náhledy
Navléct záchrannou vestu, nasadit helmu a může se nasednout do člunu.
Autor: Pavel Stančík
Nejdřív na kolena, potom na břicho. Právě v téhle poloze se závodní motorový člun třídy OSY400 ovládá.
Autor: Pavel Stančík
Motor vodního závodního kluzáku nahazují chlapi ze břehu.
Autor: Pavel Stančík
Stačí lehké zmáčknutí plynu a motorový člun OSY400 vyletí jako raketa. Alespoň tak to připadá zelenáči uvnitř.
Autor: Pavel Stančík
Podle odhadu znalce může člun OSY400 bez závodní vrtule dosáhnout rychlosti zhruba 70 kilometrů v hodině.
Autor: Pavel Stančík
Po krátké, ale silné adrenalinové náloži míří člun zpět k molu.
Autor: Pavel Stančík
Do kokpitu vodní formule třídy F500 se pilot sotva vleze.
Autor: Pavel Stančík
Šéf týmu H2O Brno Petr Hemerka se svým závodním klenotem třídy F500.
Autor: Pavel Stančík
Vodní formule třídy F500 se za pár sekund řítí až dvousetkilometrovou rychlostí.
Autor: Pavel Stančík
Katamarán třídy F500 mohli novináři obdivovat pouze na břehu, řídit tohle žihadlo mohou jen ti nejostřílenější piloti.
Autor: Pavel Stančík
Katamarán třídy F500, neboli vodní formuli, pohání speciálně sestavený čtyřválcový motor.
Autor: Pavel Stančík