- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud vůbec, tak to bude tisíciletá akce postupnými krůčky. Jednak tím spíše, že období čerpání velkých dotací je už spíše za námi, a Česko se v EU stává čistým plátcem. A jednak tím spíše, že pro tak nákladný přesun nádraží lze stěží objektivně najít opodstatnění. Jen stěží lze prokázat jeho nezbytnost, při dodržení kritérií hospodárnosti, efektivnosti a účelnosti.
Já bych byl s tím ODSunem v klidu. Radní jej podpořili jen za podmínky, že bude severojižní diametr. A ten je v takovém stavu rozpracovanosti, že do 20 let nebude určitě postaven..
Takže nového nádraží se jen tak stejně nedočkáme..
Můžete mi prosím napsat pro kterou variantu hlasovali vaši Piráti?
Čtu zde, že je pan Martin Ander ekologický fanatik, dokonce snad prý i ekologický terorista. Co to znamená?
To znamená, že těm lidem došly faktické argumenty co Ander dělá špatně, a jen nadávají.
Je nám jedno, kdo vlastní pozemky. ... prohlásil primátor Petr Vokřál
to je docela signifikantní, ne
Super, mám radost a těším se. Doufám, že se toho dožiji. Když v dubnu 1919 vzniklo Velké Brno přičleněním sousedních vesnic jako byly Židenice, Krpole a další osady, magistrát tam natáhl kanalizaci a šalinu, A nastal ohromný stavební rozvoj v Brně.
Tak třeba ta firma Radora..... to je mi ale zajímavost...... to je pro investigativní novináře téma jako vyšité.....
Mě by jen zajímalo, kdy se média začnou ptát na skutečnou podstatu problému, kterou už tady naznačil uživatel Michal Brňák. Náměstek primátora Martin Ander za více než tři roky neudělal jako odpovědný náměstek vůbec nic pro změnu územního plánu města Brna a novináři o tom vytrvale mlčí. Proč to zmiňuji v souvislosti s nádražím? Protože pan Ander je bez nadsázky ekologický fanatik. Až současná varianta územního plánu přestane platit, ocitne se Brno na několik let v provizoriu a nebude se moci postavit buďto vůbec nic (v což Ander doufá) nebo podle některých odborníků nastane situace, kdy veškerou odpovědnost a tedy i moc přeberou úředníci stavebních úřadů, kteří budou individuálně podle svého posouzení rozhodovat, kde je možné co postavit, aniž by pro to existovaly jakékoliv regulace a limity. Tudíž vznikne nepředstavitelný, obrovský korupční prostor a divoká výstavba i tam, kde ještě zůstala nějaká zeleň, tedy v Lískovci, na Lesné, na volných parcelách v Kohoutovicích, Žabovřeskách (kauza Perla) a prakticky na jakýchkoli dalších dosud volných parcelách ve městě. Proč se o toto novináři nezajímají?
O tohle se novináři samozřejmě zajímají, článků a reportáží na toto téma bylo dost.
Je dobře, že se aktivisté konečně odkopávají. Jim nejde o Brno, o nějaké dojíždějící a podobně. Jim jde o ideologický boj s velkokapitálem, který si našroubovali na tuto problematiku. Někdo postaví něco, co jiní chtějí a vydělá na tom. Skandál a je třeba tomu zabránit! :))) Nedejbože tam vzniknou nové byty, po kterých celé Brno volá... To přece nesmí naši chrabří bojovníci dopustit...
Skoro bych řekl, že se nejedná o žádné aktivisty, ale o obavy cestující veřejnosti. Jak té, která vlakem dojíždí, tak té, která denně nadává na ucpané ulice osobními automobily. A to je rozdíl. Jedna věc jsou developerské záležitosti a výstavba bytů, jiná věc doprava a nádraží v odsunuté poloze. Společenský přínos odsunutého nádraží je nulový. Bude znamenat ztrátu komfortu pro denně dojíždějící. A bude to také znamenat výrazné zvýšení dopravní zátěže pro Brňany v ulicích města, protože mnozí dojíždějící nebudou ochotni věnovat půl hodiny denně navíc, ale naopak budou denně volit jiný druh dopravy a zatěžovat infrastrukturu města.
Kdo ty peníze dá? Za situace, kdy existují jiná, mnohem levnější a praktičtější řešení.