náhledy
V 60. letech se v Brně počítalo s vybudováním rozsáhlé moderní čtvrti, které by dominoval osmdesátimetrový věžák. V jeho sousedství měl stát i Prior (na snímku), který nakonec jako jediný vyrostl.
Autor: Muzeum města Brna
V 60. letech se v Brně počítalo s vybudováním rozsáhlé moderní čtvrti, které by dominoval osmdesátimetrový věžák. V jeho sousedství měl stát i Prior, který nakonec jako jediný vyrostl.
Autor: Muzeum města Brna
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obchodní dům na Dornychu v Brně vznikl jako obdoba pražské Kotvy či Máje. I když prošel od 80. let úpravami, od původního návrhu se až tak neliší. Nový majitel se však rozhodl pro radikální řez a prostor u vlakového nádraží kompletně přestaví.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA