náhledy
Dlouhá místnost s okny do ulice: na podlahu vybral Pavel linoleum a na stěnu nad linku sádrovou omítku autenticky kopírující nerovnost zdi.
Autor: Petr Adámek
Zásadním bodem přestavby bylo propojit ložnici s obývacím pokojem. Pohovku tvoří rozkládací futony, akcentem k neutrálnímu konceptu je černohnědá stěna.
Autor: Petr Adámek
Tady bývala před rekonstrukcí kuchyň, dnes má Pavel v obývacím pokoji knihovnu a kout na práci.
Autor: Petr Adámek
Obývací pokoj je oddělený od ložnice posuvnými dveřmi.
Autor: Petr Adámek
Vysokou postel vyrobil truhlář, je z ní líp vidět do dvorního traktu. Stěna nad postelí je přetažená hliněnou omítkou s řezankou.
Autor: Petr Adámek
Vysokou postel vyrobil truhlář, je z ní líp vidět do dvorního traktu.
Autor: Petr Adámek
Skleněný lustr je po babičce.
Autor: Petr Adámek
Detail secesního stojanu na šaty
Autor: Petr Adámek
Dveře prošly jen částečnou repasí, kompletní by byla příliš drahá, ale vhodná skla do nich jsou dovezená až z Jablonce.
Autor: Petr Adámek
Místnosti jsou dlouhé, centrální osvětlení by se nehodilo. Architekt proto vytvořil na stropech síť a světlo přivedl tam, kde to má smysl.
Autor: Petr Adámek
Architekt zvolil lineární řešení kuchyňského nábytku, dvířka jsou vyrobená z překližky. Autorské měděné trubkové svítidlo rozvádí světlo tam, kde je potřeba.
Autor: Petr Adámek
Nad plynovým sporákem je bezpečnostní sklo.
Autor: Petr Adámek
Nad stolem se starožitnými židlemi visí oblíbené obrázky včetně toho, který Pavel v dětství namaloval pro svou babičku.
Autor: Petr Adámek
V koupelně preferoval architekt Martinek velký sprchový kout před vanou.
Autor: Petr Adámek
Inspirací sytého odstínu byly barvy z bytu Le Corbusiera. Přechod mezi podlahou a stěnou zjemňuje oblý fabion.
Autor: Petr Adámek
Největším úložným prostorem bytu jsou skříně vyrobené na míru. Litinový radiátor na bílém podkladu působí jako další z obrazů.
Autor: Petr Adámek
Pavel Martinek
Autor: Petr Adámek