náhledy
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
V Hodoníně otevřeli opravený most. Už v 80. letech ho postavili silničáři tak, aby pod ním v budoucnu mohla vést dálnice D55. Klíčová tepna však stále chybí.
Autor: MAFRA
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Modernizace mostu v Hodoníně stála bezmála 60 milionů korun bez DPH. V budoucnu pod ním má vést D55.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
V Hodoníně otevřeli opravený most. Už v 80. letech ho postavili silničáři tak, aby pod ním v budoucnu mohla vést dálnice D55. Klíčová tepna však stále chybí.
Autor: MAFRA
V Hodoníně otevřeli opravený most. Už v 80. letech ho postavili silničáři tak, aby pod ním v budoucnu mohla vést dálnice D55. Klíčová tepna však stále chybí.
Autor: MAFRA
V Hodoníně otevřeli opravený most. Už v 80. letech ho postavili silničáři tak, aby pod ním v budoucnu mohla vést dálnice D55. Klíčová tepna však stále chybí.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA