Úterý 21. ledna 2020, svátek má Běla
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. ledna 2020 Běla

Diskuse k článku

Policie dopadla muže, který na Znojemsku znásilnil devítiletou dívku

Policie dopadla mladého muže z Brněnska, kterého obvinila ze znásilnění devítileté holčičky na Znojemsku. Další dvě znásilnění jiných dívek se pachateli nepodařilo dokončit. Podle policie ho však usvědčuje genetický materiál odebraný na místě činu. Devětadvacetiletý muž se k činům přiznal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J84a96r78e91k 11J41a43k90u86b56č20e18k 7899270888308

Klasika. Precetl jsem celou diskusi a nikdo se nezminuje o tom, ze pachatel byl dopaden diky DNA analyze. Pry "nahodou". Kdyby mal CR DNA databazi vsech lidi zijicich v CR, objasnenost zlocinu by byla radove vyssi. A z nahody by bylo systematicke reseni. Ze treba pri zadani o biometricky pas by se zaroven provedl DNA odber nepovazuji za omezeni osobni svobody jednotlivce, takze me usetrete odkazu na Orwella. 

Netvrdim, ze DNA je automaticky vselek, ale byla by to zasadni indicie pro velkou cast zlocinu, ktere dnes zustavaji nepotrestane.

0/0
11.9.2013 23:22

V15á64c58l18a27v 84V48á69v98r42a 5156429341107

obhájci pedofilů?

Tedy pedofil dokáže úspěšně zničit život mladých chlapců nadosmrti. Kdo ví co je psychické trauma, ví o čem  je řeč. Navíc dokáže zneuřít i stovky takových. To není sranda. Znásilnit dítě je zde v USA se trestá  desítkami let naostro, a varuje se před nimi po propuštění na webstránkách všech asmerických měst i s adresou. Musí se zpravidla doživotně měsíčně hlásit na policii, hlásit jakoukoliv změnu pobytu, a jsou pod dohledem. Tady se demokracie uplatňuje poněkud jinak.

Dítě žije ve svém světě kterému mnohdy nerozumí ani vlastní rodiče. Měl by být posvátný a je nesmírně složitý a čistý. Nevinný. Jen kdo má své děti rád a věnuje se jim denně, ví.

0/0
10.9.2013 16:09

P53a80v31e21l 90O90d76r76a11z44i72l 6424539937250

Jo jo, u vás, v agresivních a fašistických USA dokážete zápisem do registru zničit život i osmnáctiletýmu klukovi, co se vyspal se sedmnáctkou.

Pokud teda zrovna nebombardujete civilisty někde na druhé straně zeměkoule, případně je znásilňujete a zapalujete. Prostě AMERICA.

0/0
11.9.2013 12:11

O52d34s54t28r90a71n48ě20n51ý 78U84ž63i73v59a76t41e89l

Uživatel požádal o vymazání
+3/−3
5.9.2013 12:27

R20a65d45e28k 26J22a50n87a84t41a 9315156234122

A jak víte, že to byl pedofil? 90% takových pachatelů pedofilové nejsou. Ale násilnící, kteří jsou si vědomi, že dospělou ženu by nepřeprali ...

+9/−1
5.9.2013 12:33

M42a23r25e80k 50K43r93o24l58l 5731942660460

Normalniho chlapa zase nespokoji znasilneni ditete.

+3/−2
5.9.2013 12:39

R41a24d44e85k 89J78a37n23a36t81a 9745646494232

Nadrženého chlapa uspokojí i vlastní ruka (což není žádný sexuální objekt). Stačí když má někdo omezenou sebekontrolu a využije i dítě. Se sexuálními preferencemi to nemusí mít nic společného.

+3/−1
5.9.2013 13:04

O96d85s57t46r76a37n63ě14n23ý 40U64ž62i81v25a25t98e97l

Uživatel požádal o vymazání
+8/−5
5.9.2013 12:43

M85a12r76e63k 96M15i14k17u78l41e37c76k72ý 5113832640843

Ano, přesně tak. Když někdo něco bude mít se stejným pohlavím, tak nebude (přesněji řečeno nemusí) být homosexuál. Tohle není o sexu!!, fakt omezený si myslet, že je vše je jen o sexu. To jestli někdo je homo, tak to určí to, že se zamiluje chlap do chlapa a né jen to, že měli 2 muži sex (to vězni mohou mít také a nebudou homo, je to jen náhražkové chování) Přestante koukat na novu a číst blesk a začněte používat mozek. Hodně lidí se bohužel drží stereotipních myšlenek (no jo ono to je lehký, jak otevřít lahváče)

+3/−1
5.9.2013 12:58

R57a46d30e19k 90J53a16n75a60t62a 9695746794382

Přesně tak. To vězení (ale i v celé lidské, historii i armáda, námočníci, apod) je dobrý příklad. Tam homosexuální styky praktikují i ti, co jinak homosexuálové nejsou.

+2/0
5.9.2013 13:05

O36d33s14t20r66a43n19ě88n17ý 25U18ž10i64v61a30t57e54l

Uživatel požádal o vymazání
+2/−1
5.9.2013 13:12

M17a26r61e16k 33M54i91k20u51l24e93c32k35ý 5743792540373

Tak to jsme potom vyrovnaní :) hold sem zas liný používat mozek na jiné věci, jako například čeština :)

+1/−3
5.9.2013 13:27
Foto

M27a20r38t91i93n 57O68c48h 7459654565706

komu že vzdáváte hold? Trapas...

0/0
8.9.2013 18:58

J94a60n 67M44e10r63t50a 3342460261818

Zkuste si přečíst nějakou odbornou literaturu místo demagogických řečí. Co takhle homosexuálové, co pod tlakem společnosti uzavírali manželství? Co znásilňování mužů v zajateckých táborech? Co muži, kteří preferují ženy, žijí se ženami atd., ale někdy zkusili sex s mužem? Jsou kvůli tomu homosexuální?

+3/0
5.9.2013 12:59

M88i25c43h18a43e18l 61T87a90n89á35č 8698350101858

Uříznout. Víckrát by nenásilnil.

+5/−1
5.9.2013 12:21
Foto

P68e79t95r 58K62a59d40l51e16c 1240393817108

A zlodějům useknout ruce a blbečkům hlavu, ne? 8-o

+6/0
5.9.2013 12:39

M38a62r72t47i11n 75N29e57d85o95š79í56n55s39k86ý 1447943744

Ano. R^

+2/0
5.9.2013 15:16
Foto

P98e63t14r 15K86a74d15l74e74c 1740853617188

A pak už jen kyj do ruky a hurá na mamuta. Pěkně děkuju, nechci.

+1/−3
5.9.2013 15:19

M15a54r87t50i89n 24N15e22d49o14š15í21n34s65k70ý 1287643644

Počkejte, až někdo znásilní Vaší dceru nebo syna. A bude to opakovaně trestaný recidivista. Upřímně Vám to přeju. R^

+1/−3
5.9.2013 15:30
Foto

P51e52t20r 34K93a35d32l87e97c 1720243237218

To vám pěkně děkuju, za takový přání. Abychom si to ujasnili, neobhajuju tady násilníky, jen se mi z duše příčí tresty typu oko za oko...

A jestli vás mrzí, že žijete ve světě, který už přežil středověk, můžete se odstěhovat do Pákistánu, tam najdete sobě blízkých dost.

+3/−1
5.9.2013 15:38

J52a40n 17P39u66k41l 6332748949891

V případě násilných trestných činů proti bezbranným, ať už jsou to děti, senioři nebo invalidé, by se měly udělovat exemplární tresty.

+13/0
5.9.2013 11:38

J69a86n 39P47i43v68a19r50n32í31k 1648613663811

No vida, není tomu tak dlouho, co jemu podobní měli přidruženou oslavnou manifestaci, která se konal pod záštitou  řady tzv. státních nebo seriózních organizací. Ti co pro ni demonstrovali byli klasicky nazváni extrémisty a radikály:-(

+7/−2
5.9.2013 11:24

Š81á66r89k77a 74S10o93u68k18u96p74o54v91á 5424951320730

Ano, je to tak, s homosexuály šlo i několik pedofilů.

+2/0
5.9.2013 11:27

J93a64n 22M71e89r35t25a 3812640751178

Šlo tam několik pedofilů, kteří tvrdí, že zneužívat nebo dokonce znásilňovat děti je špatné. Tady máte člověka, který znásilnil děti a ani nevíte, jestli se jedná o pedofila. Pedofilové typicky nejsou násilní. A ví se, že dítě může zneužít nebo znásilnit i někdo, kdo pedofilně zaměřený není, dokonce podle některých zdrojů velká většina pachatelů sexuálních trestných činů proti dětem nejsou pedofilové. Tady se jedná o člověka, který má sklony k sexuálnímu násilí a nedostatek sebekontroly nebo empatie. Mladé dívky si mohl vybrat proto, že byly snadnějším cílem než dospělé ženy. Samozřejmě, pokud by byl navíc pedofil, tak by měl jasnou motivaci vybírat si mladé dívky. Ale pedofilů je řádově stokrát méně než nepedofilů. Rozhodně bych si počkal na znalecký posudek.

+5/−1
5.9.2013 11:52

Š62á55r38k70a 73S26o61u91k40u39p15o86v92á 5944421460140

To sice ti pedofilové v průvodu tvrdili, ale nevěřím jim, kdyby to mysleli vážně, nechají se vykastrovat. Proč se mnozí z nich neléčí, neberou pravidelně léky a jen obviňují osud a své okolí, jako ten jihoafrický kněz, který tvrdil, že za zneužívání chlapců pedofilní kněží nemohou, protože i je někdo v dětství znežíval! To je skutečně argument - ukradli nám auto, vykradli chatu, budu to dělat také a ještě beztrestně?

Napsal jste: "Pedofilové typicky nejsou násilní." To je hodně špatný vtip, i kdyby jen malá část pedofilů byla nebezpečná, je to prostě velká hrozba!

No a kdyby to nebyl pedofil, tak co? Musí být také řádně potrestán a možná k němu alespoň nikdo nebude shovívavý a nebude ho "chápat".

+1/−6
5.9.2013 12:06

P46e45t45r 55K67a19s91z 6707417654104

Zkuste si o pedofilii nejdřív něco přečíst, nebo třeba zajít na kafe s některým z českých sexuologů. Každý z nich Vám potvrdí, že většina pedofilů dětem neubližuje.

Odkaz na stránky k účasti na Pride:

www.nejenhomo.cz

Petr Kasz, administrátor www.pedofilie-info.cz

email: kasz@seznam.cz

+4/−1
5.9.2013 12:13

Š11á24r69k21a 54S64o97u43k79u22p61o61v12á 5904451790980

To není stejné jako že většina - pracuje nebo nepracuje. Tady jde o ohrožení dětí!

Lidé tohoto ražení, kteří mají smůlu, že se narodili s takovými sklony, by měli jednoznačně požádat o kastraci!

Pseuhumanistické řeči různých sexuologů už jsem slyšela. Také nechutné řeči o tom, že šíření porno filmů s dětmi by nemělo být trestné, že to pedofilům pomůže a neohrozí děti. Ale co ty děti, které jsou nuceny takové filmy naráčet?

Udivuje mne, že muži mohou mít takové pochopení. Já ne! Vážit si mohu jen takových pedofilů, kteří si dají udělat kastraci a snaží se dětem neubližovat.

+1/−3
5.9.2013 12:30

M31a74r67e53k 88M79i35k96u66l25e91c24k71ý 5693722120913

Kastrace? Možná řešení a přesto kastrovaný zůstane pedofilem, a nejspíš bude mít celoživotní depky atd. neumím si takový život představit. Hlavně říkáte, že člověk nedokáže udržet své pudy na uzdě? Soudíte tak podle sebe asi jo, já své pudy totiž udržet dokážu :)

+2/−2
5.9.2013 12:41

M79a84r73e17k 52K23r81o79l84l 5111552100640

Po kastraci vam naopak pohlavni pud vyrazne poklesne a depky mizi, protoze vas zacnou zajimat zcela jine veci ;-)

+3/−1
5.9.2013 12:51

J56a45n 43M34e27r51t85a 3742130561548

Deprese jsou jedním z vedlejších účinků antiandrogenních léků a depresemi trpí i někteří lidé, kteří museli z nějakých důvodů podstoupit kastraci. Mezi další možné účinky patří únava, testosteron má myslím vliv i na kvalitu kostí. Těch možných negativních účinků je celkem dost, takže je nutné dobře vážit, jestli někomu pomůže užívání antiandrogenních léků spíš pomůže nebo uškodí. Pokud je pedofil, který nemá problém zvládat svoje sexuální pudy, kterého neobtěžují, tak není důvod, aby bral antiandrogenní léky nebo se nechal kastrovat. Vím o tom, že někteří sexuologové předepisují takové léky dočasně těm pedofilům, kteří mají problém vyrovnat se se svým zaměřením, než se svým zaměřením dokáží vyrovnat a lépe ho zvládat, poté ty léky vysazují. Každopádně je podle mě nutný individuální přístup. Lidé nejsou stejní.

+3/−1
5.9.2013 13:34

Š29á39r91k37a 70S76o30u81k75u38p82o91v66á 5274511890650

Není-li jiné volby, je pořád lepší, aby měl celoživotní depky pedofil než jiný, nevinný člověk, kterého jako dítě zneužil úchyl. O držení pudů na uzdě soudím dle případů, která média zveřejňují.

Vidím, že se snažíte mne zesměšnit, ale na mne to nepůsobí - od duševního chudáka, který zákeřně útočí, určitě ne.

+2/−3
5.9.2013 12:55

M96a88r25e78k 61M33i89k73u72l85e94c68k54ý 5473592550813

To je možná ta chyba, že soudíte podle medii :( Media bohužel většinou píšou jen o tom co jim zajistí čtivost. jako například takovéto případy, jsou pro lidi zajímavé.

+2/−1
5.9.2013 13:11

Š78á81r45k60a 97S18o72u71k17u96p38o93v52á 5684291610690

Z médií vím o případech, které se staly. Jinak o různých úchylkách jsem něco studovala, vážený pane.

0/−1
5.9.2013 13:13

J94a51n 33M63e55r66t16a 3422110321828

Tak se koukněte, jaké je převládající veřejné mínění o pedofilech. Pak si zodpovězte, jestli kdybyste byla pedofilně zaměřená, jestli byste se k tomu veřejně přihlásila. A jestli lze v běžném životě nějak pedofila rozpoznat. Také si zodpovězte, jestli je mediálně zajímavější pedofil, co se kromě svého zaměření nijak neliší od ostatních, který žije spořádaný život, nebo pedofil, který znásilní několik dětí. Píše se v naprosté většině případů jen o těch pedofilech, co někoho zneužili a byli dopadeni, to je velice malá část z celkového počtu. Nelze to brát jako reprezentativní obrázek. Nehledě na to, že se často píše jako o pedofilech i o těch lidech, co zneužili nebo znásilnili dítě, ale pedofilové nejsou.

+4/−1
5.9.2013 13:18

P31e30t55r 14K20a31s66z 6537817914354

Šárko, kdybyste měla syna, který by vystudoval pedagogickou fakultu, byl úspěšný učitel na základní škole a jednoho dne by za Vámi přišel svěřit se s tím, že se mu líbí děti, co byste udělala? I když by doposud žádné dítě nezneužil ani nijak neobtěžoval, tak byste po něm požadovala kastraci? A co gynekofilové, tedy muži zaměření většinově, z nichž někteří znásilní ročně jen v ČR stovky žen a stovky dětí - po těch byste tuto Vaši "preventivní" kastraci nepožadovala?

+2/0
5.9.2013 13:29

Š80á28r49k67a 79S31o53u20k26u98p27o31v82á 5144871750460

Řekla bych mu, aby změnil povolání a šel do sexuální poradny. Kdyby měl pocit, že nemá dostatek pevné vůli, měl by se dát vykastrovat.

Muži, kteří několikrát znásilnili, by na kastraci měli jít také.

Jak se má společnost jinak bránit? Bohužel v naší republice mají větší práva agresoři než oběti.

+1/−3
5.9.2013 13:37

P79e23t76r 75K87a27s67z 6967757714504

Chirurgická kastrace je něco, co podléhá schvalování odbornou komisí, kastraci NELZE podstoupit pouhým dobrovolným rozhodnutím. Přečetla jste si někdy něco o vedlejších účincích takového zákroku? 

Účinky kastrace -->  http://cs.wikipedia.org/wiki/Kastrace#.C3.9A.C4.8Dinky_kastrace

A ještě jestli se můžu zeptat - proč by měl měnit práci, když by se k dětem chovat naprosto korektně a byl by v práci spokojený, práce by ho naplňovala, děti by ho milovaly a byl by oblíbený učitel? Jakou jinou práci by měl podle Vás jít dělat? V momentě, kdy by byl spokojený, měl by práci, která ho baví a naplňuje, tak by ji měl změnit? Proč?

+3/−1
5.9.2013 13:46

J70o76s93e79f 51T54r82ö52g42l 8119552886426

Fakt, že dostupnost pornografie snižuje četnost sexuálních trestných činů, je prokázané řadou studií u nás i jinde. Výroba je samozřejmě problematická, ale částečně řešitelná (dospělé, ale mladě vypadající herci, animace apod.). Přísné zákazy držení dětské pornografie materiálů ale v důsledku vedou k ohrožení našich dětí (taky je mám, kdyby chtěl někdo rýpat).

+2/0
5.9.2013 16:17

M82a10r10e27k 41M79i66k40u17l88e76c92k74ý 5663832510773

V tomhle případě těžko říct jestli to byl pedofil. To řekně až posudek, ale spíš to vypadá na sexuálního agresora, a nezletilé si vybral jako lehčí kořist, s 13tkou mu to nevyšlo, tak si vybral ještě mladší. Ale sou to jen spekulace. O to víc nechápu, proč se navážíte hned do pedofilů.

Napsala jste: "To je hodně špatný vtip, i kdyby jen malá část pedofilů byla nebezpečná, je to prostě velká hrozba!" Hrozba budou ti nebezpeční, a né ty obyčejně normální. Tak jako většina lidí je vcelku normální (snad nejsem optimista), tak i většina pedofilů jsou běžní lidé, záleží jen na tom jaký člověk je a né na tom co ho přitahuje! Navíc podle vaší logiky i kdyby jen malá část lidí byla nebezpečná, tak je lidstvo velká hrozba?

+3/−1
5.9.2013 12:35

Š27á19r54k58a 39S73o54u44k77u50p12o41v85á 5144951220760

Netvrdím, že je to v tomto případě pedofil, nevím to. Napsala jsem, že možná k němu snad budou tedy méně shovívaví.

Napsala jsem jasně, že takoví lidé mají smůlu, neodsuzuju je za to, čím jsou, ale odsuzuji je za to, když s tím ve svém sobectví nic nedělají. Mají se dát vykastrovat a ne vykřikovat v průvodu, že nejsou nebezpeční, když část z nich nebezpečná je!

Na Vaše další tendenční řeči nemám potřebu reagovat.

+1/−3
5.9.2013 12:50

M58a55r46e10k 65M67i81k72u76l12e36c95k98ý 5763652430873

Ano ta část co nebezpečná je, tak OK, když jim to pomůže, tak kastrace možná je, je to každého volba, ale hold sou i takoví, co nebezpeční nejsou, tak proč kastrace.

+1/0
5.9.2013 13:19

B52a26r24b87o48r32a 58B24ä98u93c62h43e93l21o27v47á 1377665276822

Takový člověk by se už nikdy neměl dostat na svobodu. V USA by dostal možná i doživotí. Kolik u nás? 5 let a nějakou tu léčbu? To není v pořádku.. Tresty za takové činy by se měly mnohonásobně zpřísnit!

+4/−2
5.9.2013 11:23

J94a53r41o51s31l43a74v 76N77o44v62ý 5591257705267

že by si nenašel kamaráda na www.nejenhomo.cz

(http://www.metro.cz/k-masturbaci-pouzivame-nepornograficke-obrazky-deti-rika-muz-trpici-pedofilii-gcc-/co-se-deje.aspx?c=A130830_161335_co-se-deje_ava)

0/0
5.9.2013 11:22

R27o44b55e52r46t 32B72a70l54a39b73á69n 9252803222

Když to tady tak čtu, tak mi to nedá, abych sem nepřidal jeden komentář. Přestaňte si malovat kriminál jako prostředí drsných chlapů se smyslem pro vyšší spravedlnost. Opusťte iluze o tom, jak to tam mají prcačkáři obzvlášť těžký a jak tam právě tihle paznehti od ostatních dostanou co proto. Život, to není biograf.

+2/−1
5.9.2013 11:22

M45a30r81t49i20n 70V87á95c63l83a32v 3464858143920

a jaký to tam teda mají?

0/0
5.9.2013 11:26

Z82d90e84n30ě94k 20N34e97č12a77s 2611642582955

Znamy delal bachare a potvrdil mi, ze tito lide to tam nemaji jednoduche...

+1/0
5.9.2013 11:30

M65a42r27t39i42n 30V15á85c12l31a79v 3714298983460

no to ti potvrdí asi každej, kdo má s tím prostředím co do činění

+1/0
5.9.2013 11:32

R68o76b70e47r87t 48B82a15l55a23b97á66n 9682273892

Já teda nemám osobní zkušenost, zato jsem se právě na tohle ptal několika basmanů a v podstatě všichni se tomu jen usmáli a zakroutili hlavou.

+1/0
5.9.2013 11:47

J23a15n 54M77e34r51t12a 3402980121718

Já četl nějaké příběhy lidí, co byli ve vězení za zneužívání dětí, žádný z nich nebyl za znásilnění nebo nějaký nátlak. Většina se jich setkala s nějakou formou šikany, někteří ne. Ovšem představy některých lidí jsou hodně vzdálené od reality.

Nicméně rozhodně bych si nemaloval vězně jako chlapy s vyšším smyslem pro spravedlnost. Nevím, proč bychom měli vyzdvihovat, že si nějaký kriminálník hraje na soudce. Patří k základům naší společnosti, že nebereme spravedlnost do vlastních rukou, že trestání za zločiny patří do rukou soudům a děje se tak na základě zákona. Pokud se někomu nezdají tresty, tak se má snažit o změnu zákona.

Pokud někdo ve vězení zločinci šikanují ty, co se dopustili sexuálních trestných činů, tak to vidím spíš jako dávání průchodu vlastním násilnickým sklonům, když se naskytne příležitost, případně snaha se vyvýšit nad někoho a tím snížit vlastní vinu.

+2/−1
5.9.2013 12:13

Z13d29e65n30ě58k 50N57e37č63a88s 2221812532495

Nekdy by bylo dobre vzit spravedlnost do vlastnich rukou....

+1/−1
5.9.2013 13:35

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...

Premium

Převratná metoda z IKEM: jak zhubnout přeprogramováním metabolismu

Lékař Marek Beneš je už třetím rokem vedoucím lékařem projektu, při kterém se pomocí laseru „oslepí“ nervové buňky...

Premium

Přivřela oči a doufala v polibek. Manžel ji místo toho shodil ze srázu

Ležela vedle něj a pravidelně oddychovala. Odtáhl se od ní, co mu jen postel dovolila, a otočil se zády. Musí to udělat...

Najdete na iDNES.cz