náhledy
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Plánovaná podoba obnovené zastávky Stránská skála.
Autor: Vizualizace: Magistrát města Brna
Plánovaná brněnská tramvajová trať ze Stránské skály do Líšně se má křížit s Drčkovou ulicí. V místě se uvažuje o semaforech.
Autor: Vizualizace: Magistrát města Brna
Plánovaná podoba nové zastávky U Proluky na chystané brněnské tramvajově trati ze Stránské skály do Líšně.
Autor: Vizualizace: Magistrát města Brna
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík
Obnovená trať má na jihu Líšně plánovanou smyčku v areálu Technického muzea poblíž Holzovy ulice, kde jsou stále k vidění pozůstatky původní trasy.
Autor: Filip Fojtík