Diskuse k článku
Dopravní vize Brna: tunel do bohunického kampusu a nádraží v Lískovci
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Petr PATRYKzurnalismusProboha, autore Michale Horáku, to nemáte ani špetku kritického myšlení? To musíte opsat vše, co Vám ti lháři z magistrátu vyplodí jako PR zprávu??? Nádraží v Lískovci plánoval už Ander, který tam už 3 roky není a nádraží pořád nemá ani územní rozhodnutí (což je v ČR klidně otázka 15 let). Tunel z Osové je taky skoro hotový, "jen" nikdo neví, kde by se na to našly peníze, o územním rozhodnutí radši nemluvím. To nejsou smělé plány, to jsou fantasmagorie! Smělé plány se dělají za vlastní peníze, ne za cizí. |
![]() |
GrófStavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.Je tam dostatek prostoru pro vedení tramvaje po povrchu. |
![]() |
pavel-mRe: Stavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.Problémem je al úrovňové křížení s několika silnicemi. Dát tam semafory tak to všechno pěkně zpomalíte.. |
![]() |
GrófRe: Stavět tunel od Osové ke kampusu je rozežranost.Na sídlištních komunikacích je provoz minimální, a nikdy tam větší nebude. Na Jihlavské stačí mimoúrovňové křížení. |
![]() |
heparinkaje pravda, že k nemocnici se jede blběty dopravní spojení jsou hrozné. hlavně o víkendu. Tak snad se to zlepší |
![]() |
wolflobo.Hrozně se mi líbí, že město chce stavět nové a nové tratě, tunely, vlakové zastávky a už teď nemá na opravu stávajcích tratí - viz. omezená rychlost tramvají kvůli špatnému stavu kolejí (např. Milady Horákové, Dornych, Minská....) |
![]() |
RosinantaRe: .Oprava Milady Horákové je v plánu, ale těžko se to dá dělat teď, dokud je zavřená Pionýrská. |
![]() |
SteweDokoncete stare projekty a pak vymyslejte novePry mesto v pristim roce uvazuje, ze by uz nemely jezdit nocni rozjezdy a zase by se melo vratit k salinam a na urcitych zastavkach na ne mely cekat autobusy. Pry je nafta draha... Takjy chteji preorganizovat salinu 13, coz je vyborna linka. Konecnou trolejbusu na Novolisenske chteji protahnou na Jirovu, ale chybi potrebnych 10 mil na novou rozvodnnu a draty... Kurna, dokoncete projekty, ktere mate uz leta rozporacovane a pak premyslejte nad dalsima. Projekt protahnuti saliny kolem Stranske Skaly do Stare lisne (Holzova ulice) je uz delali komanci a porad jeste neni hotovy... |
![]() |
NeumětelRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveNedělej si iluze. Tady nejde o nějaké přemýšlení a zlepšování života občanů. Tady jde o stavební projekt za miliardy, na kterých se všichni podělí: politici i podnikatalé. Nic víc za tím nehledej. V miliardách se nikdo nevyzná a stejně to nakonec bude stát 2x tolik (v optimistickém případě). |
![]() |
sartoriczRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveNemělo by se zapomínat ani na různé aktivisty a občanská sdružení... ti taky s protesty zalezou až dostanou všimné do vlastní kapsy... viz aktuální stavba na VMO Brno |
![]() |
GrófRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte novePodej trestní oznámení, jestli o něčem takovém víš. Nebo zalez a nevymýšlej si. |
![]() |
Peťulák2Re: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveTrolejbus na Jirovu mi přijde velmi logický, točna na Novolíšeňské je mrňavá a okolo nic není, šalina na Holzovu taky - jednak tam ta trať je, takže se nemusí draze vykupovat pole, druhak je okolo právě to pole - a města se budou stále rozrůstat, tam se to bude zastavovat jedna radost. Šalina až nahoru na Lesnou je poměrně starý nápad, jen na to asi taky nebylo. Ale dobrý nápad. Z mého pohledu o dost lepší než 9 končící v rokli, přes kterou se každý bojí chodit. Ale smyčka někde být musí, tak nic proti ničemu. Jen chudáci řidiči si tam tak max. odskočí. |
![]() |
Petr PATRYKRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveMysli tim samozrejme salinu ze Stefanikovy ctvrti, ne z Rokle. |
![]() |
miropiroRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveMám asi pro strach uděláno, ale roklí chodím prakticky každý den, když jedu do školy nebo ze školy, ač bych mohl jet přímo autobusem, ale raději se projdu...během dne v rokli není nutno se bát... |
![]() |
miropiroRe: Dokoncete stare projekty a pak vymyslejte noveJinak máte samozřejmě pravdu, ta Líšeň - Holzova - ono se dnes zdá, že tramvaj by jela přes pole, kde nic není, ale právě to podle mne přitáhne investory a za chvilku bude sice po poli, ale tramvaj tam bude... |
![]() |
calver1Skvělý článeka ta mapa, jak to přesně bude vypadat, ta je úžasná. Hned je z toho vidět, jak se situace zlepší. Jen doufám, že to byl Váš poslední článek pane Michale Horáku. |
![]() |
Max CasMASARYKVAText obrázku: Kampus Masarykvy univerzity v Bohunicích... MASARYKVA UNIVERZITA!! Hlavně rychle, páni redaktoři. Na chyby můžete zvysoka kašlat!! Opravdu, to je úroveň sedmé velmoci. |
![]() |
Danik.bRe: MASARYKVATaková malichernost, běžný překlep, který se občas stane každému. Kdybyste radši diskutoval k tématu, než tu ze sebe dělal spasitele české gramatiky... |
![]() |
PIsa.lekRe: MASARYKVAVřele doporučuji rozlišovat mezi běžným psaním (třeba v diskusi) a profesionálním psaním ve zpravodajském médiu. Jestliže po sobě autor ani nemá čas (nebo chuť) zkontrolovat chyby, kde je jistota, že zkontroloval třeba přesnost věcných údajů ve článku?? |
![]() |
Danik.bRe: MASARYKVAJá si myslím, že to doháníte až do absurdna a rozhodně nemůžu souhlasit s tím, že na základě překlepu v popisu doprovodného obrázku ke článku se dá zpochybňovat jeho samotná věcná korektnost. Ta by se dala dovozovat až současným působením několika faktorů - kromě překlepů by například musely být přítomné hrubé gramatické chyby, článek by musel obsahovat stylistické chyby, atypický slovosled atd. Až v tomto případě bych nejspíš začal pochybovat o kvalitách autora, potažmo o přesnosti samotného článku. Musím se přiznat, že když jsem článek četl, sám od sebe jsem si toho vynechaného písmene "o" taky nevšiml. :-) Jistotu, že po sobě autor zkontroloval pravdivost resp. věrohodnost sdělovaných informací, nemáte nikdy, ale podle mě evidentní překlep tuto pochybnost nezakládá. |
![]() |
PIsa.lekRe: MASARYKVA> Ta by se dala dovozovat až současným působením několika faktorů - kromě překlepů by například musely být přítomné hrubé gramatické chyby, článek by musel obsahovat stylistické chyby, atypický slovosled atd Ale kdepak - už samotný překlep signalizuje zřejmý fakt, že autor zřejmě spěchal a nevěnoval dostatečnou pozornost kontrole finální podoby.Takže stejně tak se mohla objevit NĚJAKÁ faktická chyba, která je pro neznalého neodhalitelná (třeba špatné jméno, jiný číselný údaj - taková chyba se třeba při přepisu poznámek do finální podoby článku udělá docela snadno, a když se neudělá zpětná kontrola, tak tam už zůstane), což opravdu nemusí mít paralelu v gramatických a stylistických chybách, slovosledu etc. |
![]() |
Danik.bRe: MASARYKVAEvidentně se neshodneme. Faktická chyba se může objevit i v precizně napsaném článku a dle mého názoru vidíte souvislost tam, kde v tomto případě není. Chci tím říct, že úsudek o "nepořádnosti" autora nemůže být založen pouze s ohledem na jedno drobné pochybení, které navíc není nijak flagrantní. Myslím ale, že trochu začínám chápat, kam tím směřujete. V případě, že se nakonec nějaká faktická chyba objeví, je třeba si klást otázku, zda výrazně nezkresluje skutečnost, kterou chtěl článek sdělit a nesnižuje tak jeho informační hodnotu. Existuje spoustu příkladů (i opačných, kdy faktická chyba vliv na celkovou informační hodnotu má), ale dovozovat Vámi výše uvedené závěry z obyčejného překlepu, v nichž zabředáváte do pohnutek, motivů a osobních vlastností samotných autorů článků, závěry, které jsou založeny na domněnkách a jsou tedy těžko prokazatelné, to mi přijde poněkud přehnané. Jednoduše děláte z komára velblouda :) |
![]() |
ein_vogelRe: a kdo to zaplati?Město a EU, myslím, že z textu to vyplývá zcela jednoznačně... |