náhledy
Mattoni Sport od Jana Čapka
Autor: Archiv Jana Čapka
Vítězný návrh Petra Mikoška - 3. ročník soutěže
Detail lahve Mattoni ke 140. výročí značky. Orel představuje symbol přírody, ale i síly.
Autor: Mattoni
Vítězný návrh Veroniky Černé - 2. ročník soutěže
Vítězný návrh Veroniky Černé - 2. ročník soutěže
Návrh: Soňa Třeštíková
Autor: Archív
Návrh: Ingrid Račková a David Suchopárek
Autor: Archív
Návrh: Milan Krajíček
Autor: Archív
Vítězný návrh Marcela Mochala z 1. ročníku soutěže o nejlepší sklenku na becherovku
Autor: Archív
Návrh: Ladislav Průcha
Autor: Archív
Návrh: Kateřina Krausová
Autor: Archív
Josef Vitus (Jan) Becher (1769 - 1840) je pokládán za autora receptury a zakladatele firmy.
Autor: Archiv
Johann Nepomuk (Jan) Becher (1813 - 1895) v roce 1867 přestěhoval výrobu do nově vybudované továrny na Steinberkách, kterou vybavil moderními stroji a zařízením, a likér začal stáčet do větších lahví. Dal vzniknout ikonické lahvi.
Autor: Archiv
Johann Nepomuk (Jan) Becher (1813 - 1895) v roce 1867 přestěhoval výrobu do nově vybudované továrny na Steinberkách, kterou vybavil moderními stroji a zařízením, a likér začal stáčet do větších lahví. Dal vzniknout ikonické lahvi.
Autor: Archiv
Gustav Josef David Becher (1840 - 1921) jako první nechal zaregistrovat obchodní název Becherovka i obchodnický kryptogram rodiny Becherů jako jednu z ochranných známek. Zasloužil se o vznik typických porcelánových kalíšků.
Autor: Archiv
Prodejna "třináctého pramene" v Karlových Varech
Autor: Archiv
Limitovaná sběratelská edice Becherovky používá na etiketách karikatury tří nejdůležitějších mužů své historie.
Autor: Archiv
Továrna v Karlových Varech
Autor: Archiv
Budovy bývalé likérky Jan Becher - Karlovarská Becherovka
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Plastové lahve od Jana Čapka
Autor: Archiv Jana Čapka
U "rohatého" půllitru pro Velkopopovického kozla se Jan Čapek nechal inspirovat typickým znakem značky.
Autor: Archiv Jana Čapka
Etiketa upozorňuje na 140. výročí založení.
Autor: Mattoni
Obal z roku 2004 pro skleněnou lahev mattonky určenou pro VIP zákazníky vycházel z automobilového designu studia Pininfarina.
Autor: Archiv Jana Čapka
Obal z roku 2004 pro skleněnou lahev mattonky určenou pro VIP zákazníky vycházel z automobilového designu studia Pininfarina.
Autor: Archiv Jana Čapka
Skleněná lahev Mattoni se v průběhu let výrazně změnila.
Autor: Mattoni
Lahve Mattoni Sport a Aquila od Jana Čapka
Autor: Archiv Jana Čapka
Sklenice pro značku Radegast, design Jan Čapek. "Tvarosloví ucha navazuje na křivky pohanského boha, přitom zachovává maximálně pohodlný úchop," zdůrazňuje autor.
Autor: Archiv Jana Čapka