Sobota 3. června 2023, svátek má Tamara
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 3. června 2023 Tamara

Diskuse k článku

Matka nevěří očkování, tak svolává rodiče na debatu, aby je varovala

Mladá matka z Břeclavi věří, že za zdravotní problémy jejích dcer může očkování. Chce varovat další rodiče a zve je na diskusi o škodlivosti očkování, kde se střetnou přední vakcinolog a alternativní lékařka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V58o67j42t25ě11c60h 74R42ů97ž48e52k 9179282760398

Pro zaryté odpůrce očkování mám jen armádu facepalmů.

Pro konspirátory - Ano ano, všechno nové je jen spiknutí zlých amerických imperialistů (ironie).

Pro jedince s "vyváženým názorem" - Pokračujte.

Pro hypervakcinátory - Uberte plyn.

0/0
27.4.2013 23:57
Foto

L68e89n78k87a 44V87í20c65h53o56v87á 3106339820964

Zdravím.Kdo chce at si očkuje jeho věc.Pak st se ale nediví když se něco objeví.Chtěla bych říct jen že každé těličkko na vakcínu reaguje jinak.Celá ,,tahle věc je postavená nastrachu"nic víc.

Zamyslete se

Proč se očkuje vakcínou (povin.)schéma

3+1hexa.když stejně účiné je 2+1?přiznávají výrobci.

Proč jsou děti tak často nemocné?Je to normální?

Proč nemohou neočkované děti do školky.Když ostatní děti jsou očkované.očkované Nemuzou tu nemoc prece chytit ne?nebo jo? Myslite si že když se naočkujte že jste chránění do smrti?omyl! Proč bylo zrušeno pov.očko proti tuberkuloze? Vite že vak.proti rakovině děl.čípku je geneticky modifikovaná? Vite že složka která je ve vakcíne se vyrabí z potracených embrií

+2/−1
20.4.2013 11:42
Foto

J77a10r82k80a 77B88a66m36b36u60c10h19o20v51á 1490123405171

Ano, celé očkování je postaveno na strachu - v tom máte naprostou pravdu. 

A proto používáte argumenty proti, které mají odstrašit? zvláštní....

0/0
21.4.2013 20:43
Foto

E57l59i41š31k91a 51K90u48č12e87r68o23v60á 7519592113703

bohužel je to tak, že ani výrazná negativní reakce dítěte na první dávku není pro pediatra důvodem k nepodání další dávky. rodič to musí striktně odmítnout a případně si to jít vyhádat na hygienickou stanici. proboha proto se přece plošně očkuje, aby MOHLI být neočkováni ti, kteří očkování nesnášejí a MOHLI využívat výhod kolektivní imunity. dalším zajímavým faktem je, že lékaři nehlásí na SÚKL negativní účinky léčiv obecně a očkovacích látek už vůbec. je veřejným tajemstvím, že se do hlášení dostane pouhý zlomek těchto informací. teoreticky jim to ukládá zákon, prakticky se to neděje. tudíž doporučuji - jakýkoliv výraznější negativní účinek hlásit jak lékaři, tak přímo Státnímu úřadu pro kontrolu léčiv. Mívali na to na stránkách formulář.

+3/0
19.4.2013 13:12
Foto

L34u46c97i49e 12Š62a52f36á43ř77o98v24á 2136534574919

Tahle diskuse - míněno diskuze zmiňovaná v článku :-P, by mne velmi zajímala. Nevíte zda bude zaznamenána a případně nasdílená po internetu?

0/0
18.4.2013 21:49
Foto

L74u32c65i56e 18J40i89ř39í86k77o67v23á 4109583582193

Také jsem na očkování opatrná - hlavně na očkování malých dětí proti chřipce, to je tedy zhůvěřilost...ale to tom někdy jindy.

Vzala jsem si muže s diabetes melitus I. typu, tedy závislý na inzulínu, narodila se nám dcera, ukázkově zdravá, běžně očkovaná, ale stalo se, že v červenci byla očkována na žloutenku, v září měla lehkou virózu a v říjnu jí byl diagnostikován také diabetes melitus I. typu. Pracuji pro OS Diahelp, mám možnost mluvit se spoustou rodičů dia dětí,a většina z těchto dětí , ač neměla v rodině genetickou zátěž, nějakou dobu po očkování tou blbou cukrovkou onemocněla...

Od té doby se vyhýbáme tzn. živým vakcínám na radu pediatričky, která vždy zodpovědně zváží, na co a zda vůbec očkovat...

+5/−1
18.4.2013 16:06
Foto

A79n96t76o92n19í18n 57G77a77ž64á17k 7225485870836

Muj selsky rozum a dostupne argumenty doktoru mi rikaji, ze onemocni jen ti kdoz nejsou ockovani. Pak tim padem dobre jim tak. Ti co se ockovat nechali jsou v klidu. Proc je tedy takovy problem nenechat sve dite ockovat. Napriklad v USA za to muzete jit do vezeni. Bude to tak jednou i u nas? Ja osobne jsem proti ockovani, je to svinstvo a podvod na lidi.

+7/−1
18.4.2013 9:57
Foto

T24e64r67e75z36a 44H23a44j93k56o67v62a 5347942394360

Navic, kvuli tem neockovanym kteri onemocni muzou onemocnet lehci formou i ti ockovani. 

Neockovat ej neomalenost.

+1/−10
18.4.2013 10:37
Foto

P84a29v88e43l 16J76a64n82o66u74š87k77o53v32e76c 1893978929522

Jak můžou onemocnět, když jsou očkovaní?

Chcete snad tvrdit, že neočkovaní lidé jsou příčinou onemocnění těch očkovaných? To už zavání účelovou propagandou.

+5/−2
18.4.2013 11:06
Foto

J57a42r82o32s74l66a62v 81B45r50ü55m33m81e47r 7374323926

Ne, je vidět, že nevíte jak očkování funguje. Očkování neznamená 100= odolnost, jen zvyšuje šance.

+2/−2
18.4.2013 15:26
Foto

P59a54v77e47l 10J83a18n60o56u45š90k70o78v76e63c 1403518819932

Jak Vám může zdravý selský rozum něco říkat, když nevíte co všechno ty vakcíny obsahují? Navíc nevíte co to dělá s imunitním systémem, který je jediným a suveréním činitelem v likvidaci nákazy. Tvrdit, že onemocní jen ti, kdož nejsou očkovaní je nesmysl.

+6/0
18.4.2013 11:02
Foto

A12n95t24o75n52í93n 28G42a21ž51á15k 7395255100836

Ze onemocni i ockovani dobre vim, tato informace je dohledatelna. Pak tim padem ale ockovani nefunguje prinejmensim ne na 100%.

Vyrobci si slozeni chrani, ale neco zjistit se da a neni to veru zadne vesele cteni. Ja problem s ockovanim jako takovym bych nemel, me silne vadi adjuvanty a slozeni ockovacich vakcin - hlinik, rtut (thiomersal), arasidovy olej a zrejme toho bude vice, ale to je tajny, preci nebudou prozrazovat konkurenci svuj recept na vyrobu a lidi nepotrebuji vedet co jim strikaji do tela

+6/0
18.4.2013 13:25
Foto

J40a52r25o15s57l57a73v 70B27r30ü71m21m65e72r 7904923396

Tajné? ;-D;-D;-D

+1/−4
18.4.2013 14:54
Foto

A65n43t30o95n44í77n 34G52a81ž51á96k 7185515150746

http://www.youtube.com/watch?v=TJFIYkON8u4 cca od 25 minuty, ale doporucuji shlednout cele.

V PL nejsou uvedeny veskere obsazene latky, tedy ne na PL v nasi kotline, v jinych zemich tomu byva jinak. Dale nemusi a v drtive vetsine nejsou zminene latky pouzite pri vyrobe. Firmy zataji co nejvice je to  zajmu jejich podnikani.

0/0
21.5.2013 12:06
Foto

J70a94n46a 21B24r46e34j45c37h34o96v55á 5807828613684

Očkování samo o sobě je určitě věc dobrá a vymýtilo řadu chorob. Ale..Mám tříletého vnuka, který byl naprosto zdravé a chytré dítě. Když mu bylo 15 nebo 16měsíců měl být očkován trojkombinací, což je pro organizmus záhul. Tuto injekci dostal bezprostředně po chřipce, kdy měl i vysoké horečky a byl jistě oslabený. Výsledek-autismus. Když jsem se o tom bavila s "osvícenou lékařkou", tak ona by takto oslabené dítě nikdy nenaočkovala, ale několik týdnů by počkala, případně by očkovací látku rozdělila na jednotlivé dávky, jde to. Takže ono asi nejde o to jestli očkovat nebo neočkovat, ale jak a kdy. Problém je, že většina pediatrů je jak cvičené opice, je termín tak se očkuje. Takže maminkám, které mají pochybnosti, mějte je dál, sbírejte informace, hledejte lékaře, kteří se o tom s vámi budou bavit

+10/−2
18.4.2013 8:56
Foto

P30a58v74e73l 80O79d86r94a74z90i62l 6744169757610

Prosímvás a kdo mu to po té chřipce bodnul? Vždyť to je na soud!

+4/0
18.4.2013 10:37
Foto

S74l25á95v50k70a 36S79a77m92o41e96l91o71v47á 6322522680305

Jistě, protože u malinkých dětí (zejména předčasně narozených) a pak při některých onemocněních se stává propustnou hematoencefalická bariéra a pak se může z krve k mozku dostat to, co se tam dostat nemá.

+1/−1
18.4.2013 18:04
Foto

S82l76á59v76k40a 92S89a18m50o45e32l83o58v39á 6612712310395

Vidím, že někomu je proti mysli i zcela objektivní konstatování. Tak tedy pokud je to přijatelnější od lékařského slovníku, než ode mne, zde je odkaz: http://lekarske.slovniky.cz/pojem/hematoencefalicka-bariera

Jinak se o tom dá dohledat spousta podrobností i jinde. Tak to prostě je, mínusy to nezmění. Ale lékaři, kteří vědí, že to tak je, by na to měli brát zřetel a neočkovat děti, které jsou nemocné a nebo těsně po nemoci. O novorozencích ani nemluvím. Podle pediatrů by bylo lepší neočkovat pokud možno děti mladší jednoho roku, jenže to jde bohužel proti názorům hygieny, která v tom má hlavní slovo. A to, že v Japonsku a Izraeli v důsledku pozdějšího očkování dětí poklesl výrazně počet náhlého úmrtí kojenců je taky něco, nad čím by bylo dobré se zamyslet...

+3/−1
18.4.2013 22:30
Foto

O83l42g89a 41K49r79u80p42i83č87k25o56v51á 5477926548323

Spousta zde diskutujících o tom evidentně nemá moc informací. A paní v článku jich také moc neuvedla resp. redaktor, který ho psal. Očkování může být nebezpečné, a je na pediatrech, aby informovali rodiče o tom jak, ovšem to se moc často neděje. Rodiče si musí informace zjišťovat sami. Já nechala svoje dítě očkovat hexavakcínou proti obrně, černému kašli atd. i Prevenarem. Ovšem když přišlo na řadu očkování Priorixem proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím, pediatr nás neinformoval, že u tohoto očkování je zapotřebí obzvláštní opatrnosti u dětí alergických na vajíčka, jelikož je vakcína pěstovaná na kuřecích embryích. U těchto dětí může pak být očkování hodně problematické. A dětí s atopickým ekzémem je dnes mraky a leckdy matky ještě stále nevědí, čím to je (alergie na bílkovinu kravského mléka, na vejce), očkovat dítě nechají, a pka to máme. Pediatři by měli lépe informovat rodiče.

+7/0
18.4.2013 8:02
Foto

E98v12a 97P84l12á59š62k85o43v54á 5198815671406

Řekla bych, že je to teď velká móda mezi matkami, bojkotovat očkování. Původ ani důvod neznám, ale viděla bych to na výplach mozku internetem, což u dnešních maminek není nic neobvyklého. Tady se to ovšem bohužel týká zdraví Rv

+4/−14
17.4.2013 23:38
Foto

Ř98e26h92o67ř 36V39l51a36s78á94k 2974194121916

Určitá informovanost k tomu přispívá. Když člověk třeba slyší, že bylo málem povinné očkování proti prasečí chřipce, která nebezpečností jiné chřipky nepřekonávala, dočte se, kolik stálo náš stát peněz, a navrch se dočte, že jej řada pracovníků ve zdravotnictví pro svoji osobu odmítla a i pan hlavní hygienik, který v tom měl prsty, se očkovat nenechal .... to pak člověk nemusí být povahou chronický konspirační teoretik, aby si začal klást otázky, jak to vlastně s tím očkováním funguje a nakolik se o tom v jednotlivých případech rozhoduje kompetentně.

Ostatně se na to můžete dívat také tak, že v našem státě je bohužel vysoká míra nekompetentnosti a korupce. Proč by mělo být zdravotnictví výrazně čistší než třeba stavebnictví?

A že se ty maminky dopátrají hlavně zaujatých amatérských webů, to není tak úplně jejich chyba. Ta osvěta a objasnění proč se očkuje zrovna jak se očkuje, kdo o tom rozhodl, proč je to lepší než jak se očkuje v jiných státech EU atp., ta snadno dohledatelná není.

+11/0
17.4.2013 23:57
Foto

O92l93g84a 89K13r16u61p69i32č54k81o82v37á 5547166348713

jenže očkování je dnes kapitola sama pro sebe, proč je dnes na očkování tolik reklam viz. směšné typu "proč šla Karkulka lesem sama? Protože rodiče nebyli očkovaní proti klíšťatům..." apod. Firmy, co vyrábí vakcíny chtějí hlavně prodat, takže nás obklopují reklamy na vakcíny; už asi nevědí, komu by to strčili-prodali, tak je reklamní kampaň na Prevenar 13 pro starší 50let. (kromě kojenců). Dneska se to podle mě skutečně přehání a očkovalo by se kvůli každé banalitě, my jsme byli očkovaní proti spalničkám, dnes je spojená vakcína proti spalničkám, zarděnkám, příušnicím (příp. 4druhová ještě proti neštovicím), jsou proti rotavirům a všemu možnému, což dříve nebývalo. Mám pocit, že počet vakcín a očkování přibývá ale nemocí neubývá. Naopak.

+7/0
18.4.2013 8:08
Foto

S59l26á56v26k40a 58S78a65m25o80e71l33o13v85á 6922562690915

Když on je to tak dobrý byznys ...

+3/−1
18.4.2013 18:08
Foto

J49a69r28k77a 60B77a38m93b48u85c53h11o95v30á 1530323475921

Své dítě jsem nechala očkovat, ač díky osvícené lékařce značně (v rámci let) mimo očkovací kalendář. Obecně jsem zastánce očkování, při zohlednění zdravotního stavu jedince. 

Jednou jsem se zúčastnila debaty maminek, kde byly zarputilé odpůrkyně očkování... z MARNÉ debaty jsem odešla poté, co odpůrkyně tvrdily, že očkování proti tetanu je naprosto zbytečné, protože všude na internetu se píše, že "tetanus se u nás nevyskytuje" a že se tedy žádné dítě nemůže nakazit. V tu chvíli mi došla marnost a zoufalost celé situace - ti lidi často netuší, jak ta která nemoc vypadá, kde se bere, jak se léčí, prostě NIC!!! Neuvěřitelné...  Já jsem pouze naprostý lékařský laik, avšak knihomol. Stačí vzít knihy autorů z časů před 60ti a více lety... jak tam lidi, děti, všichni naprosto běžně umírají na dnes nepředstavitelné věci a autoři to zmiňují okrajově..

+6/−2
17.4.2013 22:18
Foto

M54a75r62t44i15n 34K87o35v88á46ř 2282670873352

Takto to dopadá, když se sejde parta slepic.

+4/−7
17.4.2013 22:53
Foto

O66s61k66a64r 52P80o65k78o86r45n20ý 6925211230848

Já už to psal dole. Prostě současná generace 30tníků už nemá ani zprostředkovaně (od rodičů) informace o tom na jaké banality se umíralo. Když se k tomu přidá nulové historické povědomí, tak prostě ti lidé dojdou k závěru, že se nic nemůže stát. Přitom už v 18. století už existovala lékařská statistika je zachována kompletní dokumentace například o tom, jak ještě v Londýně v 60. letech 19. století vymřeli děti např. kompletně z celé ulice.

+6/−4
17.4.2013 23:33
Foto

T51e78r79e48z98a 11H93a39j14k64o93v89a 5347872914740

To, ze to byla jedna ulice je jeste velke stesti. Obvykle to vymitani na epidemie melo sirsi rozsah.

0/−2
18.4.2013 10:41
Foto

S80l96á28v44k43a 63S88a79m65o37e75l87o26v34á 6222222730505

Jenže současně nemá většina lidí povědomí ani o tom, že tyto nemoci byly na ústupu ještě před zavedením očkování. Souviselo to s lepší zdravotní péčí i výživou a s lepší hygienou. Srovnávat devatenácté století a současnost co se týče úmrtí na choroby je totéž, jako srovnávat, že tenkrát neměli lidi televizi a mobil.

+4/−4
18.4.2013 18:07
Foto

I47v66a48n28a 88B34e71c32k62o98v57á 2893402897944

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/126-bill-gates-priznal-vakciny-maji-snizit-populaci

+3/−3
17.4.2013 19:26
Foto

V70o38j94t92ě78c50h 87R89ů10ž81e71k 9349162230788

Většina toho tam jsou naprosté blbosti, ale tomu, že se snaží snížit počet lidí na planetě, věřím a souhlasím s tím.

+4/−3
17.4.2013 19:45
Foto

O52s81k25a83r 49P34o35k61o18r92n72ý 6215111880318

JO jenže já jsem si na rozdíl od Vás poslechl to video a jste za blbce, protože on to tam sice říká, ale jako ironii že ho z toho obviňují konspirátoři.

+4/−1
17.4.2013 21:27
Foto

P74a95v84e92l 54J95a26n28o94u98š59k76o47v46e26c 1983648199822

Říkat může co chce. To s pravdou nemá nic společného, dělá si svoji politiku. Sledujte trošku cvrkot ve světě, po čase Vám bude jasno.

+2/−1
18.4.2013 11:24
Foto

J56o75l74a56n49a 69D44o76m85i10n16g39u86e10z 78C16a74r48e23l67a 5827354637308

pro ty, kteří neznají...naši sousedé na slovensku mají už víc informací....http://www.slobodavockovani.sk/

+8/−2
17.4.2013 19:04
Foto

R83u89d56o87l25f 91P93e17k12á27r41e54k 9102491459323

U nás by tenhle spolek dostal od Sysifa 100% zlatý Bludný balvan v kategorii družstev.

+4/−2
17.4.2013 21:42
Foto

P19a28v39e28l 88J69a72n76o68u39š50k59o51v50e10c 1313228539712

Sysifos je sám adeptem na zlatý Bludný balvan. Stačí chvilku vyčkat.;-)

+5/−1
18.4.2013 10:50
Foto

R59u22d56o61l93f 16P97e37k68á67r33e15k 9352131899573

No, v očích alternatině inteligentních, či polovzdělaných zejména v humanitních disciplínách se to tak může jevit. Ale zaplať Matko Přírodo Matematika, Fyzika etc. platí bez ohledu na vše ostatní. Ikdyž se to tak někdy nemusí zdát, že? Viz podvody oteplovačů...

+2/−2
18.4.2013 11:09
Foto

P63a94v45e40l 24J26a79n28o84u50š43k64o60v26e20c 1423568779842

To jste mě dostal. Matematika a fyzika jsou bez diskusí, ale podívejte se za co ty Balvany udělují. Za položky, o kterých lze spekulovat z obou stran. To nemá s matematikou, fyzikou a vědou vůbec nic společného. Sysifos někdy působí spíš dojmem účelového sdružení a měli by si uvědomit, že stojí na počátku, nikoliv na konci vědeckého bádání. Ve vlastním zájmu, ať po pár letech nevypadají jako pitomci.

+5/−1
18.4.2013 11:33
Foto

R19u62d66o45l22f 89P42e13k18á45r33e25k 9562601929463

Si ze mne děláte šoufky, ne? Když si vezmu jen laureáty za rok 2012, tak o čem byste chtěl spekulovat? O pošukovi, kterej založil radixovou medicínu na bázi astrologie a kvantové homeopatie? Nebo snad o výrobci rušiček geopatogenních zón s regulací? Či o nestoudné propagaci lží a pavěd Českou televizí v některých "populárně-naučných pořadech"?  Ano, možná budou za pár let vypadat jako pitomci, ale jen protože úpadek vzdělanosti u nás je přímo katastrofální a zlepšení nevidětRv...

+3/−3
18.4.2013 16:23
Foto

J35o76l23a57n42a 42D38o75m53i72n43g76u52e56z 89C58a57r28e79l94a 5967594337508

pro německy mluvící je tu zajímavé video o očkování...paní si dala tu práci a hledala podložené informace....zjistila katastrofální nedostatečnost informací u orgánů, které schvalují vakcíny....zjistila spoustu zajímavých informací...mimo jiné i to, na základě čeho se dnes očkuje....kdyby měli všichni lidé přístup ke všem informacím, očkování by bylo minimální....

http://www.youtube.com/watch?v=ySr1ESmFlrU

+8/−2
17.4.2013 18:59
Foto

R81u22d70o81l61f 34P85e13k66á79r84e65k 9432291519763

Jo a řada komentářů ji obviňuje ze lží, polopravd a manipulací... Takže nic nového, takových tu máme taky dost, bohužel.

+1/0
17.4.2013 21:26
Foto

J49i56ř64i60n61a 54M73a67n38d79á97t49o74v53á 9717758290705

A mám nechat 15-ti letého syna, zdravého jak řípa,  přeočkovat proti neštovicím, když je dosud nechytil (a to jsme se snažili :-) ) ... nebo nemám? Jistěže ano ;-)

+1/−2
17.4.2013 18:29
Foto

M55i23c28h85a40e19l72a 71N34o25v37á75k13o70v15á 9672834933266

Očkování může způsobit těžké postižení a dokonce smrt, naštěstí je to spíše vyjímečné, i když co se týče zdravotních problémů, tak se to děje častěji než si někteří skalní fanoušci očkování myslí. V některých případech problémy s očkováním nesouvisí, v jiných ano, problém ale je, že lékaři tohle bagatelizují, otevřeně přiznají málokdy nebo vůbec a často to prostě ani nevědí.

Očkování by podle mě mělo být dobrovolné tak jak je v některých civilizovanějších zemích jako Švýcarsko a Německo. Ubylo by nebezpečného a rizikového tlaku na pediatry a rodiče a hloupých keců o parazitech. Naprostá většina rodičů ovlivněná mohutnou očkovací propagandou by beztak děti očkovala, protože má větší strach z chorob než z následků očkování.

Český systém je špatný, očkování je povinné, stát k němu rodiče nutí, ale za případné následky nenese žádnou finanční zodpovědnost, chybí tu fond pro oběti očkování.

Mně by jen zajímalo kdyby ti, co tu tak razantně něco tvrdí měli stejný pohled na věc, kdyby ta ruská ruleta padla na ně a z jejich dítěte se stal po očkování ležák, dostalo cukrovku 1 typu nebo epilepsii a v nejhorším případě zemřelo. Tohle jsou jen "odvážné" řeči těch, co měli štěstí a jejich dítě to nijak neodneslo. Pak by asi změnili náhled na nutnou oběŤ celospolečenské proočkovanosti. Pokud je tou obětí vlastní dítě, tak se mění priority. Vím třeba o holčičce, která nepřežila vedlejší účinky MMR vakcíny, lékaři to samozřejmě nikdy oficiálně nepřiznali, ale rodičům neoficiálně potvrdili vliv očkování.

Mimochodem pro rýpaly moje děti povinné očkování mají, v mnohých případech je považuju za prospěšné, ale nesdílím některé místní názory. Třeba nechápu proč cpou batolatům žloutenku B, kojencům tetanus a malikým dětem zarděnky a příušnice. Tohle je důsledek nebezpečného vlivu proočkovacích optimistů a lobby. 

Máme vakcínu s 5 chorobami, tak proč tam nepřidat ještě tu žloutenku, však oni to ty mimina nějak přežijou.... Do dětí se cpou zbytečnosti a nekouká se na rizika, protože očkován

+15/−6
17.4.2013 18:06
Foto

M61i19c37h86a66e57l 32M68r39á19č22e70k 3535319150779

Znáte to, odvážně kecy - umírají lidi na otravu čistou vodou a na uklouznutí ve sprše, přitom jsem si nevšiml, že by stát měl zakazovat prodej vody a van. A co takhle auta? Nebo bicykly? Že plácám nesmysly? No jen jsem se inspiroval ve Vašem příspěvku. Nežádoucí účinky jsou u všeho na světě, i sedění na zadku a koukání na televizi, nikdy se jde všemu vyhnout, nikdy. Tady ovšem mluvíme o ochraně zdraví celé lidské populace, dětí, mladistvých, dospělých, starců, v tomto případě u miliónů a miliónů lidí a zkrátka nikdy jde mít vše stoprocentní, chyba se vždycky vloudí. Nicméně tady je to tak mizivé procento a tak obrovsky důležitý společenský zájem, že brojení proti očkování je naprostý nesmysl. A že mám silné kecy někoho, komu nikdy očkování nic nevzalo? Víte, kolik lidí se zabije každý den v autech? A nikde jsem si nevšiml, že by ti co i dál jezdí auty a mají je rádi, byli označování za blbce se silnými kecy. Tak si toto personalizování odpusťte, je naprosto scestné.

+8/−11
17.4.2013 18:34
Foto

M76i72c62h25a55e86l88a 30H58a39v61l76í37k43o17v69á 1774599676600

Pardon, ale opravdu plácáte a vaše analogie jsou nesmyslné.

O jakém zakazování rizikových věcí to mluvíte? Nikdo nechce očkování zakázat, stát se na to rozhodně nechystá :-)jen jde o to očkovat s rozumem a dobrovolně.

A stát vás snad pod pohrůžkou pokuty, popotahováním po soudech, buzerace od sociálky nebo nevzetím dětí do školky nutí jezdit povinně autem, na kole nebo se koupat ve vaně? Nebo snad musíte skákat každej rok povinně bungeejumping?

Vy se sám a dobrovolně rozhodnete, jaká rizika podstoupíte a jaká ne. I přes rizika mnoho lidí do toho auta dobrovolně sedne a to je klíčové, nikdo je k tomu nenutí.

 A pokud by se vám u této státem nucené činnosti přihodil nějaký vážný úraz s následky, tak by pak řekli sorry, plaťte si ty statisíce za léčení sám, stejně tam není žádná přímá souvislost a je to jen náhoda, asi by se vám to nelíbilo. 

A paní o žádných blbcích nemluvila, tak jste je nazval jen vy :-/ A silné řeči tu někteří opravdu mají, v těhle diskuzích je to tradice, pokud by nějaké následky po očkování opravdu pocítili, mluvili by minimálně smířlivěji a ne tak radikálně.

+12/−2
17.4.2013 20:39
Foto

P28a35v61e37l 17J49a42n61o21u54š83k53o96v91e38c 1943308779692

Mráčku, mluvíte jak demagog. Přímo vzorový.

+2/0
18.4.2013 11:39
Foto

Ř73e29h16o38ř 36V94l55a41s95á12k 2524914921636

To očkování žloutenkou jde možná na vrub politické korektnosti. Někdo asi považuje za nepřijatelné očkovat cíleně rizikové skupiny obyvatelstva, tak to holt raději nutí všem. Myslím, že není nutné v tom vidět jen lékárnickou lobby.

0/0
17.4.2013 23:46
Foto

I53v59a50n20a 34B18e15c54k37o18v13á 2553182787454

Zočkujte si svoje rodiny pro mě za mě horem, spodem. To je konec konců váš problém. Nenuťte však tenhle fašistický přežitek k redukci obyvatel mě. Děkuji.

+12/−16
17.4.2013 16:53
Foto

O15s21k48a10r 88P92o41k21o96r35n42ý 6615181450598

Typické chování parazita, který těží z toho , že ostatní jsou očkovaní takže reálně se k němu ta nemoc nemá šanci dostat. Prostě černý pasažér co se veze na zádech ostatních.

+16/−10
17.4.2013 16:56
Foto

I68v62a89n89a 52B41e86c83k94o68v63á 2293912967344

Jestli máte zájem, můžu vám zprostředkovat setkání s jedním pánem, kterému očkování zmrzačilo tříletého syna. Jsem docela zvědavá, jak mu do očí řeknete, že je parazit.

+10/−8
17.4.2013 17:02
Foto

J79i86ř75i95n90a 89M13a90n14d70á22t48o53v84á 9917568960185

W. Matuškovi očkování zabilo dvě dcerky, dvojčata. Znám moc případů, kdy očkování nebylo bez následků .... přesto jsem dceři zaplati očkování proti rakovině děložního čípku, moc peněz to stálo .... protože v rodině se tato diagnoza často vyskytuje. Mám čisté svědomí, že jsem udělal, co jsem mohla ;-)

+8/−4
17.4.2013 17:39

Matka na pervitinu a italská domácnost. Jak to bylo s vraždou dítěte v Mostě

Premium Vyostřené konflikty, dvojí život matky, neúspěšné podněty sociálce, problémová čtvrť a drogy. Z pozadí sporu o tříleté...

Jsme na prahu epidemie srdečního selhání, vyléčit se nedá, říká kardiolog

Premium Zatímco infarkt zná každý, povědomí o srdečním selhání je malé. Často se mylně zaměňuje právě za infarkt či zástavu...

Kam zmizel lupič století. František Procházka podle svědků žije v Karibiku

Premium Policie si chvíli myslela, že je František Procházka, který ukradl 540 milionů korun, po smrti. Jenže někteří Češi ho...