Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Chodci v centru Brna klopýtají na rozbité dlažbě, kostky ničí nápor aut

Historickým centrem Brna každý den projdou desetitisíce lidí. Jenže na mnoha místech musejí kráčet, tedy spíše klopýtat, po kostkách. Ty jsou vyviklané a jejich rohy a hrany často uražené. Na vině je hustá doprava.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To zas někdo blbne proti autům v Brně, jak je zde zvykem. Kdyby se pan pisálek alespoň lehce snažil používat tu věc na krku, tak by zjistil, že konkrétně ta místa na obrázcích nejsou vůbec v cestě dopravě, ale spíše se pod nimi dělala nějaká oprava, výkop se špatně zhutnil a technologicky to nezvládli položit. Pisálek bude zřejmě propagátor Žít Brno a jejich "myšlenek". Kdyby chtěl být opravdu užitečný, tak zjistí kdo to opravoval, s kým se znal v tu dobu na radnici a kolik to stálo.;-)

1 0
možnosti

Nestane se vůbec nic. Novináři se vyklopí, politici naslibují a jede se dál po starém. Berte to jak to je.

1 0
možnosti

Normálně se dělala žulová dlažba která vydržela stovky let. Tady chtěl někdo objevit ameriku a utopil se hned po vyplutí z přístavu. Takováto dlažba je vhodná někam na zahradu kolem krbu a ne na takováto exponovaná místa.

8 0
možnosti

J16a95n 38K54u28d83e94r87a

28. 7. 2020 9:51

To je tak, když se v Brně obvykle věci řeší pět minut po dvanácté, obchody se zásobováním je tam asi tak stejné několik let, takže spíš se podívat na zoubek kdo a kdy prováděl dlažbu.

4 0
možnosti

No přece Přemysl Veselý. Tento stav a problém s dlažbou je znám více jak 4 roky. A Mandát z ODS to zanamenal asi až dnes. To je bystrý hoch.

1 0
možnosti

Vzhledem k četnosti vozidel v "pěší zóně" by měl být povrch komunikaci spíše "dálničního typu". Je to příšerné a starší lidé, kteří zakopnou o rozviklanou dlažbu, by se mohli dost ošklivě zranit. Dávám za pravdu těm názorům, které říkají, že pokud je to navrženo hlavně pro estetický vzhled, tak na to nemůže být v takovém rozsahu puštěna osobní, ale zejména nákladní doprava včetně popelářských vozů. Město se tedy musí rozhodnout jaký charakter to území má být a dle toho navrhovat a stavět odpovídající komunikace a obecně povrchy.

2 0
možnosti

Nemyslím si, že by to bylo počtem aut, ale spíše tím, že je to prostě odfláknutá práce. Nicméně jako záminka a další důvod k omezení aut v centru, je to dobré. ;-D

3 1
možnosti

K čemu má pan Mandát vlastně mandát? ;-)

0 1
možnosti

Žvanit, žvanit, žvanit...

2 1
možnosti

To je tak, když podobu komunikace navrhuje architekt, protože to má být hezké, nikoli projektant, aby komunikace byla funkční a něco vydržela

8 5
možnosti

J53a12n 83C47t33i62b36o43r

28. 7. 2020 8:38

Pokud architekt navrhl víceméně pěší zónu, ale pak tam politici pustili intenzivní dopravu, není to chyba architektova. Chcete snad říct, že by pěší zóny v centru města měli navrhovat dopravní inženýři pro automobily? To bude výborný, to se tam autům bude jezdit moc pohodlně, ale pro všechny ostatní to nejspíš bude peklo a nadto to bude ještě hnusný.

4 2
možnosti

P44e64t74r 85K51o50v32á25ř

28. 7. 2020 7:06

Doprava je sice špatně ale proc jsou u článku fotky 3trech míst z toho jedno "5x" z různé strany a je to jednoznačně zfusovana práce při rekonstrukci jelikož vsechny místa kde se dnes dlažba propadá jsou sice v pěší zóně ale části komunikace která slouží jako vozovka tzv mela být projektování jako silnice nikoli chodník!!!! Chodím 5ama každý den. Klasický příklad české práce stavebních firem.. Udělat si práci tak ať mám co za 5 let po záruce opravovat

2 0
možnosti

Udělají to tak, jak jim to projde. Když to investor převezme, tak proč by se snažily

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků

22. dubna 2024  15:56

Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...

Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují

19. dubna 2024  6:05

Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce

22. dubna 2024  20:47

Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...

Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív

18. dubna 2024  16:44

Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Konec impozantní série. Basketbalistky USK v lize padly po 11 letech. Radují se Žabiny

22. dubna 2024  20:08

Basketbalistky ZVVZ USK Praha prohrály ve druhém ligovém finále na palubovce Žabin Brno 69:71 a v...

Brno spěchá s tramvají na Kamechy, další nové trati zatím zůstávají u ledu

24. dubna 2024  8:33

Na brněnském sídlišti Kamechy se už za tři měsíce objeví první dělníci a začnou připravovat koridor...

Ideální teplotu má pivo ve chvíli, kdy z něj má člověk zážitek, říká Svatopluk Vrzala

24. dubna 2024

Advertorial Stačí mu jeden pohled na načepované pivo a hned ví, zda je kvalitní. Však už je v oboru nějaký ten...

Trolejbus se zastavil na rušné křižovatce v Brně. Roztlačili ho cestující

23. dubna 2024  15:52

Nevšední zážitek mají za sebou cestující z brněnské trolejbusové linky z centra města do Slatiny....

Zchátralou vilu Brno místo privatizace přemění na muzeum židovské kultury

23. dubna 2024  12:33

Před pár týdny se v Brně otevřela návštěvníkům zrekonstruovaná Arnoldova vila, jež sousedí s mnohem...