Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Přísný režim parkování se v Brně rozšíří i k výstavišti a hokejové hale

Radní městské části Brno-střed chtějí rozšířit celodenní režim modrých zón i dál od jádra města. Omezení pro dojíždějící řidiče má platit i mezi Vídeňskou a Heršpickou a také u výstaviště. Dotkne se tak třeba návštěvníků veletrhů či hokejových utkání v DRFG Areně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jenom naivní (cenzurováno) si mohl myslet, že slovo držící Vaňková splní co slíbila...:-P

1 0
možnosti
MV

To se dozvíme zase až před volbami;-D

0 0
možnosti
BS

AZ Tower - dvě podzemní patra s celkovou parkovací kapacitou 269 míst. Z toho polovina pro rezidenty a polovina pro komerční část budovy (viz projekt).

Tedy na jedno kancelářské patro (nadzemní podlaží 5 až 23) připadne tedy celkem 7,91 vozidel (od 430 do 470 m² kancelářské plochy).

Z hlediska reálné obsazenosti a potřeb je to naprostý skandál.

Gratuluju projektantům a majiteli, že měli dost peněz na to, aby jim takový projekt někdo schválil...

1 0
možnosti
MV

Chtěli z Brna udělat "Ameriku" ..Manhattan, tak to mají, ale zaparkuje jen pár vyvolených. Asi projektant započetl do projektu AZT parkovací místa Hornbachu a Bauhausu....a oni je potom dali na závoru s šmitec8-o

0 0
možnosti
TN

Takže nám z paskvilu, který chtěla ODS upravit k lepšímu, vlastně vzniká ještě horší a složitější paskvil. V podstatě jediná změna je tam, že se snížily poplatky, hloupé vymezení (miniaturních) oblastí a pak rádoby povolení parkování "u sousedů" formou kytičky zůstává. Když už, tak to má platit tak, že jako občan Brno Střed můžu stát na své povolení kdekoliv. A ne že u Výstaviště pak budu považovaný za cizince. A "kytička" by měla platit tou formou, že můžu zaparkovat na hranici zóny i v prvních ulicích sousední městské části a neřešit, že o ulici dál už nesmím.

1 0
možnosti
MS

Ale, ale, volič ódéesky se nám zlobí;-D

0 0
možnosti
JK

J64a35n 53K59o49l11á36ř

9. 4. 2019 14:01

Jsem pro 2 zóny. Historicky střed a zbytek. V historickém centrum vjezd pouze rezidentum a místním obchodníkům a ve zbytku udělat regulaci od 17 do 6. A s trvalým pobytem v Brně by mohli parkovat všude, kde jsou parkovací místa. Žádné zóny. Nevím, proč se pořád vymýšlí složitý systém.

2 0
možnosti
RM

A na obyvatele Husova 5 by se pohlíželo jako na mimobrněnské :-)

1 0
možnosti
MV

No to určitě. Tam už není také kde stát a jízda na kole je nebezpečná vzhledem k obrovskému provozu. A to tam má Maximus resort parkoviště jako hrom8-o

0 0
možnosti
MV

Parkování je problém všude. Mezi Renneskou a Vídeňskou se však jedná doslova o masakr. Okolo Heršpické vyrostly obrovské kancelářské budovy (CTP), ve kterých zaměstnávají zdejší velké firmy tisíce a tisíce pracovníků, pro které bylo plánováno asi dojíždění na kole:-). (ale seďte zpocený v kanclu "nóbl" firmy)

Je zde Hornbach, Bauhaus, M-Palác. Ve špičce se prakticky nedá rychle odjet, ale pouze odplížit. Obchodní domy Hornbach i Bauhaus svá parkoviště logicky zavřely, protože je lidé využívali jako P+R parkoviště, což se jim, logicky, nelíbilo.

K tomu přibyl AZ Tower, kde dojíždí také hodně lidí i s auty, pro která nemají zajištěno parkování + desítky menších obchodů okolo. + Krajský soud + Úřad práce = "mega instituce" s parkováním tak pro vedení.

Takže se situace průběžně zhoršuje a bude hůř. Auta logicky budou parkovat dále a dále od centra, až budou plné ulice i na okraji města. (Někde už jsou) . Nicméně stále se vesele staví a nikdo tohle moc neřeší. Očekávám, že závoru si dá i Albert (nebo spíš ten objekt na Vídeňské ve kterém je asi Albert v nájmu, protože to je jeden z mála obchodů který ji dosud nemá a i tam lidé nechávají auta a dost často i docela velké dodávky, které již několikrát urazily "omezovač výšky vozů" stát celý den .

Po naprosto neprůjezdné dálnici D1 okolo Brna, zejména km 196-201, u které nikdy nebude slibovaný samostatný sjezd do průmyslové zóny přibude za chvíli nový "megaareál" u letiště, kde má sídlit nějaká nová obří přepravní a logistická společnost, která tam buduje na polích okolo letiště sklady, rozlohou srovnatelné s černovickou průmyslovou zónou. Takže se asi brzy nikdo nedostane ani na letiště, ani z letiště a k EXITu 201. Prostě stavíme, do výšky a do šířky ale cesty zůstávají na úrovni roku 1968 a parkoviště na úrovni roku 1990.

18 0
možnosti
PN

To je odvrácená strana bydlení a práce ve velkých městech. Pokud se to voličům nelíbí, musí volit politiky, kteří se budou snažit zachovat udržitelnou kvalitu života ve velkém městě. Taky kdokoli může kandidovat sám a situaci změnit.

Je každého volba, kde bydlí a kam dojíždí pracovat...

0 0
možnosti
OG

A to bylo žvástů, jak se rezidentní parkování zruší... Pak se couvlo na omezení.... a teď se bude rozšiřovat. Lháři!!

10 0
možnosti
PN

Koho jste si na rednici zvolili, toho tam máte...

0 0
možnosti
PD

já bych byl pro všechny ty rezidentní zony...tedy za předpokladu, že každé rezidenční auto bude vybaveno označením, které mu zabrání kdekoliv v republice parkovat zadarmo (i když tam bude parkování zadarmo možné)

0 0
možnosti
Foto

Takže když budete bydlet někde, kde musíte platit jak mourovatý, zároveň nebude smět parkovat jinde. To by vám lidé opravdu poděkovali, když už teď prskají že oni platit musí a sousedi o pár ulic dál už ne.

0 0
možnosti
JH

J97a97n 35H58r71a93d

9. 4. 2019 11:40

Jestlipak vedení měst (nejen Brna) uvažuje o něčem jiném, než jen o regulacích, omezeních a sankcích? Což takhle budovat podzemní garáže? Parkovací domy? Má vůbec Brno dostatek tzv. záchytných parkovišť?

5 0
možnosti
MK

Vedení každého města hájí zájmy svých občanů - voličů.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Muž na rozlučce se svobodou shodil turistu z hradeb, dostal 10,5 roku vězení

11. dubna 2024  10:02,  aktualizováno  11:38

Krajský soud v Brně dnes potrestal Slováka Daniela Madarásze 10,5 lety vězení za to, že loni v září...

Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle

15. dubna 2024  14:16

Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici

12. dubna 2024  16:32

Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...

Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup

13. dubna 2024  10:45

Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak se dostat na nádraží? Budoucí brněnskou stanici obslouží třináct linek

11. dubna 2024  5:45

K novému hlavnímu nádraží, které má v Brně začít sloužit v roce 2035, se cestující ze všech stran...

Třetí výhra v přípravě. Čeští hokejisté v Budějovicích porazili Rakousko 5:1

18. dubna 2024,  aktualizováno  19:44

Aktualizujeme Čeští hokejisté zvládli i třetí přípravný duel před blížícím se mistrovstvím světa. Po dvou výhrách...

Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív

18. dubna 2024  16:44

Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...

Spása z divize? Asi jednorázový tah, hlásí Zbrojovka k „oživení“ veterána

18. dubna 2024  15:27

Už posun trenéra z divizního béčka bylo v podání vedení Zbrojovky Brno překvapením, když klub v...

Vranovská přehrada slaví 90 let, po výstavbě byla největší ve střední Evropě

18. dubna 2024  15:14

Patří k nejteplejším a nejčistším vodním nádržím v Česku, proto je „Moravský Jadran“ u rekreantů...

Advantage Consulting, s.r.o.
MISTR SVARU - OD 38.000 KČ+BENEFITY

Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 38 000 - 45 000 Kč