náhledy
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historická stavědla v jižní části brněnského hlavního nádraží.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historické stavědlo v jižní části brněnského hlavního nádraží.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historická stavědla v jižní části brněnského hlavního nádraží. Na snímku je výhled z okna stavědla směrem k nádraží.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historická stavědla v jižní části brněnského hlavního nádraží. Na snímku jsou zbytky komunikační instalace.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historická stavědla v jižní části brněnského hlavního nádraží.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Novináři si mohli 6. února 2019 prohlédnout historická stavědla v jižní části brněnského hlavního nádraží.
Autor: Václav Šálek, ČTK
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Stavědla, jak jim železničáři říkají, slouží na hlavním nádraží v Brně už od 90. let 19. století jako spojka mezi výpravčím a výhybkáři. Po modernizaci zabezpečovací signalizace však už nebudou potřeba.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA