Diskuze

Na odsunutém nádraží vydělají developeři, ceny pozemků raketově vzrostou

Brněnští zastupitelé v úterý podpořili odsun nádraží k řece Svratce. MF DNES přináší přehled, komu se díky tomu nejvíc rozhýbou obchody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J79a44n 37O67p60i69s

1. 3. 2018 18:05

Navrhuju přestěhovat městský úřad - na sibiř.:-/[>-]

0 0
možnosti

Pokud vůbec, tak to bude tisíciletá akce postupnými krůčky. Jednak tím spíše, že období čerpání velkých dotací je už spíše za námi, a Česko se v EU stává čistým plátcem. A jednak tím spíše, že pro tak nákladný přesun nádraží lze stěží objektivně najít opodstatnění. Jen stěží lze prokázat jeho nezbytnost, při dodržení kritérií hospodárnosti, efektivnosti a účelnosti.

0 0
možnosti

Já bych byl s tím ODSunem v klidu. Radní jej podpořili jen za podmínky, že bude severojižní diametr. A ten je v takovém stavu rozpracovanosti, že do 20 let nebude určitě postaven..

Takže nového nádraží se jen tak stejně nedočkáme..

1 1
možnosti

Můžete mi prosím napsat pro kterou variantu hlasovali vaši Piráti?

1 0
možnosti

Čtu zde, že je pan Martin Ander ekologický fanatik, dokonce snad prý i ekologický terorista. Co to znamená?

0 0
možnosti

To znamená, že těm lidem došly faktické argumenty co Ander dělá špatně, a jen nadávají.;-)

2 2
možnosti

Je nám jedno, kdo vlastní pozemky. ... prohlásil primátor Petr Vokřál

to je docela signifikantní, ne

1 0
možnosti

Super, mám radost a těším se. Doufám, že se toho dožiji. Když v dubnu 1919 vzniklo Velké Brno přičleněním sousedních vesnic jako byly Židenice, Krpole a další osady, magistrát tam natáhl kanalizaci a šalinu, A nastal ohromný stavební rozvoj v Brně.

2 0
možnosti

Tak třeba ta firma Radora..... to je mi ale zajímavost...... to je pro investigativní novináře téma jako vyšité.....

2 0
možnosti

Mě by jen zajímalo, kdy se média začnou ptát na skutečnou podstatu problému, kterou už tady naznačil uživatel Michal Brňák. Náměstek primátora Martin Ander za více než tři roky neudělal jako odpovědný náměstek vůbec nic pro změnu územního plánu města Brna a novináři o tom vytrvale mlčí. Proč to zmiňuji v souvislosti s nádražím? Protože pan Ander je bez nadsázky ekologický fanatik. Až současná varianta územního plánu přestane platit, ocitne se Brno na několik let v provizoriu a nebude se moci postavit buďto vůbec nic (v což Ander doufá) nebo podle některých odborníků nastane situace, kdy veškerou odpovědnost a tedy i moc přeberou úředníci stavebních úřadů, kteří budou individuálně podle svého posouzení rozhodovat, kde je možné co postavit, aniž by pro to existovaly jakékoliv regulace a limity. Tudíž vznikne nepředstavitelný, obrovský korupční prostor a divoká výstavba i tam, kde ještě zůstala nějaká zeleň, tedy v Lískovci, na Lesné, na volných parcelách v Kohoutovicích, Žabovřeskách (kauza Perla) a prakticky na jakýchkoli dalších dosud volných parcelách ve městě. Proč se o toto novináři nezajímají?

5 2
možnosti

I95v65a79n 67H50o69l48a97s

1. 3. 2018 8:00

O tohle se novináři samozřejmě zajímají, článků a reportáží na toto téma bylo dost.

0 1
možnosti

Je dobře, že se aktivisté konečně odkopávají. Jim nejde o Brno, o nějaké dojíždějící a podobně. Jim jde o ideologický boj s velkokapitálem, který si našroubovali na tuto problematiku. Někdo postaví něco, co jiní chtějí a vydělá na tom. Skandál a je třeba tomu zabránit! :))) Nedejbože tam vzniknou nové byty, po kterých celé Brno volá... To přece nesmí naši chrabří bojovníci dopustit...

8 7
možnosti

Skoro bych řekl, že se nejedná o žádné aktivisty, ale o obavy cestující veřejnosti. Jak té, která vlakem dojíždí, tak té, která denně nadává na ucpané ulice osobními automobily. A to je rozdíl. Jedna věc jsou developerské záležitosti a výstavba bytů, jiná věc doprava a nádraží v odsunuté poloze. Společenský přínos odsunutého nádraží je nulový. Bude znamenat ztrátu komfortu pro denně dojíždějící. A bude to také znamenat výrazné zvýšení dopravní zátěže pro Brňany v ulicích města, protože mnozí dojíždějící nebudou ochotni věnovat půl hodiny denně navíc, ale naopak budou denně volit jiný druh dopravy a zatěžovat infrastrukturu města.

5 5
možnosti

To bude megatunelová hrůza. :-P

6 4
možnosti

Kdo ty peníze dá? Za situace, kdy existují jiná, mnohem levnější a praktičtější řešení.

3 4
možnosti