Diskuze

Rituály i tuny rašeliny. Po výstavě bude nutné Dům umění opravit

Pozlacený robot, „matky“ vykonávající rituály či tuny rašeliny tvoří základ uměleckého projektu Big Light, který aktuálně zabral brněnský Dům umění. Federico Díaz, architekt akce a čtyřnásobný finalista Ceny Jindřicha Chalupeckého, tak podle svých slov spojuje minulost s budoucností.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P83e57t13r 45D34v44o33r68a52k

8. 12. 2016 13:16

Jest chybi posledni sal, mohl by se jmenovat "Uplny konec", kde by umelec vykonal velkou potrebu...

0 0
možnosti

Chtěl jsem znázornit.... bla bla bla...

Houbeles, umelec si splácá co ho napadne a význam se dozví až z nadšených kritik.

3 0
možnosti

Nějak tomu novému umění nerozumím

4 0
možnosti

Nova doba, vystavy uz nejsou o vytvareni, ale o niceni...

5 0
možnosti

Já tomu nerozumím. Odcházím do práce dělat něco užitečnějšího.

3 0
možnosti

J67a42n 23V82i34d75l76a60k

8. 12. 2016 8:06

No to je vynikající nápad! Předpokládám, že ty "stejně už nutné opravy" nebudou provádět nějací nevzdělaní dělníci co umění nerozumějí, ale taky brněnští "umělci", kteří to vymysleli a helfry jim budou dělat brněnští radní, kteří to povolili a z veřejných peněz zaplatili, ano? Všichni dostanou základní zaškolení, montérky a nářadí a šup - opravujte a neflákejte se u toho "umělci"!

No a nakonec i ty "stejně už nutné opravy" by se měly pojmout jako "performance" a vybírat na ně vstupné, co říkáte? Když budou pořádat představení kdy to několikrát týdně "opraví" a zase "performansky" rozflákají, tak by z toho mohlo být zároveň umění i výdělečný podnik. Bylo by to v Brně poprvé, kdy by "umělci" nemuseli mít nataženou ruku po veřejných penězích jako vždycky dosud, ale přispěli by na prospěšné věci.

8 0
možnosti

Opravy se plánovaly? Asi je rozdíl přebrousit parkety a kompletně dát nové. Z čeho jsou placeny takové "výstavy"?

8 0
možnosti