A proč se zaměstnanci z jedné firmy, ale jiné vozovny nemají rádi? "Oni nám závidí naše stroje a my se jim smějeme za ty jejich," vysvětluje řidič, který spadá pod Medlánky.
Technický stav tramvají v pisárecké vozovně je podle něj mnohem horší. "Mně když nesvítí jedno světlo, technik už tahá z kapsy žárovku. Ale šaliny z Pisárek potkávám i ráno s nějakou poruchou, které si mechanici museli všimnout," říká řidič.
Pisárecké vozovně proto řidiči z Medlánek říkají vrakoviště a řidičům pisoáry. A rivalitu potvrzuje i muž z druhého tábora. "Je pravda, že nové vozy dostávají jen Medlánky. I když se dělají nějaké výměny, tak se nejlepší stroje přesouvají tam," přiznává. - Čtěte: OBRAZEM: Do Brna dorazila nová tramvaj
Jeden z jeho kolegů proto občas mívá za předním sklem nápis "Nevím, co je strach, proto jezdím v Pisárkách".
Podle dalšího řidiče zase brzdí ti z Pisárek provoz. "S tramvajemi tam jezdí i lidé, kteří do nich sednou jednou za měsíc. A tak jezdí maximálně 35 kilometrů za hodinu. A zdržují tím provoz," míní muž.