Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z21d33e62n92ě86k 93H91r56u78b23ý 5715478791136

Ještě to zakopat pod zem a bude z toho metro...

+24/0
doporučit
23.7.2019 15:47

J96i12ř67í 69M42r48á19z24e11k 8456548465883

Zhruba 3-5 let zpátky jezdila v Brně na lince 1 souprava složená ze dvou řídicích vozů typu Vario a jednoho menšího přívěsného mezi nimi - takže "trojšalina" není novinkou X Tehdy jsme tomu říkávali "máma šalina, táta šalina a malý šaliňátko" ;-D

+17/−1
doporučit
23.7.2019 15:21

P81a19v64e66l 20M19a91c75h39e55k 6823379367910

to je teda šalina jak brno

+14/0
doporučit
23.7.2019 16:52
Foto

M44a66r56t45i27n 41C11h77a18b75a69d39a 4475394748430

hele spasa!

to je tramvaj...

noo a ty si blb

;-D;-D;-D

kdo z vas pamatuje ?

+7/0
doporučit
23.7.2019 16:50

T79o83m31á36š 81K46n86o46t42e91k 5963747707207

A po ukončení zkušebního prostoru zjistíme, že nejsou na to dimenzované zastávky. Ostrůvky bude potřeba prodloužit apod.:-/

+9/−3
doporučit
23.7.2019 15:27

T33o13m84á13š 91K82u10c66h46a69ř 3287521718351

A prodloužíte interval na křižovatkách, aby projel i někdo další, kdo třeba odbočuje vlevo? :-P

+5/0
doporučit
23.7.2019 15:29

M91i75l38a17n 54V13o73l45e50k 5889593526699

Že by nikdo nepřipomněl spojené KT8D5?

+4/0
doporučit
23.7.2019 20:33

P80a74v17e18l 97N91o15v83o86t39n79ý 7911150252370

Z šotohlediska je to pěkné, ale jinak spíš smutné, že tady musí jezdit při spojené takové šlupky, místo aby Brno na na jedničku (a asi i dvanáctku) koupilo nějaké odpovídající stroje. Co třeba taková Combina co jezdí v Budapešti na čtyřce/šestce?

+4/−1
doporučit
23.7.2019 19:14

J22a94r43o16s18l78a91v 38B27e61d34r80n60a 3796421131387

3..2...1... a pan Kuchar vyhrava ze prvni komentar ze to je salina a ne tramvaj

+5/−3
doporučit
23.7.2019 15:39

M83a74r11t74i41n 84H41r23o91u42d85n59ý 5107942584687

Triplšmirgl...

+3/0
doporučit
23.7.2019 18:45
Foto

T67o36m70á96š 30M35i18h56a92l56i37k 1649874753105

Presne tak. U nás do nejakého 91-ého roku úplne bežné 3xT3 do VSŽ. Dokonca mám pocit, že úplne všetky spoje do železiarní boli trojčatá.

+3/−1
doporučit
23.7.2019 19:32

M22i37l14o60š 29K83r24u30m61p 2564557174

Při Colours v Ostravě taky jezdila trojčata

+3/−1
doporučit
23.7.2019 17:19
Foto

J83i42n68d58ř34i63c82h 39L54n34ě56n44i37č46k46a 5853641849

Nebylo by spíš výhodnější na přetížené linky rovnou koupit vícečlánkové tramvaje s vyšší kapacitou a pak je případně spřahovat do dvojic? Už jen kvůli tomu, že případná průchodnost a nízkopodlažnost zrychlí výměnu cestujících a zlepší jejich distribuci po soupravě.

+2/0
doporučit
23.7.2019 16:49
Foto

B29o85h86u81m66i75l 85P73r96o21c22h29á86z64k60a 9752829914200

A když přidají ještě 4. vůz, možná to bude i nejdelší souprava ve střední Evropě.

+2/0
doporučit
23.7.2019 15:46
Foto

J26i82ř39í 40I40n71c74z89é27d95y 2444635381429

To je skoro jako kdyby to vymyslel soudruh Kim.;-D

+2/0
doporučit
23.7.2019 15:39

M79a89r78t30i19n 45R57u46z15i76c28k78a 1782508636347

Ja tedy nevim, ale v Brne jsem bezne videl v provozu 2x kloubaky, napr. VarioLF,... v Praze kdysi na lince 5 jezdili take 3 vozy T3...

Prijde mi, ze je to clanek trochu o nicem, jestli zapojim 2x dvouvozove nebo 3x jednovozove tramvaje je snad asi jedno...

+1/0
doporučit
23.7.2019 19:28

M21a63r16t55i33n 22K53u94ř68í84t31k21a 6577416268305

V Brně se zkoušela i trojice tramvají VarioLF2, kapacita 4,5 vozu T6. Ale ne v ostrém provozu, pouze zkušebně pro výrobce.

https://foto.bmhd.cz/foto.php?43249#photo

+1/0
doporučit
23.7.2019 18:04

P42a97v76e29l 13J38e77l25í90n47e14k 5874758168

Při výpočtu doby vyklizení světelně řízených křižovatek se s těmito šíleně dlouhými tramvajemi v signálních plánech nepočítá! Vzniká tak kolisní stav s ostatními směry dopravy, jak to Odbor dopravy města Brna může povolit!

+2/−5
doporučit
23.7.2019 15:41

V60l20a82s71t71i31m20i42l 72S94m68o67l72k77a 9289364146163

Žádná sláva ... v Brně mají schopné dílny a určitě by dokázali vyrobit a vložit do kloubáků další střední díly a protáhnout tak šaliny na delší soupravy. Takto se veze ve dvou připojených vozech úplně zbytečně stanoviště řidiče, které, kromě místa ( i mezi vozy ), znamená i dost velkou finanční částku. Ve světě jezdí i sedmičlánkové soupravy a rozhodně by se daly vyrobit i u nás. Nebo aspoň předělat starší vozy na tříčlánky nebo pořídit tříčlánková Varia. Místo toho Brno nakoupilo opět jen dvoučlánkvé soupravy.

+1/−2
doporučit
24.7.2019 6:57

P98e98t74r 49B72á48č42a 8725596285785

No tak to je super, jezdit trojitou mastnou tyci byl vzdycky muj sen.

+2/−17
doporučit
23.7.2019 15:21

L27u61k42a22s 96P22o98d11z25i67m31e61k 4745354983101

To je zase blbost. Jaká tramvajová souprava? V Brně tramvaje nejezdí.

+1/−7
doporučit
23.7.2019 15:32
Foto

R76a34d70o26m91í71r 63M25i37k72e86s60k64a 3920543690762

Člověk by řekl, že mladí novináři budou odolní vůči "idioismům", ale ne. Ta tramvaj BRÁZDÍ.

Taky ovšem "do budoucna můžou přibýt" či "patří k jedněm z nejvytíženějších".

Boj o češtinu je viditelně prohraný.

0/−1
doporučit
24.7.2019 13:05

Najdete na iDNES.cz