivnila i návštěva marockého Marrakéše.
Autor: Ája Bufka
Impozantní vstup do domu pro pěší, jinak má dům garáž pro tři auta, tedy bezbariérový vstup.
Autor: Ája Bufka
Z balkonu je vstup na střechu po točitém schodišti.
Autor: Ája Bufka
Pohled z ulice - dům dokonale zapadá do svého okolí, koncept zahrady odkazuje na japonské zahrady ve stylu shakkei.
Autor: Ája Bufka
Kterýkoliv úhel domu je odrazem koncepce zahrady.
Autor: Ája Bufka
Vegetaci v zahradě tvoří jenom kaktusy a sukulenty.
Autor: Ája Bufka
Dlažba u vchodu do domu je z přírodního pískovce.
Autor: Ája Bufka
Velké prosklené plochy, ale zejména celkový koncept domu vychází i z vily Tugendhat, okolí stavby pak z japonských zahrad.
Autor: Ája Bufka
Ostré rohy vytvářejí zajímavou podobu fasády.
Autor: Ája Bufka
Vchod do domu
Autor: Ája Bufka
Velká jídelna je hned vedle vstupu.
Autor: Ája Bufka
Obývací pokoj je plný obrazů a památek z četných cest.
Autor: Ája Bufka
Schodiště do patra je otevřené do obývacího pokoje. Křeslo Barcelona najdete i ve vile Tugendhat. Navrhl je v roce 1929 německý architekt Ludwig Mies van der Rohe.
Autor: Ája Bufka
Jídelní kout je součástí kuchyně.
Autor: Ája Bufka
Na střechu s výhledem na Pacifik vedou točité schody.
Autor: Ája Bufka
Kuchyň v bílé barvě má i nezbytný pracovní ostrůvek.
Autor: Ája Bufka
Knihovna a pracovna Hany Ayaly
Autor: Ája Bufka
Hana Ayala a její manžel, profesor Francisco J. Ayla
Autor: Ája Bufka